• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD @Goafeest

Jeller

Badass junkie
Zaterdag ben ik dus naar een Goafeestje geweest in Gent.
Ik ging sowieso LSD pakken, want het ging een heel groot feest worden dus ik wou het extra optimaal beleven.

Spijtig genoeg had ik de dag ervoor echt slecht geslapen, ik mss 2 uur geslapen en dan nog totaal niet diep.. ik denk zelfs dat ik niet ingeslapen ben.

Ik had echter heel lang uitgekeken naar dit feest, dus ik ging sowieso gaan en trippen..

Rond 1 uur ben ik daar toegekomen en heb ik wat gezocht naar acid.. Na even te zoeken had ik een Alex Grey-zegel gevonden. Ze waren vers van vrijdag dus dat belooft :hearteyes: ..

tegen 2 uur begon mijn trip een beetje op te komen en toen had ik juist met mr jiho, schranzz en saivy afgesproken aan de ingang.. schranzz had ook juist prijs dus het beloofde voor hem ook veel goeds :wink: Saivy hebben we niet gezien (tschijnt dat ze de uitgang niet vond :tongueout: ze zat dan wss ook al aan de acid?).. Na de korte meeting ben ik terug naar binnen te gaan om verder te feesten..

De trip was nu al redelijk goed aan het werken, maar spijtig genoeg krijg ik niet de energieboost die ik normaal gezien krijg.. Ik vond dit spijtig, want de muziek was echt vet en ik wou feesten. Ondanks dat ik klaarwakker was door de acid voelde ik echt vermoeidheid in mijn benen en had ik nood aan rust.. Op dat moment was ik de enige die er nood aan had dus niemand wou even zitten.. ik heb me dan maar even alleen gezet en een cola gedronken om mss wat meer energie te krijgen..

Daarna terug gaan feesten, maar ik werd nog altijd te vlug moe.. de muziek ging ook übersnel, normaal gaat die goa aan 150 bpm, maar toen echt aan 180 ofzo, dus dat kon ik zeker niet aan :(

Visueel zat het op dat moment al heel goed.. alles was permanent keihard aan het golven zoals je soms ziet als je op een warme zomerdag boven warm asfalt.. en in de donkere zaal zag ik ook vollenbak regenboog patternen.. Ik had het ook echt moeilijk om mensen te herkennen dan.. Iemand sprak mij aan dat hij in mijn richting zat (niet in mijn klas), maar ik herkende hem totaal niet, wat redelijk genant was :tongueout: :flushed: Het was dus echt wel de hardste trip tot nu toe :tongueout:

Ik kocht nog een cola want mijn energieniveau was nog steeds niet in orde :cry: We gingen even naar buiten om eens met zijn allen te chillen, maar ik mocht niet buiten met mijn drank :( (die fout heb ik veel gemaakt die avond :grin:, oa ook eens met mr jiho hehe)

even wachten dus en juist toen ik daar in de deuropening stond kwam ik iemand tegen die vroeger in mijn klas zat (hem herkende ik wel, ondanks dat zijn gezicht volledig uit proportie kwam en hevig vervormde.)

Toen mijn cola op was ging ik naar buiten en had toen een redelijke lachkik omdat die kerel mij zo hard zag trippen :tongueout:.. we zaten daar even een joint te roken en ik had extreem vette visuals op de stenen.. Ze golfden heel hard, maar ritmisch+ en kwamen heel mooie kleurige patronen op..

Ik ging naar binnen terug en rond 4 uur begon Kindzadza, voor mij de beste artiest van de avond.. De trip was dan op zijn hoogtepunt en ik tripte ook heel hard.. De muziek was echt 2 uur aan een stuk supervet, echt muzikale orgasmes.. Maar dit maakte de trip echt moeilijk, want ik wou echt blijven doorfeesten zoals gewoonlijk, maar mijn lijf kon echt niet goed mee.. Ik kon wel snel bewegen enzo, maar ik voelde toch redelijke vermoeidheid, snelle ademhaling en zware benen..

Hierdoor heb ik echt bijna 2 uur aan een stuk een gedachtegang gehad over lichaam vs geest.. Ik wou feesten, maar kon het niet aan :angry:
Ik ging niet bad ofzo, want geestelijk had ik het allemaal wel onder controle ondanks dat ik echt zot in mijn hoofd was..

Een vriend van mij had slechte metamfetamine gekocht en had er zelfs van moeten overgeven.. net toen ik even met hem over onze situatie wou praten ging hij naar huis omdat hij em echt niet goed voelde.. Dit vond ik echt heel spijtig, want ik stond er even alleen voor. Ik besloot om zelf even naar buiten te gaan om the gaan pissen dus. Toen kwam ik een andere maat terug tegen die ook keihard aan het trippen was. We waren alletwee echt blij om elkaar te zien, want we zaten perfect op dezelfde golflengte en daar had ik op dat moment echt nood aan :tongueout:..

Toen hebben we daar even een sigaret staan roken en begonnen we wat scheve mensen uit te lachen :tongueout:.. We waren een beetje arrogant aan het doen zelfs zoals de LSD wel eens naar je kop kan stijgen hehe..

