Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er komen verschillende coole oude knarren aan het woord, waaronder Hofmann zelf! Verder bevat het veel interessant oud beeld materiaal. Zo is er een fragment te zien waarin Huxley bv zegt "one has to dream, but one has to dream in a pragmatic way." En dat is naar mijn idee gelijk het motto van de documentaire.
Ik vind dit echt een feel good movie.
tja als je het zo rauw bekijkt is het super erg en immoreel maar als je er bij nadenkt is het logish dat ze lsd aan een kat geven, het filmpje dateert van 1950 dus toen wisten ze de ballen over lsd.
chemische middelen/medicijnen worden nu eenmaal getest op dieren.
ben je er niet mee eens dan slik je maar ook geen antibiotica of andere levensreddende geneesmidelen want deze waren ook getest op dieren.
Ik ben ook niet per se tegen dierproeven, zeker niet als het gaat om levensredende medicijnen. Maar het is meer dat ik me er over verbaas dat veel mensen het heel erg grappig vinden om naar zo'n intoxicated kat te kijken. Zo'n kat kan er wel een trauma aan over hebben gehouden.
Ik kende ze al.. maar ja.. aan de ene kant naar, en natuurlijk zielig, maar ik ben niet tegen dierproeven in het geheel, als ze het maar zo.. efficient mogelijk doen en alleen wanneer het echt nodig is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.