rot toch op met die neppe corrupte onderzoeken
der word alleen naar genen gekeken
die genen zorgen ervoor dat je kwetsbaar kan zijn voor giftige troep als kwik enzo
deze giftige troep veroorzaakt nog meer ziektes
in de v.s heeft één op de zes kinderen een ontwikkelingsstoornis zoals ze dat noemen.
in de v.s gebruik(te) ze vaccins met thimoresal er in wat bijna 50 % kwik is
ik heb papieren genoeg die in de richting van die giftig troep wijzen
Boyd Haley, PH.D. Professor en voorzitter van de afdeling scheikunde aan de universiteit van kentucky. Expert op het gebied van neurologische schade bij autismespectrumstoornissen.
ga niet zeggen dat ik ongelijk heb.
ik ben zowel de controle over me hoofd en me maag kwijtgeraakt door die kwik troep
en als ik ayahuasca paddestoelen of LSD eet dan ga ik daardoor kotsen
prrrrrhrhgrhrg
ik kots die hele kwikzooi deruit.
kwik is vloeibaar bij temperaturen boven 39 graden onder vriespunt.
die vullingen lekken (verdampen) dus,,, behalve dan misschien als je eskimo ben ?
Autisme opnieuw gelinked aan BMR vaccinatie
Onderzoekers van de New York University School of Medicine hebben opnieuw aangetoond dat bij 85% van de kinderen met autisme in de darmen vaccin ketens van het mazelvirus zijn aangetroffen. Dit toont opnieuw aan dat de beruchte BMR vaccinatie niet zonder riciso's is. De kinderen in de studie hadden alle serieuze ontstekingen in de darmen.
http://www.autisme-asperger.com/autisme ... -met-kwik/
Rel in Amerika, aantal autistische kinderen daalt na daling van kwik in vaccins
Dankzij de speciale "Freedom of information act" komt er nu informatie vrij over de rol van de CDC (Centers for Disease Control) bij het Thimerosal schandaal. Dit op kwik gebaseerde conserveer middel wordt in verband gebracht met veel neurologische aandoeningen, inclusief autisme in kinderen die na 1989 zijn geboren.
Nadat er een verband bleek tussen hoge dosis kwik en gezondheidsproblemen bij kinderen heeft de CDC al in juli 1999 vaccinmakers geadviseerd om niet langer de stof Thimerosal te gebruiken.
Omdat er grote voorraden vaccins voorhanden waren en een verbod te kostbaar voor de industrie zou zijn zijn er dus nog miljoenen kinderen met deze stof ingeent. De CDC heeft zelfs nog een voorstel van Smithkline Beecham of Thimerosal vrije vaccins afgewezen.
Studies op basis van twee databases van de overheid laten een duidelijke stijging zien van autisme gevallen bij stijgend gebruik van Thimerosal en een zeer duidelijke daling wanneer dit middel niet meer wordt gebruikt.
Links
Time for CDC to Come Clean. Correspondence newly obtained under the Freedom of Information Act raises troubling new questions about CDC's role in the Thimerosal scandal. Thimerosal is the mercury-based vaccine preservative that has been linked to epidemics of neurological disorders, including autism, in American children born after 1989. Responding to scientific studies linking dangerous levels of mercury to a range of health disorders, the CDC in July 1999 recommended that the nation's vaccine makers eliminate Thimerosal as a preservative, "as soon as possible." http://www.huffingtonpost.com/robert-f-kennedy-jr/
Early Downward Trends in Neurodevelopmental Disorders Following Removal of Thimerosal-Containing Vaccines
http://www.jpands.org/vol11no1/geier.pdf
Analysis of two independent government databases shows that the alarming increase in reported cases of autism not only slowed but actually reversed since thimerosal was removed from childhood vaccines, according to the lead article in the spring 2006 issue of the Journal of American Physicians and Surgeons. w.aapsonline.org/nod/newsofday265.php
Bernard Rimland
Claims of an "autism epidemic"
Rimland was among the first autism campaigners to draw attention to increases in the number of diagnoses of autism. After correlating the presence of mercury in vaccines with the increase in autism cases, Dr. Rimland concluded that mercury is the primary culprit in the epidemic rise of autism: back in 1990, one out of ten thousand infants as compared to one out of one hundred and fifty at present (March 2007) representing an increase of 6,670%. To this day, the medical establishment still does not know the cause of autism
steek je kop maar in het zand net als al die andere bekrompen psychiaters
der zijn genoeg ouders geweest in de V.S die hun kinderen hebben ZIEN ziek worden nadat ze een
Bepaalde vaccin hadden toegedien gekregen
de Maatschappij liegt tegen mijn door het autisme te noemen.
