Lsd en keelpijn

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hi beste mensen,

Ik heb voor morgen een perfect moment en heerlijke locatie voor een lsd trip met een vriend gepland, maar nu heb ik (excuus) een middelgrote aft ín mijn keel die serieus best pijnlijk is. In principe voel ik me verder goed.

Orale lidocaïne crème verdooft redelijk voor ongeveer een uurtje en moet ik dus steeds opnieuw aanbrengen. Mini nipjes tequila werken ook (gisteren ontdekt op een bruiloft, zonder beschoten te worden). Paracetamol doet nog het minst zijn werk eigenlijk.

Ik vroeg me af... kan ik nou nog steeds trippen? Ik vraag me af of de keelpijn zodanig uitvergroot gaat worden dat de hele trip alleen nog om keelpijn draait.

Thnx alvast!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Zou best kunnen dat je teveel gefocust gaat zijn op de pijn.
Probeer eens ibuprofen? Dat is een ontstekingsremmer. En gorgelen met zout water.
En m'n moeder zweert bij slivovic, dat ontsmet alles. M'n oma startte iedere ochtend met 1 slivovic om de bacteriën te doden, jaja 😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dit spul is geweldig:

621x1200.jpg

Het is ook geweldig voor preventie van een droge mond vol blaren/aften door stimulanten. Ik doe nooit meer mdma/6-apb zonder dit, aangezien ik zeer gevoelig ben voor blaren in de mond door stimulanten, ook al drink ik genoeg water. Nu met dit spul heb ik nooit meer blaren naderhand. (nee ik ben niet gesponsord :wink: ) Het is ook heerlijk om aan te brengen op je tandvlees en lippen als je je mond al droger voelt worden.

Zeehond

Badass junkie
Dit spul is geweldig:

Bekijk bijlage 45867

Het is ook geweldig voor preventie van een droge mond vol blaren/aften door stimulanten. Ik doe nooit meer mdma/6-apb zonder dit, aangezien ik zeer gevoelig ben voor blaren in de mond door stimulanten, ook al drink ik genoeg water. Nu met dit spul heb ik nooit meer blaren naderhand. (nee ik ben niet gesponsord :wink: ) Het is ook heerlijk om aan te brengen op je tandvlees en lippen als je je mond al droger voelt worden.
Goeie tip, meteen besteld, altijd handig inderdaad bij gebruik van stimulanten!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goeie tip, meteen besteld, altijd handig inderdaad bij gebruik van stimulanten!
Destijds onderzoek naar gedaan en dit scheen de beste te zijn.

Het kost even wat, maar je bespaart je al die ellende (en in mijn geval ook deels verpestte avonden tijdens het stimulanten gebruik zelf) met blaren en een droge kapot gebeten mond naderhand. En je hoeft maar een beetje aan te brengen om de paar uren, dus het gaat heel wat "rolls" mee. :wink:

Bovenaan