• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lsd 3x2 Microdots

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Een Vrijdag met lsd gelach...
3 man 3x2 microdots.*schat ze toch wel richting de 200ug p/st*

Om ongeveer 19.00 nemen we onze eerste microdot.
Na een beetje te chillen en tv te kijken begint het al lekker te broeien en te doen,binnen het uur slaat ie echt in als een bom.

Haha iedereen begint spontaan te lachen en raar te lullen,alles klopt....ja echt..alles loopt in elkaar over..iemand geeft antwoord...en ja.. je wist natuurlijk al wat dat antwoord zou zijn,want alles klopt...toch? ja man...
Alle gebeurtenissen lijken een logisch gevolg te zijn.

Omdat ie zo lekker valt besluiten we maar meteen om er nog een te nemen.

Terwijl we deze laten smelten krijg een van mijn kamereraden een lachkick en spuugt zo ze microdot uit de kamer in...
Whooo Fuck!! alle lichten aan! zoeken...Ja probeer die maar eens te vinden met je leipe kop alles lijkt wel op zo'n klein korreltje..haha..

Gelukkig kon mijn vriendin die geen Lucy op had hem vinden en weer terug geven....Geweldig en knap ook dat ze hem vond zeg..

Het duurde nog geen 20 min voordat ik een klap kreeg van Lucy.. phoe phoe!... Bbzzzttt trilll zzzz ..zag allemaal luxaflex en electrische stromingen voor me ogen en mijn zicht begon te haperen,net alsof je steed net een stukje miste in je gezichtsveld als je ergens heen liep,dan weer microscopisch kleine blokjes waar alles is van opgebouwd echt waanzinnige visuals..

Dit alles,de sterke opkomst duurde ongeveer een half uurtje denk ik.

Daarna kwamen we op een heel mooi plateautje,alles is zo mooi met lucy helder,zuiver,smooth en dan weer ff zo'n mooie kronkel
er doorheen zoals paddo's dat ook zo mooi kunnen.

Dit alles natuurlijk met een heerlijk zuiver gevoel alsof je eigenlijk geen drugs op hebt.Kwa lichaams verontreiniging natuurlijk..he..Ik begon me af te vragen of je wel bad kon gaan op acid,probeerde het zelfs stiekem even op te roepen om er mee te spelen en merkte dat ik nog steeds Lucy de baas ben.

Krijg je ff een rare kronkel...je vingersnapt en tovert hem om in een leuke en gaat weer vrolijk verder..Ik kreeg echt zin om dit ff verder uit te diepen,en begreep niet dat iemand slecht kon gaan op lsd.

Wat is dat dan als je bad gaat worden?,haha helemaal niks het is gewoon dat je denk dat dat gaat gebeuren en *dat* is dus eigenlijk niks..hahaha ok...stel dat.. en dan...ga je dan dood?
haha echt niet...als je niet dood wil dan moet je juist lsd nemen dan kan je de dood ontlopen...haha..ik was eruit..verder met de rollercoaster...

Uit de boxen galmde lekker acid house en ik begon lekker te chillen door de huiskamer alsof ik in me eigen prive discotheek zat.
Yeehaa ow ow das zo lekker...Kameraad zegt in een keer ok..jongens Psy...gaat een showtje doen..tadaaa!!! applause volgde van de aanwezige in de kamer...ow shit het voelde echt alsof ik live on stage moest...Yoo..chillen!!! haha lachen..ik danste me laminaat uit de plint..

Zo je bent echt onvermoeibaar met Lucy...terwijl de whisky al voor de helft leeg was.

Ok.. wie gaat er ff mee naar buiten??IK ging met een kameraad naar buiten,das altijd lachen,wat een rare wereld zeg,
alsof je rechtsreeks een kijkdoos inloopt alles lijkt zo langzaam te gaan,mijn pad uit de straat...die is toch geen kilomter lang??
De frisse lucht voelt heerlijk als fishermentfriend aan en we lopen een blokkie om..

Vlakbij slaat een deur dicht van auto,er stappen wat mensen uit en praten..wij zo..Hee wat is dat?
Wat gebeurt daar?Kom we gaan ff kijken..Haha ben je gek,hier woon ik he...straks gaan ze denken...oja..whahaha...
Ahum we stonden er al zo'n 10meter naast dus ze zullen ons sowieso wel gehoord hebben..met dat geschreeuw Whehehe..

