LSD, doen oder nicht?

serenade

Newbie
hee,

ik ben sinds het ontdekken van xtc toch wat benieuwd geworden naar 'spirituele' zelf-ontdekkingen die naar mijn mening vooral drugs als LSD kunnen leveren. Maar ik vraag mij af of ik een geschikte gebruiker ben?

Éen keertje getript op mexicaanse truffels (ja ja echt een watje :P) toen ik nog 14 lentes jong was, ik was toen wel depressief door wat rommel wat ik vroeger had meegemaakt. Ik deed het met een nicht, zonder sitter en zonder enige drugs ervaring. Maar die avond was voor mij echt een teken van never, nooit nada meer psilocibe schimmel (of shit wat puur op mijn psyche werkt) waardoor ik ook nooit meer normaal naar mijn gordijnen kon kijken, aangezien ze mij op wouden eten die avond..

Anyways, het probleem is dat ik daarna nog vaak flashbacks had in de vorm van derealisatie/depersonalisatie gemixt met diepe depressie.

Maar nu ik toch wel 18 ben en al ontslagen ben van mijn psycholoog.. en op de ultieme ontdekkingsreis wil gaan vroeg ik mij toch af of ik dit kan doen? Ik ben niet zo geintereseerd in harddrugs buiten een pilletje /2 maanden om. Dus heel veel meer drugs is er niet voor mij. :tongueout:

kan iemand advies geven? hopelijk heb ik mijn post een beetje redelijk geformuleerd. :tongueout:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hi Serenade,

Ik denk dat je het antwoord zelf al een beetje kunt raden, maar ik raad je af om het te doen. Als je van truffels al bang bent dat je opgegeten wordt door de gordijnen en er van alles naar boven komt uit je verleden, kun je er de donder op zeggen dat het met LSD ook gaat gebeuren.

Alle klachten die je gehad hebt kunnen dus weer terugkomen met LSD. Ik neem aan dat dit geen leuke ervaringen zijn geweest, dus wil je het risico lopen om weer terug bij af te zijn? LSD kan een zware ervaring zijn en het is een absolute must om geestelijk stabiel te zijn. Depressies en vervelende ervaringen uit het verleden kunnen erg veel invloed hebben op je trip.

Je bent dus gewoon een risicogroep. Je kunt uiteraard het risico nemen, maar het kan vervelend aflopen...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sluit me bij aan bij SmartieAndMe . Het kan een prachtige trip worden, maar met (veel) pech kan het je in een depressie, of iets anders trekken als je niet uitkijkt. Zou er even mee wachten als ik jou was, je weet maar nooit in de toekomst :wink:

Peace

Bovenaan