LSD combineren ??

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
hey ik heb een vraag ik ga aankomend weekend naar een paar vrienden die ik lang niet heb gezien we hadden al een keer afgesproken na een feest om een keer een weekend LSD zegels te nemen ik heb het zelf al wel vaker gehad en wil het gaan combineren..
nu de ervaren LSD gebruikers....!!!
kun je LSD zegels combineren met iets ??
zo jah wat is het beste en krijg je het beste gevoel van ??
:wave:

Bal0n

Badass junkie
In principe met alles, het is namelijk geen last voor je lichaam. Als jij echter in een door speed paranoia geinduceerde staat komt, dan ben je een stuk minder gelukkig.

Zelfse geldt natuurlijk voor de coke crash, eventuele MDMA crash, etc etc.

spacekonijn

Badass junkie
met alcohol / wiet /mdma.

ik raad je af om te snuiven , je neus werkt zo goed tijdens een lsd trip dat je knettergek zult worden van die rotzooi die in je neus kruipt

lieky speedfreaky

Bal0n zei:
In principe met alles, het is namelijk geen last voor je lichaam. Als jij echter in een door speed paranoia geinduceerde staat komt, dan ben je een stuk minder gelukkig.

Zelfse geldt natuurlijk voor de coke crash, eventuele MDMA crash, etc etc.

okay thnx :grin: :sunglasses:

lieky speedfreaky

spacekonijn zei:
met alcohol / wiet /mdma.

ik raad je af om te snuiven , je neus werkt zo goed tijdens een lsd trip dat je knettergek zult worden van die rotzooi die in je neus kruipt

goed dat ik dat ff weet :grin: maar ik hoef geen wiet ik blow niet meer ghhee

spacekonijn

Badass junkie
je zult niet veel van je speed voelen , en er zal voortdurent een giftige rups door je neus lopen die je steeds keihard bijt waar je knettergek van word.
zal t ni doen dus:wink:

lieky speedfreaky

spacekonijn zei:
je zult niet veel van je speed voelen , en er zal voortdurent een giftige rups door je neus lopen die je steeds keihard bijt waar je knettergek van word.
zal t ni doen dus:wink:

whaha nee okay dat zal ik dan maar niet doen thnx :grin:

spacekonijn

Badass junkie
hm , je trip word wat minder diepgaand , je krijgt iets meer mindfucks ( door de alcohol).
maar verder valt t wel mee , ikzelf was aardig aangeschoten en was gestopt met drinken toen ik lsd innam. maar vrienden van me hebben de hele avond doorgezopen en ook echt flessen wijn leeg .

maarja zij konden echt niet stil zijn en waren overal over aan het schreeuwen.

dus als je wat meer controle wilt beter niet bij drinken , maar t kan wel

Bal0n

Badass junkie
Niet goed bevallen?

Ik vind LSD + alcohol echt de ultieme uitgaanscombo, heerlijk recreatief dan. Natuurlijk is het niet zo psychedelisch meer, maar wel zooo leuk :).

SpringPack

spacekonijn zei:
hm , je trip word wat minder diepgaand , je krijgt iets meer mindfucks ( door de alcohol).
maar verder valt t wel mee , ikzelf was aardig aangeschoten en was gestopt met drinken toen ik lsd innam. maar vrienden van me hebben de hele avond doorgezopen en ook echt flessen wijn leeg .

maarja zij konden echt niet stil zijn en waren overal over aan het schreeuwen.

dus als je wat meer controle wilt beter niet bij drinken , maar t kan wel

Normaal ben ik zonder iets gewoon lekker relaxed, volgens mij door de alcohol deze keer moeite met mijn omgeving, gewoon niet relaxed!

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
Niet goed bevallen?

Ik vind LSD + alcohol echt de ultieme uitgaanscombo, heerlijk recreatief dan. Natuurlijk is het niet zo psychedelisch meer, maar wel zooo leuk :).
precies.

maarja topic starter vroeg met wat je het 'kan' combineren.
alcohol is zeker geschikt.
persoonlijke ervaringn verschillen natuurlijk

J0rrit

Badass junkie
is lsd egt n stuk heftiger dan paddos en zou je t gwn buite kunne doen of ben je dan teveel weg drvoor?

