• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD: het derde oog dat open gaat

18 oktober, eindelijk was het zo ver. Na maanden naar een dealer gezocht te hebben had ik er vorige week een gevonden waar ik 5 trips gekocht had. Heel erg verheugd koos is die dag uit voor me eerste lsd trip. Alles had ik goed voorbereid, de muziek, de plaats en ik voelde me goed.

12:30:
Aan het klaarmaken als een vriend van me, J, aanbelt. In mijn kamer pak ik de trips en leg er eentje onder me tong. Het smaakte een beetje bitter. Ik ging even verder en ging daarna naar de vomar waar ik afgesproken had met S en T.

13:00:
T vraagt of ik al iets voel, wat niet zo was. We gingen de vomar in om een aantal dingen te kopen voor de trip. ik had gehoort dat water en vers fruit erg lekker smaakten tijden een trip dus ik kocht een spa flesje en een appel en een paar mandarijnen... We gingen vervolgens naar een open veld omringd door een bos. Na aangekomen te zijn stak T een jointje op waarna hij vroeg of ik er ook een wou, waarop ik nee antwoorde aangezien ik mijn eerste trip puur zou willen beleven.

13:45:
ik begin er iets van de voelen, maar kan het gevoel niet goed beschrijven. Het lijkt het meest op een stoned gevoel en opeens krijg ik lachbuien erbij. na ongeveer 10 minuten keek ik naar de bomen die iets verder stonden, het leek wel alsof ze aan het dansen waren en de meest bizarre vormen kregen. Ook werden ze steeds groener en groener en dan weer lichter. Ik besluit mijn hoofd achterover te gooien en naar de wolken te staren, het lijkt alsof de wolken maar 10 meter van me vandaan stonden en dat ze recht op me afkwamen, dus ik deed me ogen dicht.
Opeens zie ik een oneindige sliert van piano toetsen met allemaal verschillende kleuren. Het voelde heerlijk gewoon op dat bankje achterover liggen en je gedachte zijn gang laten gaan.

14:15:
Ik kreeg spontaan de behoefte om te gaan lopen dus ik ging het grasveld voor me in. Het gras leek te draaien in een soort draaikolk, waar in midden in stond. Het grappige was dat alles bijzonder interessant was, het kleinste details van men handpalm zelfs, dat alsmaar rood en weer roze werd. Na als maar opnieuw door het gras gefascineerd te zijn, kwam ik na 10 minten in het midden van het grasveld aan. de scheen fel en ik had een erg rustgevend nummer opgezet, waardoor ik spontaan zin kreeg om te gaan liggen. Ik gooide mezelf in het gras en ik voelde heel erg vredig, alsof ik deel van het gras was. Me hele lichaam voelde warm aan, en ik ontspande en sloot mijn ogen. Het was een soort onbeschrijfelijk goddelijk gevoel dat ik toen ervoer, ik zei tegen mezelf dat ik dit moment niet zou vergeten, wat maar goed ook was aangezien ik de rest van mijn trip min of meer geen emoties voelde, behalve die van verbazing/fascinatie.

Ik merkte tijdens me trip op dat de muziek waarvan in normaal hou niet echt iets met me doet, het voelde alsof de lsd koos waarnaar ik moest luisteren. de muziek werd gekozen op het ritme dat op dat moment paste.

15:00
Ik loop het even het bos waar het hele beeld op een mooi schilderij leek, het leek me verder niet zo iets te doen, behalve dat ik in me zelf dacht van: bijzonder.
Ik besloot terug te gaan, en zei dat ik verder ergens anders naar toe wou. J moest al weg, waarna ik met S&T naar de mam liep. Het hele eind heb ik me kunnen vermaken met naar de weg te kijken, waarin ik duizenden verschillen patronen zag, die op van die mythische muurschilderingen leken. Ik stopte plotseling met lopen want me hele aandacht ging naar een boom, waarop ik vreemd genoeg 10tallen ogen op zag. Ogen die mij aankeken, welk een soort van manier fascinerend en bedreigend tegelijk overkwam. Maar toch besloot ik onder die boom de gaan liggen en werd ik meegesleept door vreemde gedachtegangen en verbanden die gemaakt door me hoofd werden.

16:00
eindelijk bij de mac aangekomen voelde ik me als een toerist in een vreemd land, er waren zoveel dingen te ontdekken. Het eerste wat ik deed is naar de wc gaan, mijn aandacht werd getrokken door de spiegel, waarin me ogen ontiegelijk rood leken te zijn, er schoot een snelle geachte door me van FACK! als me ouders dit straks zien, hebben ze me zeker door! Men ogen werden weer normaal, maar die keer ging me hele gezicht op een neer en ik begon me zelf uit te lachen, zonder dat ik het grappig of leuk vond, want die emoties voelde ik mijn hele trip al niet.

