LSD ja of nee?

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
Hallo :).

ik heb gisteren 3 trippies gekocht van een dealer in amsterdam,
ze zien er echter nogal dik uit, net kartonnetjes. en ze zijn wat groter dan normale zegels.
mijn vraag, wat denken jullie?
is dit echt lsd? of gewoon een dikke oplichter?
en als het wel zo is, en ik gok het er gewoon op ze uit te proberen, zal ik dan niet slecht gaan trippen, want ik ken immers de dosis niet.

ik wilde ze maandag uit gaan proberen met een ander meisje, maar ze heeft nog nooit getript, dus ik wilde ze eigenlijk eerst uit proberen, maar ik heb niet echt de tijd deze dagen om keihard te gaan lopen trippen.

dus ik dacht dat ik ze misschien morgen uit kon proberen met een vriend, hij is wel ervaren op het gebied van trippen, het punt is dat we ze pas rond 4en kunnen nemen en ik daarna bij mijn vriend ga eten die jammer genoeg geen drugs gebruikt, en ik vraag me af of hij het niet merkt dat ik loop te trippen.

rara, wat moet ik doen?
straks gaat zij bad trippen en ik ben niet heel erg ervaren, iig niet op het gebied van acid.

[/i]

Mindless1985

Badass junkie
Ik zou in ieder geval niet gaan trippen als je nog al trippend naar mensen toe moet die het niet mogen weten. Je gaat je er onzeker over voelen of ze het al dan niet doorhebben, je raakt in paniek en je gaat bad. Dat is een scenario wat heel goed mogelijk is. Over de sterkte, je kunt beginnen met een halfje, je kunt ze gewoon door midden doen. Eventueel hoger doseren na 1.5-2 uur. Geniet er iig van :)

zommes

Badass junkie
Inderdaad beginnen met een halve dosis en minstens 2 uur wachten met de dosis opvoeren.

De papiersoort van zeggels kan inderdaad verschillen. Dus het kunnen net zo goed wel goeie trips zijn.

qinn

Bewuste gebruiker
Ik zou het meisje die nog nooit getript heefd ook niet laten beginnen met lsd.
Lsd is opzich best een heftige drug...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
LiquidFantasy zei:
ze zien er echter nogal dik uit, net kartonnetjes. en ze zijn wat groter dan normale zegels.

[/i]
Heb je een blacklight?
Dan kan je je tripjes onder de blacklight houden, want lsd licht namelijk op onder de blacklight...
Als het oplicht wil het natuurlijk niet perse zeggen dat je lsd hebt, maar als het totaal niet oplicht dan weet je wel zeker dat je geen lsd hebt...

dat meisje zou ik zeker geen lsd geven, laat ze voor de eerste keer maar iets minder zwaar pakken...

Jeller

Badass junkie
lsd is wel zwaar hoor, maar als je genoeg bent ingelicht en niet te veel inneemt voor de eerste keer is het volgens mij wel te doen hoor voor de meeste mensen

zommes

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
LiquidFantasy zei:
Heb je een blacklight?
Dan kan je je tripjes onder de blacklight houden, want lsd licht namelijk op onder de blacklight...
Als het oplicht wil het natuurlijk niet perse zeggen dat je lsd hebt, maar als het totaal niet oplicht dan weet je wel zeker dat je geen lsd hebt...

dat meisje zou ik zeker geen lsd geven, laat ze voor de eerste keer maar iets minder zwaar pakken...

Dat blacklight verhaal slaat nergens op. Er zit hooguit een paar honderd microgram lsd op zo'n blotter, dat kan je heus niet zien met het blote oog, laat staan met een blacklight.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
LiquidFantasy zei:
Heb je een blacklight?

Dat blacklight verhaal slaat nergens op. Er zit hooguit een paar honderd microgram lsd op zo'n blotter, dat kan je heus niet zien met het blote oog, laat staan met een blacklight.
er zit idd hooguit een paar 100 µg op een blotter, maar de blotter is er wel volledig mee bedekt en het licht wel degelijk op onder uv-licht
kijk hier maar

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
heb om om 12 uur toch maar een halve genomen, was eigenlijk wel benieuwd. het is nu kwart over 1 en ik merk nog helemaal niets.
denk dat het neppe zegeltjes zijn, of het moet ineens veel later komen, waar ik niet van uit ga.
heb misschien wel een kleine roes, maar die valt zeker niet te defineren als een lsd trip.