Bal0n

Badass junkie
Hoevaak is dat al niet gezegd.. LSD wordt over het algemeen (ja, er zijn altijd uitzonderingen) juist minder heftig ervaren als paddo's, echter wel bijna 2x zo lang.

slunse

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Niet goed bevallen?

fully agree with that :grin:
je wordt er automatisch nog vrolijker van (ik toch)
let gewoon op dat je niet teveel drinkt, dit weekend was ik begonnen met er twee te nemen, maar was ik nogal ongeduldig omdat ze naar mijn mening niet snel genoeg opkwamen, ben dan maar beginnen zuipen en nog twee bijgenomen. ik ging met een vriend naar een poolcafé, had ondertussen al redelijk wat gezopen omdat ik dacht dat ze niet zouden werken, en toen ik een joint rookte kwamen ze allemaal samen op, niet dat ik dat zo erg vond :) maar toen eiste ook de drank z'n tol, en kotsen op lsd is niet echt het leukste wat je kan meemaken.. :(
bijna bad gegaan maar heb het dan van me kunnen afzetten en toen ik weer nuchter was nog een leuke trip gehad
dusseuh.. know your limits.. :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Hoevaak is dat al niet gezegd.. LSD wordt over het algemeen (ja, er zijn altijd uitzonderingen) juist minder heftig ervaren als paddo's, echter wel bijna 2x zo lang.
minder heftig als paddos :confused: :confused: :confused:
op welk vlak bedoel je denken of visueel of alle 2
heb het nog nie geprobeert lsd paddos wel en da vind ik JAAP meestal eet ik ook 2 porties :P :P
maar vind het visueel fijner het denken iets minder is lsd dan geschikt of ...
volgende week in ieder geval nog eens 2cb proberen heb het de maandag of dinsdag ook gedaan (met frisko) maar heb er niets van gevoeld (hadden het in 2 op het ook gedeeld en wss had hij meer gehad want hij had wel fel visueel dus volgend weekend opnieuw en nu die ganse capsul want wil trippen godverdomme :P :P

Bal0n

Badass junkie
Dat was waarschijnlijk geen 2c-b he, zoals je kon lezen in zn tripreport topic. Maar ehm, visuel enigszinds vergelijkbaar, maar wel een zachtere mindspace. Het is gewoon vriendelijker, paddo's dragen een darkside bij zich..

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Dat was waarschijnlijk geen 2c-b he, zoals je kon lezen in zn tripreport topic. Maar ehm, visuel enigszinds vergelijkbaar, maar wel een zachtere mindspace. Het is gewoon vriendelijker, paddo's dragen een darkside bij zich..
2c-b of niet...iig was dat spul in kleine hoeveelheid al 20x erger visueel als paddo's...imho!!!
ik heb een keer of 7/8 paddo's gehad dus weet al wel wat ik mag verwachten...maar zoals schranz dus zegt!,het denken is er altijd te veel aan!!!
dit was bij die "2c-b" dus helemaal niet,niks denken,alleen op en top visueel!!!!
ff pauze soms dat ik mij bloednuchter voelde en dan bam sloeg het weer in als een bom!!!
echt vet spul!!!
2c-b of niet,ik wil het dit weekend terug!!
en als ik lees naar de effecen van 2c-b en ik denk zelf event erug,dan was het volgens mij toch echt wel 2c-b.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
2C-B pil dosering
Geen effect 0 - 5 mg
Licht effect 5 - 15 mg
Normaal effect 10 - 25 mg
Sterk effect 20 - 50 mg

