Intoxication
Bewuste gebruiker
hoi hoi na de vraag of ik vuurwerk met lsd kon combineren en dit tot een succes beeindigd heb, heb ik een nieuw ideetje
aangezien de nieuwe final destination in de bioscoop in 3D draait zou k graag willen gaan kijke, voor de mense die het niet kennen: je zit in je bioscoopstoel zet een soort eclips bril op en je ziet 3 dimensies in de film waardoor alles echter lijkt en je meer id film kunt opgaan. maar et grote prob is dat de 3D films meestal net de horrorfilms zijn
, mss word het wel kicken of mss net niet , als ik de dosis zo doseer dat ik nog kan beseffen dat het maar een film is lijkt het me wel echt kicken, nuchter vond ik dat al supervet :P
doen of niet?
aangezien de nieuwe final destination in de bioscoop in 3D draait zou k graag willen gaan kijke, voor de mense die het niet kennen: je zit in je bioscoopstoel zet een soort eclips bril op en je ziet 3 dimensies in de film waardoor alles echter lijkt en je meer id film kunt opgaan. maar et grote prob is dat de 3D films meestal net de horrorfilms zijn
doen of niet?