LSD Bewaren

Dirkdirk

DF-koning
Ik speel pjano
Nee, nou ga je te ver. De piano is te heilig voor mij om belachelijk te maken. Een soort Mohammed voor de moslims. Alleen ik ga niet helemaal krankjorum als iemand een piemeltje op het hoofd van een of andere gozer tekent en die mohammed noemt. Als je een piemel op mijn piano tekent vlieg je sowieso mijn huis uit, maar je wordt niet onthoofd.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Van de Margriet ook, goud :tilttearlaugh:
Voor van die uitgebluste 40+ers waar de seks al jazen uitgezogen is tijdens de geboorte zo weinig zuurstof hebben gehad dat hun herstenstam niet in staat is anderre dingen dan dit soort troep te lezen.

Nou oke gaan we weer piemelen ergens? :redheart:

Ben sowieso bloed chagerijnig dus als ik vrede kan sluiten of echt ruzie vind dan is dat een +

Dirkdirk

DF-koning
Nou oke gaan we weer piemelen ergens? :redheart:

Ben sowieso bloed chagerijnig dus als ik vrede kan sluiten of echt ruzie vind dan is dat een +
Jij bent zo'n raar mannetje/vrouwtje gewoon
Kan jou totaal niet peilen :tilttearlaugh:
Je neemt steeds onverwachte wendingen en zegt dingen die ik niet verwacht.
Als jij in mijn zaal zou zitten zou je na tien minuten gaan heckelen.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Jij bent zo'n raar mannetje/vrouwtje gewoon
Kan jou totaal niet peilen :tilttearlaugh:
Je neemt steeds onverwachte wendingen en zegt dingen die ik niet verwacht.
Als jij in mijn zaal zou zitten zou je na tien minuten gaan heckelen.
Ik ben een guy misschien was dat piemelen een subtielen hint..

Anyway dont be scared of what you dont understand babe.

De eerste keer piemelen vond ik ook eng...

Dirkdirk

DF-koning
met die linkerhand zit jij in geile linkse broekjes te kriebelen.
En zoals altijd mag Dirkjan weer als laatste kriebelen, zeker weer in zijn eigen broekje in plaats van al die lekkere chicks op het forum.

Dat is het nadeel van humor proberen te krijgen en onaantrekkelijk zijn, je eindigt altijd in je eigen slingerliaan

Zanza

DF-koning
En zoals altijd mag Dirkjan weer als laatste kriebelen, zeker weer in zijn eigen broekje in plaats van al die lekkere chicks op het forum.

Dat is het nadeel van humor proberen te krijgen en onaantrekkelijk zijn, je eindigt altijd in je eigen slingerliaan
Je kunt niet alles hebben, Dirkjan. Jij gelach van een volle zaal, ik in een kleine kamer het kabaal. Deal?

ljuv

DF-koningin

Eh hallo... Zanz is bezig. Linkse lul, rechtse zak, zal mij mijn reet roesten hoor.

Kaasfonduen?

Dirkdirk

DF-koning
Hij heeft dan ook niet veel nodig he dirkie.
Ik ook niet hoor
Beetje friemelen mag en wordt gewaardeerd

Maar een vrouw die met haar zwoele stem in mijn oor fluistert, terwijl ik haar shampoo van die ochtend ruik en de parfum die je doet denken aan bloemen op een lente dag, en die rode lippen mijn oorschelp bijna raken waar dan zachtjes de tekst uit komt:

“Your jokes are my oxygen”.

ljuv

DF-koningin
Ik ook niet hoor

Maar een vrouw die met haar zwoele stem in mijn oor fluistert, terwijl ik haar shampoo van die ochtend ruik en de parfum die je doet denken aan bloemen op een lente dag, en die rode lippen mijn oorschelp bijna raken waar dan zachtjes de tekst uit komt:

Ik pak mn notitieblok!

Zanza

DF-koning
Ik ook niet hoor

Pijn aan mn buik..! Man, man 🤣

Dirkdirk

DF-koning
Zaal vol Zanza's. Geen probleem hoor. Waar speel je?
Ik speel try outs door het hele land. Behalve in Limburg natuurlijk. En Volendam. Zwolle, ugh. Twente? Nee. En dat eilandje wat we steeds vergeten af te varen, hoe heet, flevo urk? No way.

Nou ja ik speel eigenlijk alleen in gelderland.

Zanza

DF-koning
Ik speel try outs door het hele land. Behalve in Limburg natuurlijk. En Volendam. Zwolle, ugh. Twente? Nee. En dat eilandje wat we steeds vergeten af te varen, hoe heet, flevo urk? No way.

Nou ja ik speel eigenlijk alleen in gelderland.
That'll be perfect!

Big Dipper

Experimenterende gebruiker
Dit is helemaal niet waar, en het wordt tijd dat we kappen met dit soort indianenverhalen. Opnemen via de huid is een heel complexe manier van toedienen. Ook met pleisters van nicotine of fentanyl, het is echt niet zo dat er gewoon een druppel op zit en die gezellig door je huid heen verhuist. Het heeft met ionen, atomen, elektronen, schillen, covalente bindingen, mol, dat soort dingen te maken,

@Neo-Shulginist back me up here, bro. En als je echt even wilt shinen kan je misschien wat meer uitleggen hoe die pleisters op de huid werken, want ik weet niet exact hoe het werkt maar ik heb er vaak over gelezen.

Bovenaan