LadyLike
Experimenterende gebruiker
Ik heb veel gelezen over de LSD ervaringen in de sixties en ben nu op zoek naar wat de reden is dat mijn ervaringen daar niet zo bij in de buurt komen. Ik lees over heftige hallucinaties en echt vervormde wereldbeelden. Ik heb nooit dingen gezien die er niet zijn. Als ik mijn ogen dicht doe zit wel de sfeer van de muziek in mijn hoofd. Dus bijv met bepaalde Beatles nummers waan ik me in India of de jungle. Het dichtste bij een hallucinatie was mijn kat die onder een kast zat en toen ze spinnend op me af liep leek ze een leeuw (langharig beest).
anyways, kunnen jullie eens meedenken wat mogelijke redenen zijn?
- ze gebruikten in de sixties veeeel meer dan wij nu?
(wij hebben 200mu of 300mu blotters LSD gebruikt en 150mu tot 450mu 1P-LSD. De laatste tijd altijd 1P omdat ik die vlotters echt vies vind. Kan 1P minder hallucinerend zijn?)
- LSD is anders dan vroeger? We zijn meer voorbereid? Meer afgestompt door TV, internet etc etc?
Of moet ik gewoon nog meer nemen of toch weer terug naar echte LSD met stevigere dosis?
anyways, kunnen jullie eens meedenken wat mogelijke redenen zijn?
- ze gebruikten in de sixties veeeel meer dan wij nu?
(wij hebben 200mu of 300mu blotters LSD gebruikt en 150mu tot 450mu 1P-LSD. De laatste tijd altijd 1P omdat ik die vlotters echt vies vind. Kan 1P minder hallucinerend zijn?)
- LSD is anders dan vroeger? We zijn meer voorbereid? Meer afgestompt door TV, internet etc etc?
Of moet ik gewoon nog meer nemen of toch weer terug naar echte LSD met stevigere dosis?