Lsd en psychose

cloneboy

Newbie
Ik heb een nieuwe account aangemaakt omdat me gewoon te erg schaam voor de meest domme actie ooit. Onvoorbereid na een nachtje stappen dronken een zegeltje lsd eten. En dat was ook nog eens de eerste keer =D
Ik weet het, iemand als ik moet zich niet in laten met drugs, als je zoiets doet kun je er niet mee om gaan.. en ik besef me ook echt goed hoe achterlijk weinig respect ik voor drugs heb (opzich gaat het al wel een tijdje deze kan op, ik had zoiets aan kunnen zien komen)

Het punt is dat ik op dit moment erg bang ben dat ik een psychose getriggerd heb. Ik vertoon echt precies de symptomen van psychose maar ik weet niet voor heoverre dit nog afterglow van lsd is.
Ik heb de hele nacht bad getript en aan een bepaald persoon gedacht. De gevoelens voor die persoon die ik had zijn echt vermenigvuldigd tot ongelofelijk irrationele hoogtes, het is net alsof mijn wereld nog maar om die persoon draait, en néé dat is niet gewoon verliefd zijn. Ik ben zo obsessief bang voor diegene en dat ze me eerder gekwetst heeft en het miss weer doet, dat ik nauwlijks mn zinnen af durf te maken op MSN omdat ik zo bang ben dat ze me af wijst.
Verward denken lijkt me duidelijk na een trip, maar ik kan echt niets meer fatsoenlijk begrijpen, weet niet meer wat ik wil.
Vooral de neologismen en het vreemde spreken maakt me bang. Ik had echt extreem veel last van het gebruiken van neologismen toen ik zon 8u na inname met een hele goede vriend buiten ben gaan lopen en praten om mn hoofd op orde te krijgen.
Ik voel me dars of totaal het verkeerde woord gebruiken ik ben bot voor koffie
Hallucinaties heb ik nauwlijks meer gelukkig

Kanttekening is dat ik een nacht niet geslapen heb, door de lsd/alcohol ,dus uitgeput ben.

Vertel me alsjeblieft dat ik dit verkeerd interpreteer en para ben, het moet gewoon

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Rustig aan, ga in bed liggen, laat al je gedachten de vrije loop, maar onderneem verder niets. Kijk een filmpje (zo mogelijk een feel good movie), probeer een beetje te slapen, kijk het een paar dagen aan. Stel dan je vraag opnieuw. Sterkte.

cloneboy

Newbie
't is 4u 's ochtends geweest (van zondag)

Welke informatie kan ik nog meer geven?

Ik heb de persoon in kwestie het hele verhaal verteld, en ik ga morgen naar haar toe in de hoop dat ik beter ben en dat het zal helpen, maar ik weet niet in hoeverre ik uberhaupt dicht klap in haar aanwezigheid
Zien jullie dit als een goed idee?
Ik heb echt geen vertrouwen meer in mn eigen beoordelingsvermogen

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als je echt bang bent dat jouw geestelijke gezondheid naar de klote is, lijkt het me geen goed idee dat je de deur uit gaat. Kan zij niet naar jou toe komen.. hoewel.. als je echt zo geobsedeerd bent met deze persoon is een confrontatie misschien ook niet zo'n puik plan. Laat het allemaal even een paar dagen bezinken, mocht het dan nog niet gaan, kun je altijd nog vragen of ze naar jou toe komt en kunnen jullie het, indien mogelijk, een beetje uitpraten.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zou als ik jou was idd paar daagjes rustig aan doen en goed nadenken over wat je meegemaakt hebt en over je situatie. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog een acid afterglow is en dat je gewoon ff tijd nodig hebt om het te verwerken.
Sterkte ermee iig.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
^LOL @ EI :P

Maar cloneboy, je bent dus ongelooflijk geoberdeerd op een dame en je bent bang voor afwijzing. Je zit nu in een ongelooflijk slechte mindstate waarin je volgens mij weinig kan hebben. Beter chill je de fuck uit voor een paar daagjes want chicks zijn niet zo weg van gasten die al zoveel uur wakker zijn en in een psychose (of iets dergelijks) zitten. Ga dus gewoon ff rustig aan doen, slaap lekker, maak een goed ontbijtje en neem vooral geen drugs. Dan kun je over twee dagen vast wel weer normaal dingen uitpraten ja? :wave: Als het dan nog slecht gaat bezoek je gewoon ff de huisarts of laat je het aan ons weten. Ik wens je sterkte en het komt wel goed.

Adreno

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik denk dat je gewoon moet gaan slapen, dan kan je geest rustig alle info verwerken. Daar is slaap namelijk voor.

Lycergic

Belezen gebruiker
Jup , eerst goed slapen , uitslapen , op je gemak wakker worden , eten , goed eten . Allemaal laten bezinken tot dat je het van een neutraler ( nuchter ) perspectief kunt bekijken . Het is vast allemaal niet zo erg ...

pieter-b

Wijs gebruiker
Wat een Goed advies throughout this thread.

Laat je vooral ook niet gek maken door de term 'psychose' (lol,..ok ..dat klonk fout:wink:

derealisatie, depersonalisatie, psychose, gekte hebben we allemaal wel eens,
-na het winnen van de jackpot
-na het plotseling overlijden van een familielid
-na het zien van een ongeluk
-als je terug bent van vakantie
-bij gebruik van drugs (**bewustzijnsveranderende middelen)
en ga zo maar door

Het is dus heel normaal om enkele, of waarschijnlijk alle van de beschreven symptomen te ondervinden in je leven. Pas als die symptomen erg lang aanhouden, kun je ze zien als ziektebeeld..daarvoor horen ze gewoon bij mens zijn.