ik stop zoveel mogelijk LSD in me zodat ik al die Giftroep uit kan kotsen
zeg niet dat ik ongelijk heb want dan zit jhe met je hoofd in maar één wereld
de wereld van de consumpteimaatschappij
FOK iedereen die zegt dat ik ongelijk heb.
prrhhhhggg ik Kots over jullie heen.
ik ben een hippie geworden door die giftige troep zoals ik al zei,, komt door het lijden
niet door De LSD.
http://www.autismeonderzoek.nl/dan-notities.pdf
in memoriam Professor Dokter Bernard Rimland
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_Rimland
Van Autisme Kan je Genezen of het kan goeddeels verdwijnen
hoe eerder je ingrijpt hoe beter, ik ben 20 jaar te laat
beter laat dan nooit.
de LUCHTEN Die je heb vergiftigd, met je auto's, je fabrieken.
en opnieuw draait de spiraal.
vergiftig de lucht en vergiftig het water. bomen gaan dood in het woud
vergiftig de aarde vergiftig de lucht,vergiftig je kinderen
schaad de toekomst van je soort
Fok!!! de grote-mensen-wereld
ik kots al die gifttroep uit
ik Kots Dankzij LSd. :P
der word alleen naar genen gekeken
die genen zorgen ervoor dat je kwetsbaar kan zijn voor giftige troep als kwik enzo
deze giftige troep veroorzaakt nog meer ziektes
in de v.s heeft één op de zes kinderen een ontwikkelingsstoornis zoals ze dat noemen.
in de v.s gebruik(te) ze vaccins met thimoresal er in wat bijna 50 % kwik is
ik heb papieren genoeg die in de richting van die giftig troep wijzen
Boyd Haley, PH.D. Professor en voorzitter van de afdeling scheikunde aan de universiteit van kentucky. Expert op het gebied van neurologische schade bij autismespectrumstoornissen.
ga niet zeggen dat ik ongelijk heb.
ik ben zowel de controle over me hoofd en me maag kwijtgeraakt door die kwik troep
en als ik ayahuasca paddestoelen of LSD eet dan ga ik daardoor kotsen
prrrrrhrhgrhrg
ik kots die hele kwikzooi deruit.kwik is vloeibaar bij temperaturen boven 39 graden onder vriespunt.
die vullingen lekken (verdampen) dus,,, behalve dan misschien als je eskimo ben ?
Autisme opnieuw gelinked aan BMR vaccinatie
Onderzoekers van de New York University School of Medicine hebben opnieuw aangetoond dat bij 85% van de kinderen met autisme in de darmen vaccin ketens van het mazelvirus zijn aangetroffen. Dit toont opnieuw aan dat de beruchte BMR vaccinatie niet zonder riciso's is. De kinderen in de studie hadden alle serieuze ontstekingen in de darmen.
http://www.autisme-asperger.com/autisme ... -met-kwik/
Rel in Amerika, aantal autistische kinderen daalt na daling van kwik in vaccins
Dankzij de speciale "Freedom of information act" komt er nu informatie vrij over de rol van de CDC (Centers for Disease Control) bij het Thimerosal schandaal. Dit op kwik gebaseerde conserveer middel wordt in verband gebracht met veel neurologische aandoeningen, inclusief autisme in kinderen die na 1989 zijn geboren.
