LSA

JJJ

Bewuste gebruiker
LSD, sterke verslaving?? LSD is NIET verslavend!!

Flashbacks komen nu en dan voor, maar die hebben niets te maken met, bijvoorbeeld, restjes LSD die nog 'in je ruggemerg' zitten ofzo; volgens mij is het precies hetzelfde mechanisme als elke ingrijpende ervaring in ons leven nu en dan kan oproepen. Als je een normale LSA-trip beleeft, hoef je voor flashback volgens mij niet echt bang te zijn.

Volgens mij is de gelijkenis tussen LSD en LSA alleen chemisch en lijkt LSA niet meer op LSD qua werking dan de andere tryptamines dat doen. Een LSA-trip is in de regel dus toch wel aardig anders dan LSD. Wat het verschil is weet ik niet, ik heb hier ook nog een paar HBW-zaadjes over, denk dat ik die later deze week met mooi weer eens probeer, denk ik!

MystiX

Experimenterende gebruiker
:smoke: Lsa is in grote lijnen het zelfde als lsd en lsd is niet verslavend en zo ook lsa niet. Lsa is namelijk de natuurlijke variant van lsd.
Flashbacks krijg je meestal door andere drugs erbij te gebruiken, doe je dat niet dan is de kans op een flashback nihil te noemen.
En ja de werking van lsa is wat milder in gevoel dan lsd maar heeft verder de zelfde tripeffecten,maar dan zoals ik al zei wat milder.

crazy jack

Experimenterende gebruiker
lsa,die woodrose zaadjes,voor mij eens maar nooit meer.de zaadjes gegeten met mn maten,midden in amsterdam,goed gekauwd,biertje erbij,blowtje erbij,de eerste 2 uur waren nog wel leuk,inderdaad verkleuringen op de gevels en straat,maar na die 2 uur kregen we een soort zware moeheid verschijnselen.daarmee bedoel ik na 10 meter lopen compleet uitgeput te zijn,en 5 minuten rust moeten houden.als je dan uit rotterdam komt,is t een verre reis.alle hotels in een straal tot t centaal station waren vol,anders hadden we zeker gelijk gaan slapen.het was een verre reis,naar de trein.voor mij dus ,eens maar nooit meer,ik dacht dat ik kapot ging.elke 10 meter moeten uitrusten,mn benen voelde ik niet eens meer.net elastiekjes.of t de mix met alcahol was weet ik niet,maar geef mij maar echte lsd,veel toffer,en met alcohol te combineren,voor mij dan.lsd met speed is ook wel apart,op een tekno party.voor de die hards. :beer:

Bovenaan