LSA

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
hej mense,

ik heb een vraagje, wil binnekort samen met mijn vriend LSA gaan doen. dit door middel van de zaadjes van ff denken morning glory.. maar hoeveel van die zaadjes heb je nodig om een fijn trip te hebben?

heb het wel s eerder gedaan, maar toen hebbe we de zaadjes alleen kapot gestampt en zo naar binne gewerkt, dat was niet echt een trip alleen een soort stoned gevoel met rust en onrust tegelijk..

heeft iemand n id?

knufjes

Play_bunny

Wijs gebruiker
Wij hadden laatst 4 hawaiian woodrose zaadjes per persoon genomen. Die schijnen ook sterker te zijn dan morning glory.
Wij hebben toen de zaadjes eerst een beetje kleiner geknipt, een halve dag in water (wat net van de kook was) laten liggen, en dat opgedronken en daarna de zaadjes nog gekauwd en doorgeslikt.
Wij merkten het toen wel, maar dat verschilt wel per persoon.

Bengt

Bewuste gebruiker
Kijk Morning glory weet ik niet juist maar daar vind je wel een uitleg over op als je ff indrukt op google

Maar van Hawaiien baby woodrose( ook een lsa bevattende zaad) heb je ongeveer 4-5 zaadjes te consumeren op een lege maag.

Ik zeg je wel wel verwacht er niet zoveel van als een portie paddo's.
Lsa heeft vooral een zachte trip.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Dat kun je doen, maar pas wel op. Want dit spul is moeilijk te sturen als je er wat van merkt. Het kost veel moeite om iets negatiefs niet van invloed te laten zijn op je trip.
Wij hadden een relatief lage dosis omdat de hoge dosis 6 is. En dit was al moeilijk te sturen.

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
hej, t is nu ongeveer een weekje geleden dat we in de smart shop baby woodrose zaadjes gekocht hebbe en ze gebruikt hebbe..

je merkt er weinig van, nou ik ging helemaal loos van 3 zaadjes. begin wist ik nie hoe ik t had, werd misselijk buikpijn iet normaal daarna ging het over en t was echt heftig.. maar na ongeveer een uurtje zwakte het een beetje af en hebbe we de grootste lol gehad. de dag erna ook nog wel trouwens.. doen we nog wel een keer, maar dan lekker thuis, dat was beter voor de misselijkheid enzo, lekker ligge.

maar dat je dr niet zo veel van merkt! das grappig :grin:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
vermaal zo'n 3-6 gram zaden,,tot een fijn poerder stof,,,
doe het poeder in een glas met water en laat het zo'n 12 uur in het water werken,,,na die 12 uur,,filteren met een koffie zakje,,,en zuipen maar
:beer:

door de poeder 12 uur in een glas water te laten weken,,,trekt de lsa in het water,,, dus het is drink baar geworden.

en het werkt goed! :P

pinheadlarry zei:
vermaal zo'n 3-6 gram zaden,,tot een fijn poerder stof,,,
doe het poeder in een glas met water en laat het zo'n 12 uur in het water werken,,,na die 12 uur,,filteren met een koffie zakje,,,en zuipen maar
:beer:

door de poeder 12 uur in een glas water te laten weken,,,trekt de lsa in het water,,, dus het is drink baar geworden.

en het werkt goed! :P

en nou heb je het niet over de Hawaiiaanse baby woodrose hoop ik, want hiervan heb je maar 3-5 zaadjes nodig

ik heb een keer 2 zakjes van die baby woodrosezaden gekocht bij de smartshop en er zat ongeveer 15 zaden per zakje in en die hebben we in
een zakje gedaan na ze gebroken te hebben.

heel regelmatig het zakje ook aangedrukt in het water en dit opgedronken met zijn 3en en we voelden er alle 3 amper iets van :confused:

teebo

Bewuste gebruiker
verwacht er gewoon niet teveel van, het begint altijd maar te werken als je naar huis vertrekt :tongueout:
het is wel leuk om te wandelen en naar muziek te luisteren maar de bijwerking zijn niet de moeite vind ik. ook is het niet boeiend genoeg om 5-6u te vullen

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik heb hier nu ook morning glory liggen en ik zou daar graag komend weekend is op trippen, eigenlijk liever op lsd, maar het is nog niet zo lang gedaan tussen mij en mijn vriedin en het zou niet goed komen moest ik lsd nemen vrees ik.

