LSD, hoe voelt het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

J0rrit

Badass junkie
Ik weet dat ik het moet proberen om t te voelen, maar dat zal miss ng wel ff duren, want kan er op dit moment niet aankomen.

Maar dat je gaat trippen enz. dat weet ik wel. Maar wat voor een soort gevoel geeft t ? Energiek of juist niet? King of the world gevoel, zoals bij sos en mdma ( mits je paar maanden ertussenlaat ). Of op welke drug lijkt het gevoel het meeste?

Want lsd nemen gaat me om het trip-effect, maar daarbij bijv.zon geweldig gevoel als bij mdma of sos, zou ng chiller zijn!

En, kun je bij normale dosis gewoon ng op straat of volg je er dan helemaal niks meer van?

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik kan met redelijk hoge doseringen nog gewoon met mensen praten alsof ik redelijk normaal ben. Hoogstens iets losser dan anders. Ik word er ook vooral heel vrolijk van als ik het in sociale settings gebruik. Als ik in mijn eentje gebruik krijg ik veel diepere trips.

Het voelt bij mij lichtelijk euforisch, als een heeel klein btje mdma.

Ik heb niet echt een king of the world gevoel, maar voel me bij diepere trips vooral gezegend dat ik het mag meemaken. Dat ik een keer anders naar dingen kijk. net als wat ik bij paddo's heb. Het voelt alsof het betekenis heeft. Bij mdma voel ik me achteraf vaak alleen maar slecht over mezelf omdat het niet erg veel toevoegt en verdomde slecht voor je is.

J0rrit

Badass junkie
das idd waar, maar op paddos, als je een goeie trip hebt dan, kun je je ook super chill voelen, op lsd ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan