LSD+klierkoorts

hey, een paar vrienden van mij zouden dit weekend hun eerste lsd trip zetten. Normaal gezien zou het dus een vrij lichte dosering zijn. Nu zou ik dolgraag meedoen, maar ik zit al een tijdje met klierkoorts. Ondertussen zit ik wel in de fase dat ik bijna niet gewaar wordt dat ik die ziekte heb. Het vermoeidheidssyndroom merk ik dus bijna niet. maar ik vroeg me dus af of het wel verstandig zou zijn om lsd te nemen terwijl ik waarschijnlijk nog klierkoorts in mijn bloed heb. ik weet dat de ziekte ook op je lever werkt en dat dus een combinatie met vb. alcohol slecht is.
Heeft iemand hier een idee van?

Groetjes.

azgaza

Badass junkie
Ik heb zelf nog bijna in een begin stadium van de ziekte van pfeiffer een keer paddo's genomen (lage dosis) en dat ging prima, ik voelde het wel sterker dan voor de dosis normaal was overigens.
LSD is voor zo ver ik weet niet heel zwaar op de lever, en als het niet zwaar op je lever is is het veilig. Als je er weinig last van hebt moet dat gewoon kunnen.

DreamWeaver

Badass junkie
LSD valt wel mee op je lever, maar het kan een uitputtende ervaring zijn. Zorg dat je goed geslapen hebt vantevoren en space 'm bij voorkeur overdag, zodat je niet moet gaan slapen van je biologische klok (of je moet je interne klok zo ver kapotschoppen dat het niet meer uitmaakt wanneer je slaapt, zoals bij een aantal van de pepsnuivers hier :P).

Bovenaan