2C-B pil tijdsduur
Opkomst: 20-90 min.
Tijdsduur: 2-5 uur
Na-effecten: 2-4 uur

stel nu es dat het van 9 tot 1 gewerkt heeft hé

ik nam het om 21u(miss iets vroeger zelfs)
na een kwartier begon het al te werken en na een half uur ofzo waren de lichamelijke effecten op zn sterkst...ben eigenlijk pas na een dik 1.5u gaan hallucineren

dus dan was het half 11 dat ik begon te hallucineren ongeveer,hallucinante effecten ehbben aangehouden tot dik 12u half 1 ofzo(kan ik niet helemaal juist zeggen want ik en op me bed gaan liggen en ben in slaap gevallen...
als de tijdsduur van 2c-b tussen de 2 en de 5u ligt zou het wel kunnen hé in zo een kleine dosering...
ik bedoel,elke keer dat ik van paddo's tripte waren de effecten ook uitgewerkt na een dikke 3u...(terwijl ze daar ook aangeven 3 tot 6u)
:confused: :confused: :confused:

Frisko

Badass junkie
miss mede door dat ik ziek was enz enz enz
miss ligt het aan mezelf dat het zo kort duurde...???

Bal0n

Badass junkie
Ja, je moet het even lezen he :P.Je moet het zo opvatten:

Onset

45 - 75 mins
Coming Up

15 - 30 mins
Plateau

2 - 4 hrs
Coming Down

1 - 2 hrs

4-8 uur dus :)

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Ja, je moet het even lezen he :P.Je moet het zo opvatten:

Onset

45 - 75 mins
Coming Up

15 - 30 mins
Plateau

2 - 4 hrs
Coming Down

1 - 2 hrs

4-8 uur dus :)
en dan geld voor poeder net hetzelfde of???,aangezien het sneller in je bloedstroom zit...
en,cola hoe zit het daarmee,ik drink cola terwijl ik trip hé...suiker breekt af???

Bal0n

Badass junkie
Suiker heeft er niets mee te maken. En ja, poeder maakt wel iets uit, maar niet meer dan een kwartier :P. Vandaar dat je het zo snel voelde.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Suiker heeft er niets mee te maken. En ja, poeder maakt wel iets uit, maar niet meer dan een kwartier :P. Vandaar dat je het zo snel voelde.
wss ja,ik hoop dat ik de mogelijkheid krijg van ut te laten testen...want dit was echt het beste tripspul wat ik ooit gehad heb!!!!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Bal0n zei:
wss ja,ik hoop dat ik de mogelijkheid krijg van ut te laten testen...want dit was echt het beste tripspul wat ik ooit gehad heb!!!!

Lsd en alchohol is heerlijk,je kan meer zuipen dan normaal...
Moet je eens portie truffels samen met hawaainse nemen :wink:
Dan ga je echt wat mee maken.. :openmouth:

lieky speedfreaky

hey ik wilde ff zeggen dat alles goed is gegaan alleen toen ik werd opgepakt en in de cel moest voor 5,5 uur toen werd het een beetjuh te
ik had de hele avond speedyconzales bij me lopen (ik denk omdat ik tog wel aan de pep dacht, maar niet gedaan omdat jullie mij dat niet aanraden)
en ik ben gevlucht voor de marsmannen van mars of zoiets !!
maar was leuke ervaring !!
en jullie allemaal nog bedankt voor de tips !!! :grin: :hearteyes:

HAL9000

Newbie
Ik heb LSD succesvol gecombineerd met

Alcohol (vlakt de trip wat af, wat meer oppervlakkig maar by no means less enjoyable :wink: )
Speed (vlakt de trip ook wat af, je bent iets minder wazig en hebt wat meer energie.)
THC (werkte bij mij als een kathalysator, gaf de trip aanzienlijk meer diepgang en wekte ook visuals op)
Ketamine (time slows... had het idee dat tijd op slow motion gezet werd, erg leuk maar de combinatie 2cb + keta is nog veel leuker IMHO.
Cocaine (wel leuk, niks bijzonders)
N20 (dat was een van de meest bijzondere momente die ik ooit meegemaakt heb, m'n medetripper en ik hadden allebei het gevoel dat we allebei een soort van gemeenschappelijk bewustzijn kregen en op een gegeven moment bestond ik niet meer. Ik ging out en er was niks, alleen wit licht... langzaam werd ik laag voor laag weer opgebouwd en op het moment dat ik m'n ogen open deed was het alsof ik ze voor het eerst ooit opende. Spirituele wedergeboorte... ik werd heel bewust van NIETS weer IETS. Erg emotioneel en bizar moment.