Ineens kwam er nog een tripper die al wat ouder was en die deed eerst even alsof hij helemaal niet aan het trippen was en hij liet zich zowat uitlachen door ons, maar dan bleek het dat hij ook keihard zat en veel slimmer was dan op het eerste gezicht. DIE KEREL WAS ECHT EXTREEEEEEEEM GRAPPIG :mrgreen: :openmouth: :mrgreen: Hij kon perfect op onze gedachten inspelen en had de beste situatiehumor ooit en de beste humor over LSD-clichés :grin: Ik en mijn maat lagen plat van het lachen.. Ineens merkten we dat we eigenlijk al 5 minuten in de regen stonden dus we gingen terug naar binnen..

Terug feesten, maar twas moeilijk door de pijn, ik had een heel harde kramp op mijn linkerbeen wat erg irritant was.. De mindfuck lichaam vs geest goes on dus, want de muziek was extreem vet..

om 6 uur was het azax syndrom, dus dan kon ik wel even rusten buiten.. heb wat oude vrienden tegengekomen en had plots een praatkik (zeg maar zeverkik khad dan al redelijk wat bier binnen :wink:), heb dan heel veel gelachen en staan zeveren tegen scheve mensen wat heel komisch was.. Er stond daar ook een kerel van 30 jaar, die echt extreem zielig was.. die had zodanig veel mdma binnen dat hij totaal weg was.. ik schat zeker een gram of meer.. vollenbak mee gelachen, want door de trip zag ij er redelijk grappig uit, echt een vuile karikatuur.. maar langs de andere kant was hij zo zielig dat ik hem even grappig als zielig vond..

Dan nog wat gefeest en gelachen op azax syndrom.. die is toch redelijk verslechterd.. mr jiho zei dat hij echt achteruit gegaan was..

De laatste uren waren ook heel leuk, twas zo een los scheef sfeerke onder de blijvers, maar keb al genoeg getypt en twas vooral feesten en praten tegen bekenden/onbekenden.. tging er bij momenten wel over van scheve taferelen :wink:

Om 10 uur ben ik dan maar naar huis gegaan..
Al bij al supervette avond gehad, maar wel een moeilijke trip door de grote body vs mind mindfuck en omdat het een beetje ieder voor zich was..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Cool verslag Jeller. Zonde van die strijd met je lichaam maar volgende keer beter. Grappig van die komische vent :mrgreen:

Imke

Badass junkie
Het was inderdaad een zeer leuk feest. :)
En ja, ik vond de uitgang niet meer, alles vervormde en ik liep de hele tijd rondjes, en niemand van mijn vrienden wou me helpen :(
En toen ik een smsje wou zenden, lukte dat maar na een halfuur, doordat mijn gsm steeds veranderde in een lieveheersbeestje ofzo. :flushed:
en na de eerste, had ik echt geen zin meer om me daar nog mee bezig te houden. :P

Zeer leuk report en zeer goed geschreven. :)
Misschien op de volgende goa, dat we mekaar zien. :wink:

Ps: mijn tripreport volgt nog. :wave:

matthijs

Badass junkie
Vet report...wel irritant dat je zo moe werd uiteindelijk.
Had je achteraf niet beter een lijntje kunnen nemen? Had de trip miss ietsjes minder gemaakt maar dan had je het in ieder geval beter getrokken.

matthijs

Badass junkie
En was je op den duur mentaal niet gewoon helemaal opgebrand eigenlijk? Als je 2 uur geslapen hebt en LSD gaat nemen lijkt me dat je nogal moe van jezelf wordt na een tijdje :tongueout:

Jeller

Badass junkie
ik heb wel een paar moeilijke momenten gehad, maar ik kon er mij wel over zetten..

kwas vooral fysiek moe ook hé, mentaal was ik wakker door de lsd, maar het had zeker wel een invloed

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heerlijk rapport, krijf accuut zin om ook te trippen, agjeh, nog een weekje wachten en dan kan ik weer!

Ik ga trouwens ergens in maart ook eens naar een Goa feest, lijkt me leuk.

flashkop

Bewuste gebruiker
Jeller, neem er de volgende keer als dat gebeurt gewoon een lijntje pep op, doet echt wonderen en je trip wordt maar 5 min verstoord.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flashkop zei:
Jeller, neem er de volgende keer als dat gebeurt gewoon een lijntje pep op, doet echt wonderen en je trip wordt maar 5 min verstoord.
ik raad het toch niet aan voor een lijn te snuiven tijdens je trip.
neem het dan voor je de lsd gaat pakken of neem het in een bommeke maar snuiven is toch zeker en vast niet aan te raden.
zoals je zegt het gevoel word versterkt dus het branden in je neus en het vettig smaken van speed word ook 10x zo erg he

Jeller

Badass junkie
flashkop zei:
wou ik nog doen, maar kad mij voorgenomen om geen andere drugs dan lsd meer te nemen (ne andere psydrugs mss)

matthijs

Badass junkie
Achja...soms is het ook gewoon even ietsjes miner leuk. Dat zul je gewoon moeten accepteren. Begrijp Jeller inderdaad wel. Had zelf die pep dnek ik ook niet gesnoven.

