LSA

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Binnenkort gaan Playbunny,een andere vriendin van mij en ik LSA proberen.
We hebben de Baby Hawain Woodrose besteld.
We zijn van plan om rond de 3 zaden te nemen in het begin en die te gaan nuttigen.
Nou lees ik een antal tripreports waarbij het woord misselijkheid naar voren kwam.
Nu heb ik ook een aantal tripreports gelezen waarbij stond dat als je thee ervan maakt dat het dan goed te doen is en dat er dan geen misselijkheid is.
Zijn er mensen die weten hoe je thee maakt van LSA Zaden?

We hebben uitbreid gedacht aan de setting.
Lavalampen,lekker eten en drinken en lekkere muziek zoals Enigma,meditatie muziek en andere vormen van muziek waar je lekker op kunt spacen.
We zijn dan van plan om op de grond een lekkere ligplek te maken waar je dus lekker kunt liggen en kunt genieten van alles.
Telefoons en deurbellen schakelen we uit zodat we niet gestoord kunnen worden in onze trip.
Kort gezegd de setting lijkt me wel in orde zo,alleen de bereidingwijze van de zaden zit ik nog over na te denken.
Heeft iemand ervaring met LSA en kan mij helpen met de goede serveertip voor deze zaden voor het maken van thee of heeft iemand hier nog wat op aan toe te voegen wat echt een must is tijdens deze trip?
Laat het ff weten zodat wij er een optimale leuke avond van kunnen maken :)

BooYa

Belezen gebruiker
tjah kweet nie echt of je die misselijkheid kunt tegengaan
en van die thee weet ik ook niets
ik heb ze vermalen in een koffiemolen daarna een half uur laten weten in warm water en dan opgedronken (wat niet echt makkelijk was)
daarna voelde ik mij een half uur misselijk en ik ging bijna een bad trip krijgen maar ik had gelezen dat wanneer je weed smoort dan dat de misselijkheid weg is en dit was zo
wat volgde was een sterke weedtrip die ongeveer 10uur duurde :)

BooYa

Belezen gebruiker
kzou ook filmen zeggen maar sommige mensen zouden dit misschien storend vinden alsof ze bekeken worden
enja opschrijven tijdens natuurlijk niet
doe een tripreport na je ervaring :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
BooYa zei:
kzou ook filmen zeggen maar sommige mensen zouden dit misschien storend vinden alsof ze bekeken worden
enja opschrijven tijdens natuurlijk niet
doe een tripreport na je ervaring :)
We zijn nu van plan om alle 3 aantekeningen te maken tijdens de trip en daar vervolgens een tripreport van te maken.
Ik ben echt heel erg benieuwd ernaar.

teebo

Bewuste gebruiker
op de site van azarius staat een manier om de miselijkheid tegen te gaan, je moet de zaden 24u in water laten weken of zoiets
verder raad ik je alleen aan om geduld te hebben
ik heb veruit het meeste genoten van muziek tijdens mn lsa trip
voor de rest moet je niet teveel plannen, eens je aan het trippen bent (verwacht nu ook niet teveel van de zaadjes) zul je toch gewoon je ding doen

Trip Unit

Bewuste gebruiker
teebo zei:
op de site van azarius staat een manier om de miselijkheid tegen te gaan, je moet de zaden 24u in water laten weken of zoiets
verder raad ik je alleen aan om geduld te hebben
ik heb veruit het meeste genoten van muziek tijdens mn lsa trip
voor de rest moet je niet teveel plannen, eens je aan het trippen bent (verwacht nu ook niet teveel van de zaadjes) zul je toch gewoon je ding doen
Wer gaan het allemaal meemaken.

pepito

Bewuste gebruiker
Gemalen zaden laten weken in water, goed schudden, 24 uur wachten en opnieuw schudden. Zaadgruis uitfilteren, residu en water opdrinken werkt wel eens, hier is genoeg info over te vinden, oa Azarius en Erowid. Dosis begint vanaf 4 zaden.....Njoy

