• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD Bad Trip

Het Begon allemaal met Oudjaarsdag. Het was net uit met mijn relatie en ik dacht er al over heen te zijn. Toen besloten we om met een groepje LSD te gaan doen, Dit had ik al eens vaker gedaan, dus ik dacht, waarom niet. Ik had 3 zegels genomen, en toen ze begonnen te werken, voelde het alsof mijn wereld in elkaar stortte. Ondanks alle aanwezigheid van de mensen om me heen, heb ik mezelf nog nooit zo eenzaam gevoeld. Niks was meer leuk en ik stond op het punt om in huilen uit te barsten. Gelukkig was ik toen ik op mijn top was, verdwaald geworden in de muziek die gedraaid werd. Ik spacede hem zo hard op de melodien van Infected Mushroom en veelal andere soorten muziek die op de een of andere manier perfect zijn als je aan het trippen bent.

Toen ik wat was opgeknapt, zag ik dat mijn ex met iemand anders aan het zoenen was. Een grote leegte vulde mijn hart weer en ik kreeg ineens allemaal flashbacks van uit de tijd dat wij nog een relatie hadden. Mijn hart scheurde open en ik wilde gewoon weg gaan, ik wilde dat alles zou stoppen, ik wilde dat me ex bij mij kwam zitten en me zo troosten, maar ik wilde ook niets aan de andere mensen laten merken dat ik depressief aan het worden was, dus ik hield mijn mond en deed ofdat ik vrolijk was. Toen ineens kwamen andere zorgen bij mij in het hoofd, betreffende mijn financiele situatie en kreeg ik steeds meer stress. Ik heb mezelf er wel gelukkig uit weten te praten en me trip deed het weer goed.

Toen was het 12:00 uur savonds en het vuurwerk werd afgestoken. Ik strompelde naar buiten en keek in de lucht en het leek net ofdat mijn hoofd zichzelf helemaal leeg had gemaakt, Het was prachtig! Ik stond midden in een vuurzee met 100en mensen om me heen waarvan ik wilde dat hun zagen wat ik zag, en wat ik zag was echt onbeschrijfelijk en ik ga het niet proberen uit te leggen. Maar met elke knal die ik hoorde, kwamen er weer een hele lading visuals bij. Zelf heb ik geen vuurwerk afgestoken, want dat had echt niet goed gekomen. Maar ik heb heerlijk genoten en waarschijnlijk meer dan de mensen van wie het vuurwerk eigenlijk was.

Toen gingen we weer naar binnen en kwam de depressie nog erger dan eerst opzetten, Ik heb het uitgehouden tot ik thuiskwam, dat was rond een uur of 2 smiddags en sindsdien ben ik nog steeds depressief en heb ik alleen maar zitten janken. Ik hoop dat deze kater zo snel mogelijk voorbij is en dat ik op ten duur gewoon een nieuwe vriend ontmoet waarmee ik weer een normale relatie kan opbouwen.

Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst iedereen, en kijk uit met LSD als je niet goed in je vel zit,

Grts,
Mike

pascal828

Badass junkie
Jammergenoeg geen leuke ervaring.
Makkelijk te lezen, maar mocht wel wat langer.
Beschrijf volgende keer de visuals enzo:)

pascal828 zei:
Jammergenoeg geen leuke ervaring.
Makkelijk te lezen, maar mocht wel wat langer.
Beschrijf volgende keer de visuals enzo:)

Haha, de visuals vind ik echt moeilijk te beschrijven xD

Het is dan altijd zon waas in me hoofd xD kweet wel dat ik op ten duur de muziek "zie" als het ware, tis echt onbeschrijfelijk, maarja iedereen heeft weer ze eigen trip he :P

raZiel

Experimenterende gebruiker
Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
LSD moet je ook niet gebruiken als het net gedaan is met je lief... Dat is vragen om problemen, zeker als je er nog niet helemaal over heen bent, en al helemaal als je met je ex in dezelfde ruimte staat...

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Heel fijn dat je af en toe wel leuke momenten had, maar ik kreeg bijna tranen in mn ogen toen ik las van je ex die een ander zoende, dat moet echt zo verschrikkelijk hebben gevoeld! Ik hoop dat je de volgende keer echt geen zorgen aan je hoofd hebt, dan is het zoveel leuker allemaal :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
raZiel zei:
Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan

Ik weet het niet zeker maar de meeste mensen zeggen dat LSD stuurbaarder is dan paddo's. Ik heb dit zelf ook wel ondervonden, ik kon mijn lachkicks bij LSD beter beheersen, ik kon ze inhouden. Bij paddo's kan ik dat niet, als ik moet lachen dan lach ik.
Of je het bad gaan kunt controleren weet ik niet, daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad :)

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
raZiel zei:

Ik weet het niet zeker maar de meeste mensen zeggen dat LSD stuurbaarder is dan paddo's. Ik heb dit zelf ook wel ondervonden, ik kon mijn lachkicks bij LSD beter beheersen, ik kon ze inhouden. Bij paddo's kan ik dat niet, als ik moet lachen dan lach ik.
Of je het bad gaan kunt controleren weet ik niet, daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad :)

Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja dat klopt :) Met paddestoelen kun je niet alles controleren, het gebeurdt gewoon :P

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.

ik krijg er steeds meer zin in. :hearteyes: ...maar eerst moet het zomer zijn...

