LSD in hotel

WillemB

Newbie
Hi,

Ik ben een fervent truffelgebruiker. Al diverse varianten geprobeerd: Fruits of Utopia, Philosophers stone etc.
Nu wil ik ook een keertje LSD gaan proberen met een vriendin in een hotel waar we binnenkort gaan overnachten.

Het is alleen niet een vertrouwelijke omgeving, dus vraag me af of er veel fout kan gaan. We kunnen eventueel een nuchter persoon voor erbij vragen.

Hoor 't graag!

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Hi en welkom!
Ik denk dat het vooral valt of staat met jouw/jullie persoonlijke mindset hierover; naar mijn idee hoeft dit geen probleem te zijn met een beetje een normale dosis LSD, als je ook al veel tripervarinf hebt.

Maar ik moet zelf zeggen dat ik een tripsitter erbij wel fijn zou vinden bij een combi eerste keer nieuwe psychedelica + nieuwe omgeving, eventueel alleen tot aan de piek om te checken hoe het gaat. Of in elk geval iemand die bereikbaar is. Maar dat is wederom ook heel persoonlijk, realiseer ik me. Dit is niet echt zinvol of doorslaggevend advies dus misschien haha, sorry. Maar zelf denk ik dan toch.. beter mee verlegen dan om verlegen. Een goede tripsitter zal toch niet vervelend aanwezig zijn, maar kan wel houvast geven bij zo'n nieuwe drug en setting.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja lastig te zeggen aangezien voorkeuren hierin heel persoonlijk zijn. Een ruimte die bekend is heeft natuurijk wel de voorkeur, maar persoonlijk vind ik het belangrijker dat ik ergens ongestoord kan trippen zonder gestoord te worden door de buitenwereld. Persoonlijk wil ik om diezelfde reden juist ook geen tripsitter erbij, want zo iemand kan alleen maar remmend voor de diepte van me trip zorgen. Maar als een tripsitter jouw juist geruststeld en dat goed voelt dan moet je dat uiteraard doen.

Ik heb zelf trouwens best vaak op een onbekende plek getript en mijn allereerste trip was dat ook. Zelf nooit problemen mee ervaren, maar dat bied uiteraard geen garanties voor een ander.

Ik heb ook een keer meegemaakt dat een tripmaatje zwaar bad ging en die ruimte was volledig nieuw voor hem. Nu is hij niet bad gegaan vanwege de ruimte, had oa met dosering en dom combineren te maken. Maar achteraf gaf hij wel aan dat het tijdens zijn trip vervelend was dat hij de ruimte niet kende omdat hij iets van herkenning zocht.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Persoonlijk wil ik om diezelfde reden juist ook geen tripsitter erbij, want zo iemand kan alleen maar remmend voor de diepte van me trip zorgen.

Dat is natuurlijk ook weer waar! Hoewel wij bij onze eerste LSD trip een geweldige (lieve vriendin en) tripsitter hadden: ze zat gewoon een beetje te chillen in ons huis, haar boek te lezen, alle zakken chips die wij open trokken (en weer vergaten) helpen leeg te eten :wink: en bemoeide zich nergens mee zo lang wij geen domme dingen deden. Dat had eigenlijk 0 impact op onze trip toen en was voor zo'n eerste LSD trip (voor mij persoonlijk) heel fijn, maar ook omdat onze intentie niet was om een hele diepzinnige trip te hebben. Want het is inderdaad wel een goed punt dat met tripsitter er bij je wel op een andere manier tript, toch minder diep. Het hangt misschien naast persoonlijke voorkeur dus ook nog ook van de intentie voor een eerste LSD trip af, denk ik?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik heb zelf ook wel echt een hele sterke voorkeur voor trippen zonder tripsitter erbij! Niet zozeer omdat ik bang ben dat ik anders niet "diep" genoeg in mijn trip geraak maar wel omdat ik me minder "vrij" voel met een tripsitter erbij. Zelfs al is het een hele relaxte tripsitter.

Ik heb er helemaal geen probleem mee om spiritueel "naakt" en kwetsbaar te zijn zolang iedereen in mijn omgeving dat ook is. Ik vergelijk het een beetje met naar de sauna gaan. Ik vind het prima om naakt rond te lopen als iedereen naakt is. Ik zou er dan wel weer moeite mee hebben om naakt rond te lopen in een drukke winkelstraat waar de meeste mensen gekleed zijn...

Een tripsitter erbij hebben zou er bij mij voor zorgen dat ik me heel erg bewust wordt van mijn afwijkende tripgedrag en zou echt een belemmering zijn om vrijuit te trippen. Ik denk ook serieus dat de kans op een "bad trip" er voor mij groter op zou worden.

WillemB

Newbie
Hmm ik ga denk ik toch maar zonder proberen met een normale dosis. Met truffels werd het vaak ook 'te druk' als er meerdere mensen bij waren. Nog tips om iets gaafs te doen in een hotel tijdens het trippen? Hebben jullie ooit gezwommen terwijl je aan het trippen was?

Bovenaan