?!De Mosselman zei:Echt kut dat ze zo vroeg met die kaartverkoop beginnen.. Kan ik er wéér niet bij zijn..
Dan maar Sziget of Kazantip?!
Hashja zei:Ik heb ook kaarten, via CJP. Heb ook nog zo'n pas moeten kopen voor €15 euro nadat ik alle passen van bekenden had opgebruikt voor kaartjes.
Lowlands 2011![]()
Flameon zei:Helaas, te laat voor een kaartje!![]()
luchtigtoetje zei:Plus lowlands is bezig met het ongeldig maken van kaarten die nu via andere bedrijven verkocht worden. Dus er komen nog kaarten vrij.

Zazuu. zei:'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P
'k Zie jullie wel in de 24 uurstent.![]()
Dreuge zei:Zazuu. zei:'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P
'k Zie jullie wel in de 24 uurstent.![]()
hoe goedkoop is bier daar dan?
en place to be is sowieso de beugelbar
Plaats om te zijn?Dreuge zei:place to be
Exceptional Insight zei:Plaats om te zijn?Dreuge zei:place to be
Dreuge zei:protip: spring over de greppel aan de rand van de camping en zet je tent tussen de bomen, zodat je 's ochtends vroeg niet uit je tent zweet én enigszins beschermt word tegen de regen
luchtigtoetje zei:welke camping zat je de vorige keer dan? ik op 4. vond dat wel best eigenlijk.. ik slaap toch niet hahaha
Oom Klaas zei:luchtigtoetje zei:welke camping zat je de vorige keer dan? ik op 4. vond dat wel best eigenlijk.. ik slaap toch niet hahaha
Geen, ik was er niet eens. :P
luchtigtoetje zei:oooooooooooooh shit!!! Bonobo?!? Die vind ik echt ZO goed he. damn. die moet ik ziehien
hey zullen we met DF allemaal op dezelfde camping gaan staan![]()
Xeloc zei:Ik heb 4 tickets, waarvan 1 nog niet zeker weet of hij gaat!
Heb er wel zin in! Sowieso Bonobo en Amon Tobin (gehoord dat die vorig jaar waren gevraagd maar niet konden, dus dit jaar wel
? )
![]()
En natuurlijk meer DnB!