KoxBox

Badass junkie
Dr Gonzo zei:
KoxBox zei:

ik krijg er steeds meer zin in. :hearteyes: ...maar eerst moet het zomer zijn...

Howja, zon, smoothies, wiet en LSD. :hearteyes:

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Dr Gonzo zei:
KoxBox zei:

Howja, zon, smoothies, wiet en LSD. :hearteyes:

Jaaa! :hearteyes:

Hopelijk is het snel mooier weer, voor een mei is het nog niet zo lekker.. :(

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja maar ben nu ook vies hard aan het trippen :) LSD past zich wel aan naar de locatie en naar het moment :)

yxes

Bewuste gebruiker
als ik het verdomde spul nou eens vond :P maja geduld is een schone zaak zal ik dan maar zeggen.
heb nu ongeveer al ~7-8 gebruikers gevraagd of hun supliers het hebben maar helaas, door zoeken danmaar :P

klinkt trouwens heel kut, m'n vriendin heeft ook een keer voor m'n neus gezoend met een andere kerel en toen was het nog niet eens uit, voelde me er de 3 dagen ervoor al vreselijk kut door onze omgang, kan me wel ongeveer voorstellen wat het is, want ik zakte echt in elkaar op straat. maar goed dat terzijde.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
yxes zei:
als ik het verdomde spul nou eens vond :P maja geduld is een schone zaak zal ik dan maar zeggen.
heb nu ongeveer al ~7-8 gebruikers gevraagd of hun supliers het hebben maar helaas, door zoeken danmaar :P

klinkt trouwens heel kut, m'n vriendin heeft ook een keer voor m'n neus gezoend met een andere kerel en toen was het nog niet eens uit, voelde me er de 3 dagen ervoor al vreselijk kut door onze omgang, kan me wel ongeveer voorstellen wat het is, want ik zakte echt in elkaar op straat. maar goed dat terzijde.

Woon je in een stad of in een dorp? Want normaal gezien vind je het vrij gemakkelijk in een grote stad :)

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind het altijd zo jammer dat dit al een badtrip wordt genoemd.
Tuurlijk is het zwaaar klote, ik ken het gevoel ook uit eigen ervaring.
Maar om het nou écht een badtrip te noemen, ook die heb ik is meegemaakt & daar heb je zo'n 6 A4tjes voor nodig en dan nog is het niet duidelijk. Mensen noemen een kuttrip te snel een badtrip vind ik. Maar das mijn mening verder.

Voor de rest, jammer dat het zo moest lopen. Wel mooi dat je toch ook nog even hebt kunnen genieten op sommige momenten :) Volgende keer beter toch. Is altijd lastig in te schatten. Je dacht dat je eroverheen was, maar toch komt dat gevoel naar boven. Hopelijk is het de volgende keer wel weer een leuke trip..

Drientje

DF-koning
Dit kan ik inderdaad niet echt een Bad trip noemen. En het is ook wel eigen schuld, dikke bult. Ik heb zelf ook wel eens acid genomen toen ik niet oké was en je krijgt het vanzelf op je bordje terug geserveerd. LSD is een drug die alleen kan met maximale vrolijkheid en een gemoedstoestand die bergen kan verzetten.

En hoe vaak had je al eerder LSD gedaan? Meteen drie zegels ook behoorlijk veel, zelfs ik als doorgewinterde tripper waag me niet aan drie zegels tegelijk van 100 mics. Je vraagt er zo ook wel om om een schop onder je kont te krijgen.

En ben je trouwens een jongen of een meisje? Je hoopt op een nieuwe vriend en ondertekent met Mike.

Just curious.

TrippyShit

Badass junkie
Drientje zei:
En ben je trouwens een jongen of een meisje? Je hoopt op een nieuwe vriend en ondertekent met Mike.

Just curious.
Dit zag ik in Eurotrip :openmouth: Vergis je niet, voor je het weet is ze duits, spreek je het uit als Mieke en is het een lekkerding. Maar misschien ook wel niet..
Het viel mij ook al op :P maar vond het niet intressant genoeg om te vragen..

KoxBox

Badass junkie
TrippyShit zei:
Drientje zei:

Just curious.
Dit zag ik in Eurotrip :openmouth: Vergis je niet, voor je het weet is ze duits, spreek je het uit als Mieke en is het een lekkerding. Maar misschien ook wel niet..
Het viel mij ook al op :P maar vond het niet intressant genoeg om te vragen..

:tearsofjoy: Eurotrip is zalig. M'excuzzi.

SD7

Experimenterende gebruiker
Sublimo zei:
raZiel zei:

Mensen die dit beweren hebben nog nooit LSD op of overschatten paddo's gigantisch.
Met LSD op is het zeer lastig om de realiteit te zien, je bent als het ware in je eigen wereld en wat voor jou dus realiteit is, is in feite fantasie wat anderen niet zien of horen.

Bovenaan