Maar nu is mijn vraag: als ik de hele portie morning glory gewoon lekker op kauw zou ik er dan 1: veel van voelen
en 2: zou dit lukken gezien mijn situatie denken jullie?

Alvast bedankt.

Bengt

Bewuste gebruiker
Morning glory heb ik geen ervaring mee. Check google voor dosering en neem een hogere dosering voor zekerheid.

Heb je er veel last van dat het gedaan is met je vriendin? Kwelt het je?
Ben jij de schuldige?

Je moet weten dat lsa zaden ook een mindfuck geven.

Niels

Newbie
Ik zou geen morning glory gaan doen...geloof dat je daar iets van 400 zaden van moet vermalen en oplossen..veel werk en innemen is dan ook geen pretje..

Heb 1 keer hawaiien baby woodrose gedaan

8,5 zaad vermalen en thee van gemaakt(met nog wat andere kruiden, voor de smaak, want het is niet heel lekker)

tis handig om maar een klein beetje thee in totaal te maken(weinig water..klein kopje ofzo) zodat je niet teveel hoeft te drinken..
drink je ernaast gewoon nog een glas water bij

vantevoren zo min mogelijk eten...hierdoor is de misselijkheid minder(die toch wel opkomt)

verder is het idd fijn om thuis te zijn..zodat je t eerste uur of anderhalf uur kunt zitten in een relaxte stoel

twas best hevig op sommige momenten en het heeft de overeenkomstigheid met lsd das het langzamer komt opzetten dan paddestoelen...geleidelijker..
Maar de lichamelijke-trip-dingen:P lijker weer wat op die van paddestioelen

veel plezier

yaaaw

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
Ik heb hier nu ook morning glory liggen en ik zou daar graag komend weekend is op trippen, eigenlijk liever op lsd, maar het is nog niet zo lang gedaan tussen mij en mijn vriedin en het zou niet goed komen moest ik lsd nemen vrees ik.

Maar nu is mijn vraag: als ik de hele portie morning glory gewoon lekker op kauw zou ik er dan 1: veel van voelen
en 2: zou dit lukken gezien mijn situatie denken jullie?

Alvast bedankt.
Beetje laat, maaruh werkt zeker. Heb op Sziget gewoon drie zaadjes in mijn mond gedaan, flink gekauwd en toen met een glaasje water weggespoeld. het schaaltje rondom het zaad veroorzaakt wel misselijkheid volgens de verkoper, maar heb er weinig van gemerkt.
Doe het trouwens wel als je een beetje uitgeslapen bent, heb het zelf gedaan naar een nacht overslaan...kon echt niet meer op mijn poten staan...wel goed geamuseerd trouwens.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Zo kan het ook gaan. Het kan ook heel heftig zijn, LSA. Voor mij was het zeker geen leuke maar wel een heel erg leerzame ervaring..