Er zijn zoveel dingen gebeurt,jaren heb ik meegemaakt...En wat is de wereld toch mooi met Alice..
Heb ik wat gehad aan deze trip?Zeker..maar puur genot...van Lsd word je niet echt wijzer over jezelf zoals met truffels maar ervaar je gewoon intens geluk zo intens daar kan gewoon niks tegenop.

Grz..

Qocaïne

Badass junkie
Iedereen neemt altijd microdots..
Het echte lsd gevoel lijkt mij een zegeltje! achjah.. ik weet het eigenlijk ook niet.. heb het nog nooit gebruikt.

Zijn microdots makkelijker te krijgen?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ik ga vanavond ook weer aan de microdots :mrgreen:

Haha,ze zijn echt heel goed :wink:
Ik wens je een uitermate fijne trip..
Ik wou dat ik nog een keer mocht gaan.....helaas weer ff wachten he...

Oja tip...De maan en sterretjes staan er mooi vanavond,dus als je jezelf even het universum wilt laten zijn moet je ff naar buiten om te kijken..

Heerlijk...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Iedereen neemt altijd microdots..
Het echte lsd gevoel lijkt mij een zegeltje! achjah.. ik weet het eigenlijk ook niet.. heb het nog nooit gebruikt.

Zijn microdots makkelijker te krijgen?

Het echte lsd gevoel krijg je gewoon van genoeg lsd.
Op een microdot kan evenveel zitten als op een zegel.

Het is echter in de praktijk zo dat er tegenwoordig wat lichte blottertjes in omloop zijn,door of te lange/verkeerde opslag,of gewoon dat ze te licht zijn.

Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord over dotjes die wat zwak waren
eerder zelfs aan de zware kant.

Maarja hoeft allemaal niks te zeggen,en nee microdotjes zijn net zo makkelijk te krijgen als zegels....maar soms ook weer niet..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Psychonaut1976 zei:
Wat is dat dan als je bad gaat worden?,haha helemaal niks het is gewoon dat je denk dat dat gaat gebeuren en *dat* is dus eigenlijk niks..hahaha ok...stel dat.. en dan...ga je dan dood?
haha echt niet...als je niet dood wil dan moet je juist lsd nemen dan kan je de dood ontlopen...haha..ik was eruit..verder met de rollercoaster...

Haha wat mooi :grin:

Leuk verhaal!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
melissa zei:
stomme vraag mischien......
maar is dit dan de ongezonde versie van paddo"s :confused: :confused:

Nope,

Paddo's zijn dan ongezonder,alhoewel die ook niet schadelijk zijn ofzo,alleen je lever en nieren moeten de alkoiliden verwerken.

Bij lsd is dit volgens mij niet zo,hecht zich slecht even en is dan weer foetsie..

Maar staat vast wel ergens in een uitleg van Bal0n. :wink:

melissa

Wijs gebruiker
duhhhhhhhhhh

en ik maar denken dat puur natuur weinig kwaad kan......
maar ja feitelijk is t toch t gif van die dingen die zijn werk doet....
nooit bij stilgestaan :(

matthijs

Badass junkie
Paddo's zijn niet ongezond hoor...Misschien wat belastender voor je lichaam dan LSD maar niet dat je eerder dood gaat ofzo. Het verschil tussen LSD en paddo's staat wel ergens in een van beide fora uitgelegd..moet je maar even zoeken.

Bal0n

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
melissa zei:

Nope,

Paddo's zijn dan ongezonder,alhoewel die ook niet schadelijk zijn ofzo,alleen je lever en nieren moeten de alkoiliden verwerken.

Bij lsd is dit volgens mij niet zo,hecht zich slecht even en is dan weer foetsie..

Beide compounds worden zonder enige moeite afgebroken door je lichaam. Ze zijn alle 2 niet schadelijk.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Psychonaut1976 zei:
melissa zei:

Nope,

Beide compounds worden zonder enige moeite afgebroken door je lichaam. Ze zijn alle 2 niet schadelijk.

