Lowlands 2011

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ikzelf was net op tijd. Belachelijk trouwens dat het binnen 2 uur is 'uitverkocht' terwijl er nog helemaal niks van de line-up bekend is. Maar ach, ik ga voor de sfeer.

Meerdere mensen een kaartje?

Het duurt nog 9 maanden maar dat mag de voorpret niet drukken. :smoke:

luchtigtoetje

Badass junkie
oh ik ben zo blij dat ik kaartjes heb. Had ze trouwens om 5uur gekocht. Mn buurmeisje lastig gevallen voor der cjp pas haha. Heb ik nog 20 euro korting ook (2 kaartjes).

Ik heb er zo zin in!!! :grin: ik heb me voorgenomen meer drugs te gebruiken :grin:

Dreuge

Badass junkie
wow nu al? :P ik ga wel naar Dour, echt geen zin om meoite te doen om nog kaartjes voor lowlands te fixen

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Echt kut dat ze zo vroeg met die kaartverkoop beginnen.. Kan ik er wéér niet bij zijn..

Dan maar Sziget of Kazantip :mrgreen: ?!

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik heb ook kaarten, via CJP. Heb ook nog zo'n pas moeten kopen voor €15 euro nadat ik alle passen van bekenden had opgebruikt voor kaartjes.

Lowlands 2011 :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie
Hashja zei:
Ik heb ook kaarten, via CJP. Heb ook nog zo'n pas moeten kopen voor €15 euro nadat ik alle passen van bekenden had opgebruikt voor kaartjes.

Lowlands 2011 :grin:

hahha ik heb ook passen van andere gebruikt.

@dreuge: er zijn op marktplaats enkele kaarten voor de normale prijs te koop bij eerlijke mensen. Heb zo 4 vrienden vandaag aan kaarten geholpen :)

luchtigtoetje

Badass junkie
snachts in de 24uurs tent ofzo.. die vind ik altijd een beetje een anti climax van de dag

is wel leuk om dat dan op te leuken met een DF meet :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie
Flameon zei:
Helaas, te laat voor een kaartje! :(

gewoon ff marktplaats/vrienden in de gaten houden. kaartjes zat. Plus lowlands is bezig met het ongeldig maken van kaarten die nu via andere bedrijven verkocht worden. Dus er komen nog kaarten vrij.

Delirium

Badass junkie
2011 wordt mijn eerste Lowlands-loze jaar sinds vier jaar.

Het had mijn 5-jarig LLjubileum kunnen worden :(

Oom Klaas

Badass junkie
Voor de kaartlozen ( :beer: ) blijft op de lowlands site kijken, de kaartjes die door een commerciële organisatie aangeboden worden/werden zullen ongeldig worden gemaakt en opnieuw in de verkoopt worden gezet.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P

'k Zie jullie wel in de 24 uurstent. :smoke:

Dreuge

Badass junkie
Zazuu. zei:
'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P

hoe goedkoop is bier daar dan?

en place to be is sowieso de beugelbar

Oom Klaas

Badass junkie
Place to be is de camping waar ik zit natuurlijk :sunglasses:
Tegen druks, bier en een discodansende pinda kan niemand op natuurlijk!

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Zazuu. zei:

hoe goedkoop is bier daar dan?

en place to be is sowieso de beugelbar

de six- of eightpacks hebben meestal een aanbieding. en ik bedoelde eigenlijk dat je gewoon lekker uit je blikje kan drinken. Plastic bekertje vind ik meestal maar onhandig en vooral aan het eind van de dag.

Dreuge

Badass junkie
protip: spring over de greppel aan de rand van de camping en zet je tent tussen de bomen, zodat je 's ochtends vroeg niet uit je tent zweet én enigszins beschermt word tegen de regen

luchtigtoetje

Badass junkie
Dreuge zei:
protip: spring over de greppel aan de rand van de camping en zet je tent tussen de bomen, zodat je 's ochtends vroeg niet uit je tent zweet én enigszins beschermt word tegen de regen

I know. en ook nog is super gezellig! :grin: :grin:

Karhu

Wijs gebruiker
Ik heb 4 tickets, waarvan 1 nog niet zeker weet of hij gaat!
Heb er wel zin in :tearsofjoy: ! Sowieso Bonobo en Amon Tobin (gehoord dat die vorig jaar waren gevraagd maar niet konden, dus dit jaar wel :grin:? ) :rock:

En natuurlijk meer DnB :rockband: !

luchtigtoetje

Badass junkie
oooooooooooooh shit!!! Bonobo?!? Die vind ik echt ZO goed he. damn. die moet ik ziehien :grin:

hey zullen we met DF allemaal op dezelfde camping gaan staan :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
oooooooooooooh shit!!! Bonobo?!? Die vind ik echt ZO goed he. damn. die moet ik ziehien :grin:

hey zullen we met DF allemaal op dezelfde camping gaan staan :grin:

Ik ga, waarschijnlijk, met alle bekenden uit Schagen en omstreken op dezelfde camping staan. Daar word het hoe dan ook keihard feest :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie
Of alle dfers (en aanhang) gaan de bossen domineren daarzo langs de weg naar de ingang van het terrein. dat vind ik wel kicke :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Xeloc zei:
Ik heb 4 tickets, waarvan 1 nog niet zeker weet of hij gaat!
Heb er wel zin in :tearsofjoy: ! Sowieso Bonobo en Amon Tobin (gehoord dat die vorig jaar waren gevraagd maar niet konden, dus dit jaar wel :grin:? ) :rock:

En natuurlijk meer DnB :rockband: !

Mocht die besluiten niet te gaan wil ik het kaartje wel van je over nemen. :)

Bovenaan