Trip Unit

Bewuste gebruiker
pepito zei:
Gemalen zaden laten weken in water, goed schudden, 24 uur wachten en opnieuw schudden. Zaadgruis uitfilteren, residu en water opdrinken werkt wel eens, hier is genoeg info over te vinden, oa Azarius en Erowid. Dosis begint vanaf 4 zaden.....Njoy
dus in de bolletjes zitten zaden zeg maar? en de buitenkant van het zaadje dus de schil kun je na het in laten weken dus eruit halen? Hoe ziet zo'n ding er van binnen uit dan :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik heb dinsdag avond LSA genomen hawaiian baby woodrose zaadjes.

Ik had netjes de schil en afgehaald en goed op gekauwd eerst 3 genomen. Na 45 min nog 2 bij genomen voelde nog steeds niets :confused: toen 45min later de laatste 3 bijgenomen voelde nog niets. En toen 2,5 uur later nadat ik me eerste zaadje had ingenomen toen kreeg ik een dikke bad trip. Ik spacde hem neit maar was vet misselijk en voelde me echt zwaar klote. Heb zelfs gekotst ging echt niet goed. Daarna me mp3 aangezet dat hielpn echt de muziek was wel heel intens en toen uiteindelijk geslapen. Geen fijne ervaring. Ik hou het wel bij de echte drugs. Maarja nog te doen qua smartdrugs: Salvia, Kratom, Paddo's.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. Dat je misselijk werd had je wel kunnen verwachten...

Fishhead07 zei:
Ik hou het wel bij de echte drugs.

Wat is dat nou weer voor compleet loze opmerking?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Hmm ja zijn er nog meer mensen bekend met Lsa en hoe je misselijkheid kunt tegengaan?
heb het ook 1 keer gedaan
bij mij zat het in capsules en er stond niet meer als 1 capsul per keer.
ik heb ze alle 4 genomen en heb er amper iets van gevoeld.
buiten ja een beetje misselijk.
zou het nie pakken als ik van jou was is de moeite echt niet waard

Play_bunny

Wijs gebruiker
Psykaholik zei:
Trip Unit zei:
Hmm ja zijn er nog meer mensen bekend met Lsa en hoe je misselijkheid kunt tegengaan?

:) we hebben het al gedaan. Wij hebben er wel wat van gevoeld, "gellukkig".
Hier het tripreportje:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... hlight=lsa

Psykaholik

Wijs gebruiker
Play_bunny zei:
Psykaholik zei:
Trip Unit zei:

:) we hebben het al gedaan. Wij hebben er wel wat van gevoeld, "gellukkig".
aahh k

Fishhead07

Wijs gebruiker
Het is denk goedkoper om lsd te kopen dan om lsa te kopen en daar lsd van te maken ?? of zie ik dat verkeerd. Aangezien mijn acid 5 euro kosten en voor 8 zaadjes lsa 6,50 betaalde.

@ Sweet_Shadow: Ja sorry ik bedoel het niet zo. Ik bedoel ik hou het voorlopig bij harddrugs. En in de zomervakantie wel weer is smartdrugs en dan paddo's, salvia, kratom is proberen.

Nadeel van deze drugs behalve paddo's dan is dat het effect niet zeker is. Bij harddrugs heb je dat meestal niet.

Maar gelukkig las ik dat er mensen zijn die wel trippen op LSA dus als je het wilt testen vooral doen :wink: . Maar op lege maag :P

:wink:

Armani7

Bewuste gebruiker
ergot alkaloide erut halen en dan weten wa je ermee moet doen om lsd te maken he :grin: staat uitgelegd in dat boekje ^^

Dissonant

Bewuste gebruiker
Heb je daar veel, dure en moeilijk te vinden grondstoffen en materiaal voor nodig?

Anders ga ik me er ook eens in verdiepen denk ik :)

azgaza

Badass junkie
Ergot zit niet in lsa! Ergot zit in de moederkoren schimmel. Dat is een schimmel die op graan groeit en extreem giftig is. En die moet je dan zeer ingewikkeld chemisch bewerken.

