LSA zaden

strassen

Newbie
Ik heb wel eens getript op lsd en zou dit graag nog een keer willen doen, of tenminste iets wat er op lijkt alleen kan ik geen lsd meer aankomen nu vraag ik me af wat jullie ervaringen zijn met LSA zaden aangezien ik dit legaal kan kopen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja ik heb ervaring met LSA, maar dat lijkt totaal niet op LSD.

ALD-52 of 1P-LSD lijken erg op LSD en zijn vrij verkrijgbaar op internet. Hoe moet je wel zelf uitzoeken, want dat mag hier niet besproken worden.

Vermilion

Experimenterende gebruiker
Zover ik heb gehoord wordt je sowieso erg misselijk van LSA, het is erg waarschijnlijk dat je in het begin boven de pot moet hangen. Daarna schijnt het erg veel te lijken op LSD. Ik zou je ook eerder 1P-LSD aanraden, vind het zelf ook heel erg overeenkomen met LSD en je kan het idd makkelijk bestellen op internet ^^

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Is het iets dat LSA?
Je gaat er tijdens het inwerken sowieso enorm van overgeven wat niet perse heel fijn is. Daarna trip je nog een paar uur, maar zonder echte visuals en je wordt er enorm loom van. Ik vond het niet geweldig persoonlijk. En als je iets zoekt wat op LSD lijkt moet je het sowieso niet hebben.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Daarna schijnt het erg veel te lijken op LSD
Dat beweren smartshops als marketing truc, qua chemische structuur lijkt het er misschien op maar qua effecten is het bijna het tegenovergestelde. Van LSD krijg je veel visuals, euforie en energie. Van LSA krijg je amper visuals en wordt je enorm loom. Bij mij werkte LSA ook nog eens enorm disforisch en dat lees je vaker.

Vermilion

Experimenterende gebruiker
Dat beweren smartshops als marketing truc, qua chemische structuur lijkt het er misschien op maar qua effecten is het bijna het tegenovergestelde. Van LSD krijg je veel visuals, euforie en energie. Van LSA krijg je amper visuals en wordt je enorm loom. Bij mij werkte LSA ook nog eens enorm disforisch en dat lees je vaker.
Ik ben ook nooit overtuigd geweest door de smartshops, maar wel door een paar gesprekjes met degene die dit schreef.
Maar nu hij 1P-LSD heeft ontdekt zal ie niet snel nog de LSA opzoeken vanwege de nare bijeffecten.

strassen

Newbie
Ik ben ook nooit overtuigd geweest door de smartshops, maar wel door een paar gesprekjes met degene die dit schreef.
Maar nu hij 1P-LSD heeft ontdekt zal ie niet snel nog de LSA opzoeken vanwege de nare bijeffecten.
Bedankt voor de comments :) denk dat ik dan toch maar weer het deep web opduik voor wat tabs lsd.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bedankt voor de comments :confused:mile: denk dat ik dan toch maar weer het deep web opduik voor wat tabs lsd.
Dat kun je doen, maar zoals hier eerder boven aangegeven kun je ook gewoon 1P-LSD of ALD-52 legaal online bestellen.

Bovenaan