Weer terug kocht ik een milkshake. Vreemdgegoeg lukte het dit keer wel, want zinnen ,maken lukte nauwlijks en als het mij uiteindelijk gelukt was om een kloppende zin te maken kwam er een gedachte in men hoofd van: als in deze zin uit ga spreken, welke emotie zal ik er dan bij gebruiken?

16:30 ik belde mijn ouders, om te zeggen dat ik zogenaamd naar de bios zou gaan. Gelukkig was het gesprek heel kort want ik moest steeds heel lang nadenken over wat ik ging zeggen dus ik zei dat ik haast had en weg moest. We gingen op weg naar de stad, dit keer fietsend, de flats onderweg leken allemaal te bewegen. ik had wel steeds het gevoel van teleurstelling dat ik niet heel blij kon zijn, want het was zo gaaf wat ik allemaal zag. onderweg nog een paar keer getopt en ongeveer om 17:00 kwamen in de stad aan, we gingen even in de mediamarkt, want ik kreeg het idee opeens dat het heel interessant daarbinnen kon zijn, dat was inderdaad waar. Vooral bij de wii spellen zag ik een spel liggen met een ster in midden en 3 ringen erom heen, ik bleef 5 minuten naar die hoes staren en vond het zo leuk dat het gewoon aan het draaien was.

17:20:
Het regent, we gaan naar de kfc om te zitten. Geen idee waarom maar de mensen leken zo lelijk allemaal, de hele trip al, en iedereen leek je met een achterdochtig gezicht aan te kijken. Praten lukte nog steeds niet zo goed en elke keer als ik men trip / gedachtes uit probeerde te leggen konden T&S alleen maar lachend ja knikken :Z

Ik bedacht me dat het nu wel een beetje saai voor hun zou worden en dat men trip over zijn hoogtepunt heen wasen nu langzaam af begon te nemen. Dus ik vertelde ze dat ze wel naar huis konden, T woonde dichtbij dus na 5 minuten ging hij weg, en ik liep verder met S naar de bushalte waar ik nog halfuurtje gestaan heb. Vervolgens fietste ik naar mijn huis, maar ik bedacht me dat ik niet wist wat ik tegen me ouders ging zeggen, dus ik ging op een bankje zitten. Het logish denken was zo moeilijk dat het gewoon faking 1 uur duurde totdat ik 4 zinnen gemaakt had waarin in ik vertelde dat ik naar een huis van me vriend en naar de stad was.

Thuis aangekomen zei ik dat hele verhaaltje en probeerde contact verder te vermeiden,
daarna heb ik nog een interessante paar uur in men kamer gehad en een aflevering van CSI gekeken op tv. het viel me op dat ik niet naar de verhaallijn keek, maar naar de uitdrukkingen van mensen op het moment dat ze iets zeiden. Daarna gaan slapen, en heerlijk uitgerust wakker geworden!

Me eerste lsd ervaring was in ieder geval een succes, maar ik vond het wel heel erg jammer dat ik er niet blij om kon zijn de hele trip.

Nog een vraagje: hebben jullie dit ook altijd, dat emoties erg moeilijk tot je doordringen en het moeilijk is om een echt "blije" trip te hebben?

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Re: LSD: het derder oog dat open gaat

Dat je dat trekt om een beetje overal heen te gaan, als ik trip ben ik het liefst afgesloten van de 'nuchtere wereld'. En emoties worden juist versterkt bij mij, ook blijheid :)

spacelord

Wijs gebruiker

Mijn emoties nemen altijd teveel de bovehand en sturen mij helemaal. in combinatie met mijn verstand laat lsd het goddelijke en mystieke zien, een wereld waar je normaal overkijkt.
Telkens opnieuw zeg ik als mijn trip uitwerkt 'ongelofelijk dat zo iets bestaan'.

leuk report, ik herken wel een aantal dingen. Ikzelf heb mijn 1e lsd trip samen met 2 hele goeie vrienden in de natuur beleeft. Dit was echt super vet, alles klopte en kwam precies uit. Bijvoorbeeld op het moment dat ik zeg dat we meer aan beweging moeten doen begint het te donderen en te regenen. We lachten met z'n drieen omdat we alledrie het zelfde verband legden tussen mijn uitspraak en een natuurverschijsel. Echter die dag hebben we ook een verbond gesloten met elkaar en met de natuur.
Na een aanta uur besloten we om naar de stad te gaan. Toen we met de bus daar aankwamen(in de bus zitten is dan och wel leuk) voelde ik een bepaalde norse agressie bij de mensen die ik tegenkwam. Alsof ik me heel fijn voelde en de andere mensen niet. In de stad werd ik ook alleen maar ontevreden, dacht ik na over hoe alle dingen anders konden zijn.

Nu ga ik liever in een rustige omgeving trippen waar ik niks nodig heb met lieve mensen om me heen.

Bovenaan