Dus om nog maals enige verwarring te stoppen:

De Ergot alkaloïden zitten in de moederkoren schimmel en dat is een van de basisingredienten van LSD. Dus de moederkoren schimmel. NIET lsa.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ja dat dacht ik dus ook.

En aangezien armani zeer vaag blijft, denk ik dat hij fout zit.

LSD uit LSA-zaden : i don't think so.

Je kan er wel vloeibare LSA uit halen, wat puurder is dan die hele zaden.

Armani7

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ergot zit niet in lsa! Ergot zit in de moederkoren schimmel. Dat is een schimmel die op graan groeit en extreem giftig is. En die moet je dan zeer ingewikkeld chemisch bewerken.

De Ergot alkaloïden zitten in de moederkoren schimmel en dat is een van de basisingredienten van LSD. Dus de moederkoren schimmel. NIET lsa.

ben jij chemist ofzo? ik denk het niet :grin: men kan ergot alkaloides ook uit lsa zaden halen :wink:

azgaza

Badass junkie
Armani7 zei:
azgaza zei:

ben jij chemist ofzo? ik denk het niet :grin: men kan ergot alkaloides ook uit lsa zaden halen :wink:

Ik ben geen chemist maar ik weet toevallig veel over plantalcaloïden, en je kan niet iets uit iets halen als het er niet in zit. En ik weet toevallig dat de alkaloïden uit de ergot-schimmel ofwel moederkoren, niet voorkomen in LSA zaden.
LSA is wel een lsd verwante stof; maar die zaden bevatten gewoon echt die stoffen niet.

Wat bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ergotalkalo%C3%AFden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moederkoren

Fishhead07

Wijs gebruiker
Lijkt mij inderdaad niet mogelijk. En al kon het wel dan zou het meer werk en tijd kosten dus kan je beter LSD bij je dealer kopen.

:wink:

Qocaïne

Badass junkie
Fishead, ik denk gewoon dat je in een te korte periode teveel hebt gepakt.
8 zaadjes man!!

Dat is een fout die veel beginners maken, bijpakken en bijpakken.
De zaadjes hadden nog moeten worden verwerkt in je maag.. en dat kan zéker 1 uur duren.

azgaza

Badass junkie
Armani7 zei:
ik denk dat ik morgen wat ga scannen uit chemie boek.

Feit blijft dat als ze beweren dat ergotamine in die zaden zitten ze een fout maken, misschien klopt de rest van de beweringen wel, maar dat is gewoon een botanische fout. Het betreft ook geen chemie meer, gewoon gegevens over planten en schimmels.

Armani7

Bewuste gebruiker
ik weet wel niet of ik deze informatie hier mag verstrekken, ik denk niet dat het extracteren van ergot alkaloides illegaal is. enige duidelijkheid iemand?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Armani7 zei:
ik weet wel niet of ik deze informatie hier mag verstrekken, ik denk niet dat het extracteren van ergot alkaloides illegaal is. enige duidelijkheid iemand?

Lijkt me niet dat het legaal is :P LSA is legaal maar zodra je der LSD van wil maken is het natuurlijk illegaal. Ik zou de moderator ff vragen of je het mag posten.

Ben benieuwd :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Armani7 zei:
ergot alkaloides extraheren is niet illgeaal denk ik gezien dat je dan nog geen lsd hebt he.

zit wat in ja. Maar wat kan je met die ergot alkaloides doen ?? behalve lsd maken ?? tja ik heb geen idee zou het even navragen voor de zekerheid en anders gewoon poste :wink:

azgaza

Badass junkie
Ergotamine is niet illegaal; en dat is de stof waar je het nu over hebt; want dat is een basis grondstof voor LSD, nogmaals die zit niet in LSA-zaadjes maar in een schimmel die moederkoren veroorzaakt op graan. Maar dat posten is niet illegaal en ik ben wel nieuwsgierig geworden naar wat dit boek beweerd; of het een misopvatting van woorden is of dat het gewoon een botanische fout is of zelfs pure onzin?

Bovenaan