Zoals je al zei heb je je tot in het extreme kut gevoelt, en was de ervaring 'te' intens. Het is dus ook niet vreemd dat je hier naweeeen van ervaart...je zult het gewoon even allemaal moeten laten zakken.

tja,..en in deze staat verdere emotionele onstabiliteit opzoeken lijkt me idd het laatste wat je moet doen. De kans dat je hierdoor dingen zegt of doet waar je later spijt van krijgt is ook nog eens aanwezig..

Doe het gewoon even een weekje lekker rustig aan, blow even wat minder voor zover je dat doet, dan word je hoofd wat sneller helder, verwen jezelf een beetje en maak er gewoon een lekker ontspannen weekje van met zo weinig mogelijk verplichtingen.

cloneboy

Newbie
lysergine25 zei:
Hee lekker getript dus !!!

:wink:

Wanneer neem je de volgende acid ?

Stonie
Als ik afgekeurd wil worden voor dienstplicht ofzo?

Maar ik kan gelukkig zeggen dat ik me echt al 1000x beter voel.. Eigenlijk heb ik me gewoon een beetje aan lopen stellen gisteravond :flushed:
En dat allemaal door een nachtje slapen :mrgreen:
Alleen is dat gezuiverde gevoel van: de eerste paar maanden geen drugs meer ook een stuk minder geworden nu

Maar goed, heel erg bedankt allemaal, jullie reacties hebben wel geholpen

cloneboy

Newbie
lysergine25 zei:
LSD is geen speelgoed .. ok wie ben je ? Japi - 10 ?

:mrgreen:
Ik weet en WIST het gewoon :( .. waarschijnlijk zou ik het nuchter gewoon vet eng vinden om het in te nemen.. maar als dat verraderlijke alcohol in mn bloed zit verlies ik echt elk gevoel van zelfprotectie.
Oeeee postzegelsss mooie plaatjessss mooie kleurtjessssss die ga ik maar eens op eten ik verveel me toch. :rolleyes:

cloneboy

Newbie
Ja dat zeg ik toch ook :P Ik kan mezelf gewoon niet inhouden.. En dat moet echt veranderen en als dat niet gebeurd moet ik eigenlijk gewoon helemaal stoppen, daar heb je tenminste niet beoordelingsvermogen voor nodig :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Anyway, je bent weer een beetje de oude nu? Ik kan me ergens wel een beetje voorstellen dat iemand die het voor het eerst doet denkt dat 'ie gek wordt. Ik heb ook wel eens een beetje het gevoel gehad krankzinnig te worden alleen had ik iets dat jij niet hebt; relativeringsvermogen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Onvoorbereid na een nachtje stappen dronken een zegeltje lsd eten. En dat was ook nog eens de eerste keer =D

Dat kan dus niet als dit niet gelogen is. Ook had telefoon zijn 'geen drugs instelling' al voordat dit gepost werd?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Oh ja dat is waar ook + telefoon heeft wel acid ervaring...

Hmm let me investigate some more...

Carlitos

Badass junkie
Ik ben dat niet hoor,ik zou het anders aanpakken.
Bovendien drink ik nauwelijks alcohol.

Sleep jullie voor de rechter en wil als schadevergoeding een onsje speed :) .

Zie jullie in de rechtzaal..

Japi-10

magicwasso

Belezen gebruiker
hahaha,
grappig dat ik dit lees, ik had zondag juist ook zo iets ervaren, tja wel iets anders maar wel een beetje gek geworden van de lsd, op de verkeerde moment genomen waardoor het niet lekker ging. een vraagje, hebben jullie ooit ervaren dat als je niet lekker aan het trippen bent de trip echt veel langer duurt dan normaal? want het is de 2 keer dat ik een klein hoeveelheid neem en slecht ga voelen en de trip veel langer duurt dan normaar (daar wil ik zeggen 1 kwartje schiva genomen om af 12 uur 's middags en tot 1 uur s'nachts liggen slecht te trippen)

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens een trip gehad waar het mentale aspect 12 uur duurde en ik visuals had tot ik ging slapen: zo'n 20 uur na inname. Goede sterke trips duren bij altijd tussen de 12 en 14 uur trouwens.
Maar dat terzijde: als je niet slaap verwerk je niets, en LSD kan nog al ingrijpend zijn, dus voordat je slaapt kan je een gedachte-race-effect krijgen, wat ik ook altijd heb alleen nooit negatief. Na dat je slaapt is alles vaak weer helemaal normaal.
Dat is geen psychose, gewoon onverwerkte dingen.

Maargoed dat was al opgelost.

pythregius

Bewuste gebruiker
hij wil duidelijk niet bekend maken wie hij is dus laten we het er daar maar bij houden, en dat respecteren.
hij schaamt zich dus zou het wel lullig zijn, hij heeft het er zwaar mee en zwaar gehad.
keep him unknown :wink:

Wacky

Badass junkie
pythregius zei:
hij wil duidelijk niet bekend maken wie hij is dus laten we het er daar maar bij houden, en dat respecteren.
hij schaamt zich dus zou het wel lullig zijn, hij heeft het er zwaar mee en zwaar gehad.
keep him unknown :wink:

Jij bent het ! :P

azgaza

Badass junkie
Het lijkt me onwaarschijnlijk als de betreffende persoon zich ervoor schaamde dat hij dat post, en als de betreffende persoon dat wil delen post ie het vanzelf wel. Het zal iniedergeval vast geen psychose zijn geweest wat die persoon had. En de les 'behandel lsd met enig respect' zal er msischien ook bijgekomen zijn.

Bovenaan