Nadat er een verband bleek tussen hoge dosis kwik en gezondheidsproblemen bij kinderen heeft de CDC al in juli 1999 vaccinmakers geadviseerd om niet langer de stof Thimerosal te gebruiken.
Omdat er grote voorraden vaccins voorhanden waren en een verbod te kostbaar voor de industrie zou zijn zijn er dus nog miljoenen kinderen met deze stof ingeent. De CDC heeft zelfs nog een voorstel van Smithkline Beecham of Thimerosal vrije vaccins afgewezen.
Studies op basis van twee databases van de overheid laten een duidelijke stijging zien van autisme gevallen bij stijgend gebruik van Thimerosal en een zeer duidelijke daling wanneer dit middel niet meer wordt gebruikt.
Links
Time for CDC to Come Clean. Correspondence newly obtained under the Freedom of Information Act raises troubling new questions about CDC's role in the Thimerosal scandal. Thimerosal is the mercury-based vaccine preservative that has been linked to epidemics of neurological disorders, including autism, in American children born after 1989. Responding to scientific studies linking dangerous levels of mercury to a range of health disorders, the CDC in July 1999 recommended that the nation's vaccine makers eliminate Thimerosal as a preservative, "as soon as possible." http://www.huffingtonpost.com/robert-f-kennedy-jr/
Early Downward Trends in Neurodevelopmental Disorders Following Removal of Thimerosal-Containing Vaccines
http://www.jpands.org/vol11no1/geier.pdf
Analysis of two independent government databases shows that the alarming increase in reported cases of autism not only slowed but actually reversed since thimerosal was removed from childhood vaccines, according to the lead article in the spring 2006 issue of the Journal of American Physicians and Surgeons. w.aapsonline.org/nod/newsofday265.php
Bernard Rimland
Claims of an "autism epidemic"
Rimland was among the first autism campaigners to draw attention to increases in the number of diagnoses of autism. After correlating the presence of mercury in vaccines with the increase in autism cases, Dr. Rimland concluded that mercury is the primary culprit in the epidemic rise of autism: back in 1990, one out of ten thousand infants as compared to one out of one hundred and fifty at present (March 2007) representing an increase of 6,670%. To this day, the medical establishment still does not know the cause of autism
steek je kop maar in het zand net als al die andere bekrompen psychiaters
der zijn genoeg ouders geweest in de V.S die hun kinderen hebben ZIEN ziek worden nadat ze een
Bepaalde vaccin hadden toegedien gekregen
de Maatschappij liegt tegen mijn door het autisme te noemen.
ik stop zoveel mogelijk LSD in me zodat ik al die Giftroep uit kan kotsen
zeg niet dat ik ongelijk heb want dan zit jhe met je hoofd in maar één wereld
de wereld van de consumpteimaatschappij
FOK iedereen die zegt dat ik ongelijk heb.
prrhhhhggg ik Kots over jullie heen.
ik ben een hippie geworden door die giftige troep zoals ik al zei,, komt door het lijden
niet door De LSD.
http://www.autismeonderzoek.nl/dan-notities.pdf
in memoriam Professor Dokter Bernard Rimland
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_Rimland
Van Autisme Kan je Genezen of het kan goeddeels verdwijnen
hoe eerder je ingrijpt hoe beter, ik ben 20 jaar te laat
beter laat dan nooit.
de LUCHTEN Die je heb vergiftigd, met je auto's, je fabrieken.
en opnieuw draait de spiraal.
vergiftig de lucht en vergiftig het water. bomen gaan dood in het woud
vergiftig de aarde vergiftig de lucht,vergiftig je kinderen
schaad de toekomst van je soort
Fok!!! de grote-mensen-wereld
ik kots al die gifttroep uitik Kots Dankzij LSd. :P