Lsd/dmt

vork

Belezen gebruiker
Hoi,
Vanavond is het zover,ik ga in mijn eentje 200 ug lsd nemen met mijn vriendin al sitter :grin:
Onwijs veel zin in en kijk er al echt een tijdje naar uit. Maar nu komt mijn vraag,mijn vriendin wil vanavond dmt nemen als ik aan de acid zit. Kan ik met lachgas en wiet mee gaan met haar trip? Ik denk niet dat ik ook in de elfenwereld kom maar zou ik iets van haar vibiraties merken?
Iemand hier ervaring mee? Voor de veiligheid hebben we vanavond nog een sitter als zij aan de dmt gaat :sunglasses:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Lachgas en wiet gaan je trip stukken intenser maken, pas daar mee als je de eerste keer LSD gebruikt, maar je gaat never nooit in de buurt geraken van een DMT trip (breakthrough).

Daarbij is DMT nogal een solo trip, lijkt me onwaarschijnlijk dat je veel vibraties van haar krijgt.

vork

Belezen gebruiker
Hahaha is absoluut niet de eerste keer lsd :wink: En ik weet wat de effecten van dmt zijn,was gewoon benieuwd of ik als ik onder lsd zit iets daarvan meekrijg. Je maakt toch deurtjes open onder lsd.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Wat verwacht je dat je zou kunnen meekrijgen van haar trip ? Want dat is me niet helemaal duidelijk.

vork

Belezen gebruiker
Hmm,mja je hebt gelijk als ze een dmt(breaktrough) heeft zal ik daar denk ik niks van mee maken.
Ken je het effect dat als je flink veel hasj hebt gerookt en je zit bij mensen die lsd hebben gebruikt? Ik krijg dan altijd lichte visuals ook al heb ik geen lsd gebruikt. Ik zat te redeneren dat het mischien ook zo kon werken met lsd/dmt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken het effect niet, maar snap perfect wat je bedoelt. :)

Als ze DMT rookt zonder breakthrough te gaan, dan maakt ze een kans. Zij tript en kan nog communiceren. :sunglasses:

Karhu

Wijs gebruiker
Denk iemand die niet tegen vel licht kan ofzo... en daardoor Knock Out gaat?

Soort epilepsie dus.

Karhu

Wijs gebruiker
Dat krijg je als je met een glow in the dark stift, een vel papier inkleurt :).

Oke, erg jammer van mij :tearsofjoy: !

vork

Belezen gebruiker
ehm was sarcastisch :wink: ,bij een dmt breaktrough ben je 'out" Was een grove spelfout haha moest ligt zijn.

Bovenaan