Lowlands

Serenity

Badass junkie
-spaceman- zei:
Serenity zei:
Ik ga het ook gwoon proberen of ik t geld bij elkaar kan fixen :mrgreen:

zoveel is het toch niet?

met 300 moet je het kunnen redden (kaartje+LL)
neem zoveel mogelijk eten en drinken mee dat scheelt heel veel geld!

300?! gozer, een kaartje is 125. hoezo dan 300 euro bij elkaar schoppen? :P

-spaceman-

Badass junkie
ik denk dat je daar niet als een sloeber zonder een eenige cent wil rondlopen... het mag natuurlijk, maar of dit mogelijk is?

(geen bier)
(geen eten)

(300-125=175=je zakcentje)

Eier

Bewuste gebruiker
Vlees, bier, schone onderbroeken en aids tests. Meer heb je niet nodig. Okay, naast 't kaartje dan. :rolleyes:

Serenity

Badass junkie
Ik ga geen 175 euro uitgeven in drie dagen. Dat is 58.30 euro per dag. No fucking way :grin: Neem 90 euro, zoiets mee, en gewoon genoeg te eten voor 3 dagen, of gewoon helemaal NIET eten.

wat er nodig is? Een tent, kaartje, kleertjes, drugs, ietwat geld, wat kampeerspulletjes en een fucking goed humeur.

-spaceman-

Badass junkie
Serenity zei:
Ik ga geen 175 euro uitgeven in drie dagen. Dat is 58.30 euro per dag. No fucking way :grin: Neem 90 euro, zoiets mee, en gewoon genoeg te eten voor 3 dagen, of gewoon helemaal NIET eten.

wat er nodig is? Een tent, kaartje, kleertjes, drugs, ietwat geld, wat kampeerspulletjes en een fucking goed humeur.

uit ervaring weet ik, dat ik gewoon belachelijk veel geld uit geef! :rolleyes:

The Chosen

Belezen gebruiker
Serenity zei:

Op wacken vorig jaar 350 euro uitgegeven in 3 dagen. Maar dan heb je ook een leuk feestje :mrgreen:

Lana

Wijs gebruiker
Hm ik zit nou al te denken aan wat ik mee moet nemen.
Misschien brengen jullie me op ideeen. :)
Julllie brengen me trouwens juist op ideeen wat ik NIET moet meenemen.
Want ik wil dus wel een hoop schone kleren meenemen en shampoo, handoeken, zeep, pleepapier enz. Héél belangrijk, slippers voor onder de douche :P
Maar misschien bevalt het me wel om lekker een paar dagen goor te zijn :mrgreen: Sowieso zet ik dreads in voordat ik ga, want die kroeskop van mij is onhandelbaar.
En ong. 200 euro aan geld mee.

Show us jullie boodschappenlijstjes! :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Boodschappelijstjes zijn overrated.

All you need is:

- Shitload aan bier.
- Cheapass disposable BBQ's
- Bijbehorend vleesch
- Wiet
- Andere dope, naar eigen voorkeur, doch het liefst een bult witte motor. :mrgreen:
- Krentenbollen, weettoch.

Qua cash meenemen, lijkt me 200 eu wel precies goed.

Lana

Wijs gebruiker
Haha daar moet ik wel om lachen hoor Metaal.

Je mag volgens mij geen kratten bier meenemen he? Maar wel een beperkt aantal blikken. Da´s balen eigenlijk.
En de gedoogde hoeveelheid van 5 gram weed. (Maar daar houden we ons natuurlijk niet aan :) )

Kende gij da vlees wel koudhouwe? Voor die barbeque van jou. Of maakt jou het niet zoveel uit als ´t van je bord afspringt? :P

MetaalKonijn

Badass junkie
'T maakt me niet zo héél veel uit :mrgreen: (skroeien die hap, de kindjes in afrika zouden blij zijn met hamburgers met ziektes :mrgreen:), maar bij voorkeur heb ik 't toch wel redelijk gezond.. ik zat te denken aan een koelbox or such?

Serenity

Badass junkie
Jeutje, Metaal, wij komen BBQ'en :sunglasses:
Ik pak niet zo groots uit, het liefst zou ik ook dreads laten zetten, zelfde kroeskop hier. Denk dat het gewoon een knot wordt voor die drie dagen, lekker vercrackt erbij lopen in vieze stinkende kleding met een lading pep in de neus :hearteyes: :mrgreen:

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Ook ik ben nu eindelijk een trotse bezitter van een Lowlands ticket :mrgreen:
Heb er weer veel zin in!! Vorig jaar voor de eerste keer geweest en dat was helemaal het einde voor mij daaro :sunglasses: :beer: :stoned:

Lana

Wijs gebruiker
Wij gaan donderdag al, maar ik weet nog niet hoe laat.
Die camping is vanaf 18.00uur open.

Lana

Wijs gebruiker
't onvermijdelijke zei:
Lana zei:
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)

Nog 2000 kaartjes hoorde ik gister, dus het gaat snel nu

Oh dat vind ik eigenlijk nog best veel. Want het is al over een goeie 3 weken.
Het winkelmeisje deed op ons overkomen alsof we echt geluk hadden, dat er al een rood kruis in de computer stond door Lowlands.

Jungle

Experimenterende gebruiker
't onvermijdelijke zei:
Lana zei:
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)

Nog 2000 kaartjes hoorde ik gister, dus het gaat snel nu

Jep, volgens mij wordt het dus even kijken op marktplaats.. zit beetje in een heel stomme situatie aangezien ik pas volgende week 100% zeker weet dat ik ga (of niet ga):rolleyes:

Lana

Wijs gebruiker
Probeer volgende week eerst in de winkel. Marktplaats: uitzuigersssss!!!
Je hebt stofzuigers en je hebt uitzuigersss!

Pellie

Newbie
zijn er hier misschien nog mensen die onverhoopt niet meer gaan en een ticket over hebben?

mijn beste vriendin was, zoals velen, te laat met kopen... en is bereid om tegen meerprijs een kaartje over te nemen.

Bovenaan