Um

Belezen gebruiker
nounou, nu vraag ik me toch wat af

ik heb hawaian zaadjes, had er twaalf volledig vermalen en 24 uur in lauw water laten intrekken, en drie uur geleden opgedronken, heb inmiddels nog 13 zaadjes (zaten er 25 in zo'n pakje) heel rustig opgekauwd

en voel me enkel wat licht in mijn hoofd, maar zeker geen trip zoals paddo's of lsd

ligt dat nu aan mij? of wat is dat nu?

of moet het nog beginnen? :beer:

Um

Belezen gebruiker
zo, ik ben terug wakker, dus kan mijn lsa ervaring eens uitschrijven

ik heb 25 hawaian baby woordrose zaden genomen, dat is 6 mg lsa

ik lees dat 'Een gemiddelde dosis variëert van 0,5 tot 1,5 mg, een sterke dosis is 1,5 tot 4 mg. Gebruik niet meer dan 4 mg.'.

en dan nog vond ik het effect maar matig

ik voelde het volgende:
- totale lamheid, leek beetje op een lijntje ketamine
- ietwat verhogende aanvoel voor gevoelens
- muziek klonk een beetje dieper
- ben in slaap gevallen en paar keer wakker geworden

voel me nu, na 10 uur slaap: nog steeds lam (gelukkig ben ik aan de koffie) en een klein beetje hoofdpijn, nouja, zelfde gevoel als je bijvoorbeeld mdma hebt genomen, zo'n lichte nadreun

al bij al, is dit de eerste keer en laatste keer lsa voor mij, ben trouwens ook niet ziek geweest, mijn maag draaide wel wat, maar dat was het, heb ze genomen op compleet nuchtere maag, misschien dat dat gewoon de truuk is

maar zijn er echt mensen die hallucineren van lsa? lijkt me beetje sterk

neen, volgende keer gewoon opnieuw hawaiaanse paddo's of lsd

zou iemand kunnen zeggen of wat ik voelde normaal is? want lees op dit forum serieuze tripverhalen van mensen die drie zaadjes hebben genomen? :confused:

dirtbag

Bewuste gebruiker
Van morning glory kan je best ongeveer 10 gram nemen per persoon,
dan ga je wel hard.. ben ik gister achter gekomen.
onwijs LSD like effect kreeg ik, het hele forum bewoog en letters dansten.

Um

Belezen gebruiker
"1 Morning glory zaadje bevat ongeveer 0.01mg LSA."

en tien gram zaad = omgeveer 400 zaadjes
400 zaadjes = 4 mg lsa

dus jij hebt 4 mg lsa binnen
..
en ik 6 mg, en ik heb absoluut niet gehallucineerd :confused:
enkel bovenstaande geposte gevoelens

dirtbag

Bewuste gebruiker
Um zei:
"1 Morning glory zaadje bevat ongeveer 0.01mg LSA."

en tien gram zaad = omgeveer 400 zaadjes
400 zaadjes = 4 mg lsa

dus jij hebt 4 mg lsa binnen
..
en ik 6 mg, en ik heb absoluut niet gehallucineerd :confused:
enkel bovenstaande geposte gevoelens

mss ben je genaaid en zijn het andere zaadjes...
ik heb echt nooit zo hard gtript op wat dan ook...
maja hopelijk komt daar met lsd verandering in :)

Um

Belezen gebruiker
neen hoor, waren zeker goede zaadjes

volgende keer nog eens pogign wagen met die morning glory zaajdes dan, en dan direct 15 gram nemen..dan zal het hopelijk wel hard gaan

Play_bunny

Wijs gebruiker
Mijn ervaring is ook dat je er niet echt van gaat hallicuneren. Je voelt je een beetje funny, maar verder ook niet. Wij hadden het beschreven voor ons zelf net als een pil die niet inslaat, heel vervelend dus.
Ik heb gelezen dat de uitwerking van LSA er ook niet echt voor zorgt dat je gaat hallicuneren zoals bij LSD. Het is gewoon veel minder en het werkt ook niet bij iedereen. De een merkt het wel en de ander totaal niet. Dat is het jammere van LSA.

dirtbag

Bewuste gebruiker
nou ben blij dat et bij mij werkt dan :P
als dit al zo hevig is bij mij (ik heb gesprekken gevoerd met Aliens, jawel)
kan ik niet wachten tot ik me lsd heb :grin:

Bovenaan