Mod edit: De bedoeling = niet dit.

Qocaïne

Badass junkie
Waarom testen jullie nooit je drugs?
Dan heb je een indicatie van wat er op zit.

En haal je drugs niet zomaar van de straten. In a'dam bijvoorbeeld.
Zoek verder naar een 'betrouwbare' dealer in jouw omgeving.

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
nou, omdat ik daar best wel woon :)
is toch toch wel mijn omgeving, niet?
en ik heb ze niet zomaar van een straaldealer, maar van een gozer die ik kende..
jammer genoeg, heeft ie me dus net geflashed met die LSD...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Hoogswaarschijnlijk heeft ie gewoon een vierkantje uit een verhuisdoos geknipt en deze aangeboden... :mrgreen:

Enige troost is dat die diegene de grootste zielepoot is die je kent,omdat hij iemand flasht voor 2 tientjes ofzo?...ja dat is zielig en triest..

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
ja dat was idd een hele neppe actie van hem, maar als ik hem zie eis ik gewoon me tientje terug :).
en ach, hij graaft zijn eigen graf, hij heeft me vaak zat goeie coke verkocht en ik weet waar hij woont + zijn naam. echt een nerd.
als ik het zou willen zou ik hem zo kunnen aangeven bij de politie.
maar ach, dat is wel erg nep, en ik verlaag me niet tot het niveau van iemand erbij klemmen, maar hem een beetje bedreigen kan vast geen kwaad :wink:

en ik heb al goeie zegels gekregen van een goeie vriend, die het uitstekend deden gisteren :).
dat was een goeie troost..
ik zal van de week er een trip-reportje van maken want het waren echt maffe zegeltjes :).

^_^

Bewuste gebruiker
Beter ga je niet als meisje een dealer bedreigen. Kan wel netjes je geld terugvragen ja en hem vertellen dat zn lsd troep is.

qinn

Bewuste gebruiker
ja dat kan natuurlijk ook :grin:

als je dat bij elke dealer zou moeten doen die rotzooi leverd, dan ben je wel ff lang bezig :grin:

mind

Newbie
LiquidFantasy zei:
[/i]
wat voor afbeelding staat erop?
wat bedoel je met: groter dan normale zegels? hoe groot zijn ze dan ongeveer?

fokker

Belezen gebruiker
Als die jonge je vaker goede coke gegeven heeft, waarom ga je er dan meteen vanuit dat ie je bewust heeft willen neppen?

Misschien heeft ie zelf wel zooi aangelevert gekregen, gebruikt ie geen LSD zelf, en wist ie helemaal niet dat t zwick was.

Zelf heb ik van n mn vorige dealer n paar keer klote XTC gekregen, buiten t fijt dat ik dan mega gefrustreerd was omdat ik me daarop verheugd had en t gewoon kutpillen bleken te zijn, heeft ie netjes nieuwe pillen geregeld. Had ie dat niet gedaan had ik m altijd nog n hand op zn keel kunnen zetten, maar t is meestal niet mn eerste aanpak. Eerst de kans geven t netjes op te lossen :wink:

Enne, meis, wees ook n beetje voorzichtig op jezelf, n dealer kan ogen als n nerdje, maar heel brede vrienden hebben... dus pas n beetje op he :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
lsd is wel zwaar hoor, maar als je genoeg bent ingelicht en niet te veel inneemt voor de eerste keer is het volgens mij wel te doen hoor voor de meeste mensen

zelf vind ik lsd niet zo n zware psychedelica k heb het altijd zwaarder met paddo's maa rdit kan ook wel zijn omdat ik altijd hoge dossisen van padoo's neem en k vind lsd ook fijner dan paddo's meer happy,dromerig en exstatisch dan paddo's, ik heb altijd n paranoia gevoel in de verste verte van men achterhoofd als k paddo's neem
grtz

Bovenaan