Klopt.alleen ervaar ik paddo's/truffels wel als een lichamelijke belasting,niet veel maar je voelt het wel zeg maar..

Bal0n

Badass junkie
Ja, met paddo's voel ik ook meer een "body load", zoals dat heet. Maar dat is volgens mij gewoon het effect, niet een gevolg van metabolisme.

Mac...

Badass junkie
Ja wil eigk ook wel, mja ga het niet in mijn eentje doen en mijn vrienden zijn er te huiverig voor. Mss wel een goeie voor bij de meeting :tongueout:

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ja wil eigk ook wel, mja ga het niet in mijn eentje doen en mijn vrienden zijn er te huiverig voor. Mss wel een goeie voor bij de meeting :tongueout:
ja ik heb hetzelfde .. vrienden van me zijn ook bang om paddos te proberen :confused: ben de enige die het wil proberen ..!

Qocaïne

Badass junkie
Ja dat zijn altijd van die mindere dingen..
Ik heb altijd vier vrienden waarmee ik alles doe.. maar na onze eerste kennismaking met paddo's zijn ze alledrie huiverig geworden voor drugs.
Ik had als enige een goede trip en wil dus meer proberen waaronder LSD... maar ik krijg ze echt niet over de streep om het te proberen.. helaas! In je eentje is het ook niks idd!

Deranged

Badass junkie
Ik heb ondertussen 2 mensen zo ver gekregen om lsd met mij te doen. Eentje wilde gelijk en de ander heb ik een tijdje moeten ompraten. Kan je ook niemand vinden om er gewoon bij te zijn? Dat had ik desnoods gedaan, ze hoeven niet perse ook lsd te nemen. Alleen trippen had ik zoiezo niet aan begonnen.

Qocaïne

Badass junkie
Deranged zei:
Ik heb ondertussen 2 mensen zo ver gekregen om lsd met mij te doen. Eentje wilde gelijk en de ander heb ik een tijdje moeten ompraten. Kan je ook niemand vinden om er gewoon bij te zijn? Dat had ik desnoods gedaan, ze hoeven niet perse ook lsd te nemen. Alleen trippen had ik zoiezo niet aan begonnen.

Al mijn vrienden willen er wel bij zijn :| Maar in je ééntje trippen op LSD lijkt me echt niks. Lachas ofzo zou ik wel in me eentje doen met hun erbij.
Ik wel wat vrienden op school die ín zijn voor paddo's.. misschien daarna LSD of proberen met ze!

Psykaholik

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Deranged zei:

Al mijn vrienden willen er wel bij zijn :| Maar in je ééntje trippen op LSD lijkt me echt niks. Lachas ofzo zou ik wel in me eentje doen met hun erbij.
Ik wel wat vrienden op school die ín zijn voor paddo's.. misschien daarna LSD of proberen met ze!
moet ge zeker nie doen in je eentje trippen met allemaal nuchtere mensen derbij.
ge moet minstens met 2 zijn vind ik
kunt ge zeggen wa ge ziet enzo
ge lacht u echt kapot.

Qocaïne

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Qocaïne zei:
moet ge zeker nie doen in je eentje trippen met allemaal nuchtere mensen derbij.
ge lacht u echt kapot.

jah idd.. moet nog even geduldig wachten op een medetripper :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
schranziewanzie zei:
Qocaïne zei:
ge lacht u echt kapot.

Wachten is a bitch... :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Qocaïne zei:
schranziewanzie zei:
Qocaïne zei:
ge lacht u echt kapot.

ja wachten sucks

De jongen

Bewuste gebruiker
Lijkt me dat lsd makkelijker te verdragen is dan paddo's?
Wil ze alletwee testen
Maar maakt het uit of je als eerste keer lsd of paddo's doet?

qinn

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Qocaïne zei:
schranziewanzie zei:
Qocaïne zei:
ge lacht u echt kapot.

Ja in me ééntje trippen lijkt me ook niks, want dan heb je niemand op je trip mee te delen zeg maar.

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ik doe mee! :wave: :wave:

Kon ik er maar aankomen.. LSD en Paddo's zijn in mijn kring niet zo geliefd :( Dus als mensen nog een partner in crime zoeken :rolleyes:

Bovenaan