Ik vind persoonlijk dat LSD goed te combineren is met bijna alles, maar dit is erg persoonsgebonden.

spacekonijn

Badass junkie
gister gecombineert met veel alcohol en wiet, je word niet echt dronken of stoned , het trip effect overheerst wel , maar t gaat wel lekker samen zeker blowen is erg goed voor t effect

zommes

Badass junkie
LSD valt in ieder geval wel relaxed te combineren met Drinken & Blowen.. Blowen zorgt natuurlijk voor de vette visuals.

Bij Speed kreeg ik toch lichamelijke klachten. Behalve als je de pep voor de trip neemt. Maar als ik in de dagen voor de gebruikt heb en die dag zelf niet, dan voelt het echt niet relaxed aan in je neus & maag...

Met ketamine werd het gewoon totaal wazig. Inderdaad een soort van Slow-motion effect en totale chaos in je hoofd.

psilocybine

Bewuste gebruiker
Ik combineer altijd 2 zegels met mdma
eerst de mdma
dan wachten op je piek
dan de trips nemen en voila ge zijt weg :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Hm dit topic is oud. Alweer meer dan een jaar oud. Maargoed; ik persoonlijk LSD goed combineren met wiet (wie niet!) en ook wel enigsinds met alcohol; maar alleen op het einde van de trip en niet zo veel dat je erg veel van de alcohol mengt, anders maakt het de gedachtes 'minder puur'.

lichtendonker

Belezen gebruiker
Mijn broer heeft meegedaan dit weekend en heeft 2 keer een halve zegel gehad = 150 mic.
Hij dronk er flink bier bij en heeft bijna geen visuals gehad. Geen kleuren een heel klein beetje golvend beeld alsof hij flink aangeschoten was, en in zijn ooghoeken wat bewegend beeld, verder niets. :openmouth: ????

Ik snapte er niets van, met 150 had ik al mooie visuals en hij had ook nog weing slaap gehad dus had naar mijn weten de trip ook sterker moeten zijn.
Zou het dus door de grote hoeveelheid bier komen dat hij bijna niets merkte?

azgaza

Badass junkie
lichtendonker zei:
Mijn broer heeft meegedaan dit weekend en heeft 2 keer een halve zegel gehad = 150 mic.
Hij dronk er flink bier bij en heeft bijna geen visuals gehad. Geen kleuren een heel klein beetje golvend beeld alsof hij flink aangeschoten was, en in zijn ooghoeken wat bewegend beeld, verder niets. :openmouth: ????

Ik snapte er niets van, met 150 had ik al mooie visuals en hij had ook nog weing slaap gehad dus had naar mijn weten de trip ook sterker moeten zijn.
Zou het dus door de grote hoeveelheid bier komen dat hij bijna niets merkte?

Zegels slecht bewaard ofzo? Mijn vriend had ook 6 bier opgedronken tijdens zijn LSD trip (wel pas 2-3 uur na innname de eerste en niet al te snel) en bij hem bleven de visuals gewoon sterk tot we gingen slapen. Hij had ook ongeveer 150 ug op, in de zin van 3/4e van mijn 200 ug zegels.

lichtendonker

Belezen gebruiker
Nee, de zegels niet slecht bewaard. Iemand anders nam telkens de andere helft van de zegel van m'n broer en die heeft een geweldige trip gehad :confused:

azgaza

Badass junkie
Misschien lag de LSD niet goed op de zegel en zat het grootste deel van de ug's steeds op de delen die andere mensen kregen?

Bovenaan