• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

lsa report

pythregius

Bewuste gebruiker
ik heb nog weinig tijd gehad om te posten op het forum, en om reports te schrijven, maar hier is de eerste, een kleintje maar ach ja het is weinig bijzonders :rolleyes:

al erg lang kende ik dit product, was dus benieuwd wat het zou doen met me, met erg veel zin er in heb ik de bus anar de stad gepakt, en 10 zaden opgehaal, na deze te heben vermalen, in water van 60 graden te hebben gedaan en 3 uur laten afkoelen, was het dus tijd om het te drinken, had de hele dag niks gegeten, dus ik verwachte er veel van.
na 20 minuten werd ik erg moe, nooit eerder deze vermoeidheid meegemaakt, niet erg moe maar zo anders dan normaal, dit hield 30 minuten aan, ik wachte op de buikpijn, had een bak naast me staan om eventuele braak op te vangen, misselijkheid kwam niet, dat was dus erg goed, wat minder goed was is dat ik na de vermoeidheid gewoon helemaal niks meer heb gemerkt, geen trip, helemaal niks, was gewoon weer normaal, geen cev's helemaal niks,
ik weet zeker dat ik geen fouten heb gemaakt water was steriel, heb veel info van het net gehaald voorde bereiding.
dit was dus al met al erg teleurstellend, paar uur later dus maar lekker mijn frustraties weg ge :stoned:

ik heb gelezen meerdere mensen geen effect op lsa hebben.
aangezien ik een heleboel leukere middelen ken zal ik het niet meer nemen, zonde van het geld, :mrgreen:

greetz pythregius

dirtbag

Bewuste gebruiker
10 zaden en niks gemerkt?
misschien had je dan morning glory, daar moet je 10gram van nemen, maar als het hawaiian baby woodrose was dan is het wel teleurstellend ja.
hoe groot waren de zaadjes?

clowntje

Experimenterende gebruiker
pythregius zei:
ik heb nog weinig tijd gehad om te posten op het forum, en om reports te schrijven, maar hier is de eerste, een kleintje maar ach ja het is weinig bijzonders :rolleyes:

al erg lang kende ik dit product, was dus benieuwd wat het zou doen met me, met erg veel zin er in heb ik de bus anar de stad gepakt, en 10 zaden opgehaal, na deze te heben vermalen, in water van 60 graden te hebben gedaan en 3 uur laten afkoelen, was het dus tijd om het te drinken, had de hele dag niks gegeten, dus ik verwachte er veel van.
na 20 minuten werd ik erg moe, nooit eerder deze vermoeidheid meegemaakt, niet erg moe maar zo anders dan normaal, dit hield 30 minuten aan, ik wachte op de buikpijn, had een bak naast me staan om eventuele braak op te vangen, misselijkheid kwam niet, dat was dus erg goed, wat minder goed was is dat ik na de vermoeidheid gewoon helemaal niks meer heb gemerkt, geen trip, helemaal niks, was gewoon weer normaal, geen cev's helemaal niks,
ik weet zeker dat ik geen fouten heb gemaakt water was steriel, heb veel info van het net gehaald voorde bereiding.
dit was dus al met al erg teleurstellend, paar uur later dus maar lekker mijn frustraties weg ge :stoned:

ik heb gelezen meerdere mensen geen effect op lsa hebben.
aangezien ik een heleboel leukere middelen ken zal ik het niet meer nemen, zonde van het geld, :mrgreen:

greetz pythregius

Jammer dat het tegen je verwachtingen in ging.
Is Isa verkrijgbaar bij de smartshop?

pythregius

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
10 zaden en niks gemerkt?
misschien had je dan morning glory, daar moet je 10gram van nemen, maar als het hawaiian baby woodrose was dan is het wel teleurstellend ja.
hoe groot waren de zaadjes?

HBWR ik ben wel dom maar begrijp dat nog wel :stoned: :mrgreen: de zaadjes hadden ongeveer een diameter van 0.5 cm
weet zeker dat ik geen fouten heb gemaakt, ik trip er gewoon niet op denk ik, en weet wel bijna zeker dat die vermoeidheid door de lsa kwam en niet in men kop zat, al met al :cry: hehe :wave:

pythregius

Bewuste gebruiker
clowntje zei:
Jammer dat het tegen je verwachtingen in ging.
Is Isa verkrijgbaar bij de smartshop?
ik weet niet of het aan groningen licht maar ze zijn erg duur hier, 5 voor 12 euro echt gestoord, ik kreeg dus 2 verpakkingen, en ben wel bekend bij hun, dus hoefde maar 10 euro neer te leggen, op azarius zijn de zaadjes ook 10 euro voor 10 :wink:

JJJ

Bewuste gebruiker
Ik geloof dat LSA best slecht tegen warmte kan. Je leest vaak dat je een extractie in water moet maken, door de zaden te vermalen en 12u ofzo in koud! water te laten. Echt thee met heet water is volgens mij niet goed. Misschien dat je daardoor weinig merkte?

Play_bunny

Wijs gebruiker
JJJ zei:
Ik geloof dat LSA best slecht tegen warmte kan. Je leest vaak dat je een extractie in water moet maken, door de zaden te vermalen en 12u ofzo in koud! water te laten. Echt thee met heet water is volgens mij niet goed. Misschien dat je daardoor weinig merkte?

Wij hadden er wel warm water op gedaan, en dat laten afkoelen voor 12 uur ofzo. En natuurlijk 6-8 van te voren niet meer eten. Dat scheen ook te helpen om de misselijkheid iets tegen te gaan en zou de werking bevorderen. We hebben er zeker wel wat van gevoeld, niet denderend trouwens en voor ons was het eenmalig en nooit meer.

sunshine

Experimenterende gebruiker
^wel even wegen hoeveel je nodig hebt, en eerst wassen ivm bespuiten met gif/ antischimmelmiddelen. Iemand had dat niet gedaan en kreeg stuipen, best naar!

Werkt absoluut prima, vermalen in een koffiemolen en dan thee van zetten ook.

Bovenaan