TimeKiller

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Heerlijk rapport, krijf accuut zin om ook te trippen, agjeh, nog een weekje wachten en dan kan ik weer!

Ik ga trouwens ergens in maart ook eens naar een Goa feest, lijkt me leuk.

Yeah yeah, maandag kunnen we weer he, Psycho_Chrono. :hearteyes: :grin:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
:hearteyes: echt een geweldig verslag!!!! Ik heb nu echt zoooo'n zin in een vet feest en lsd, in maart ga ik naar een Goa Party in Amsterdam

Was het maar al 10 maart :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
***Star_System*** zei:
:hearteyes: echt een geweldig verslag!!!! Ik heb nu echt zoooo'n zin in een vet feest en lsd, in maart ga ik naar een Goa Party in Amsterdam

je bent van maasstricht?
nu zaterdag is er in belgië een jaap van een feest.
het is wel niet echt groot maar da het vet gaat worden daar moet je geen seconde aan twijfelen :wink: :wink:
is maar een 30 min ongeveer rijden voor jou

FUBAR II

This time the dark en twisted sounds will be brought to you by :

Live:

eniChkin
[2 hour liveset !]
( Devil's Mind Records / Skitzophrenik Lifeform Records / Rus )
Mind Distortion System
( Trishula Records / Be-Por )
Melorix
( Trishula Records / Devil's Mind Records / Skitzophrenik Lifeform Records / Be )

Hitting the Decks:

Delysid
( Kairoo records / Be )
Azidax
( Materia Prima / The Squarez / Skitzophrenik Lifeform Records / Be )
Narcosmix
( Fubar-crew / Be )
Makkura vs Yata-Garasu
[3 hour set !]
( Fubar-crew / Skitzophrenik Lifeform Records / Be )
Tjoepke
( The Squarez / Be )

Deco brought to you by:

Xibalz Deco Team

location confirmed , beautifful location

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gaat idd een vet feest worden, maar ik ga er ook niet geraken, wil het niet risceren, ben nog te ziek :smilingimp:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
***Star_System*** zei:

We gaan maandag toch op de LSD, samen met Timekiller en co. :grin: :hearteyes:

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Psykaholik zei:
***Star_System*** zei:

je bent van maasstricht?
het is wel niet echt groot maar da het vet gaat worden daar moet je geen seconde aan twijfelen :wink: :wink:

FUBAR II

Live:

eniChkin
[2 hour liveset !]
Mind Distortion System
Melorix
( Trishula Records / Devil's Mind Records / Skitzophrenik Lifeform Records / Be )

Hitting the Decks:

Delysid
( Kairoo records / Be )
Azidax
Narcosmix
( Fubar-crew / Be )
Makkura vs Yata-Garasu
[3 hour set !]
Tjoepke
( The Squarez / Be )

Deco brought to you by:

Xibalz Deco Team

effie een paar vraagskes,
(ik ben nog nooit naar ne goa geweest, maar zou dit wel eens willen doen)

- kan iedereen daar zomaar binnen, ik bedoel moet ge daar al mensen kennen om binnen te geraken?
- hoeveel inkom betaal je?
- en waar is het morgen te doen? wrs moogde da ni hier gewoon zette, evt privéberichtje :) ?

Tnx!!

Osi`

Bewuste gebruiker
In the Zoo betaalt ge toch 5 euro voor inkom (tis ook geen ubergrote zaal) (gewoon een soort bar)

Evenementen zullen w<el duurder zijn.
Vanavond ook LSD in the zoo op de Minimal! :wave:

En anyway, schone en mooigeschreven trip report

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Psykaholik zei:
***Star_System*** zei:

je bent van maasstricht?

FUBAR II

Live:

eniChkin
[2 hour liveset !]
Mind Distortion System
Melorix

Hitting the Decks:

Delysid
( Kairoo records / Be )
Azidax
Narcosmix
( Fubar-crew / Be )
Makkura vs Yata-Garasu
[3 hour set !]
Tjoepke
( The Squarez / Be )

Deco brought to you by:

Xibalz Deco Team

Ohhhh wat jammer dat ik dat niet eerder wist anders was ik daar zeker naar toe gegaan maar voor vanavond heb ik al vanalles afgesproken :( ik vind het echt jammer!!! Maar wel bedankt dat je me dat hebt laten weten!!!
:wave:

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
de laatste keer toen ik acid ging spacen op een goa party voelde ik me zo misplaatst, ik had het gevoel dat echt iedereen het slecht met me voor had, terwijl ze toch allemaal gewoon lief lachtte allemaal. ik ging op een gegeven moment bijna bad toen een gozer met een spuit voor me stond te zwaaien en ik dacht dat hij hem heel hard in mijn been zou steken.. ik wilde hem bijna naar zijn strot vliegen, maar ik bedacht me net op tijd dat het gewoon de acid was die me dat angstige gevoel gaf..

Bovenaan