Love-hate relationship with Cocaïne

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Aha! Ein-de-lijk informeert er iemand naar!
Wel, alles prima met m’n gordijnen. Vanmorgen rolden ze vlot naar boven en daarstraks ook zonder ongelukken weer naar beneden.
Ik vrees dat enkel de gordijnen v. Roze Olifant de eer hadden om, tja hoe zeg je dat …, mee te trippen in a way. :wink:
Mooi! Kan me er iets bij voorstellen dat bij @Roze Olifant alles meetript ❤️

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Het kan rotzooi worden/zijn als je constant slecht spul hebt en/of als je er niet meer kunt van stoppen.

Uit eigen ervaring weet ik dat het ook plezant kan zijn, maar ja, de grens is snel bereikt zeker?
Ik begrijp de vraag niet?

In Amsterdam krijg je echt troep (geen ervaring mee hoor)
Maar ik heb zelf altijd top spul gehad, getest ook.

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
haat en liefde met coke gaan hand in hand. Dat maakt het zo lastig. Komt voor mij omdat ik na een supergezellig avondje graag wil slapen wat niet lukt haha

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Haat-liefde met de sosa: heel herkenbaar hoor. Als ik het heb liggen doe ik het helemaal op en dan inclusief met her en der kruimeltjes zoeken. Seksuele gedachten triggeren mij vaak om dit te gebruiken en vice versa.. The ultimate libido enhancer, je wordt er zo een pervert van he..

Beste remedie is even niets in huis te halen.

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
Pammetje erin, dan gaat t vaak wel haha.
En optijd stoppen 🤔
Jaaa haha op tijd stoppen is dan juist het probleem! Zelden kunnen stoppen voordat het op is... :dizzy:. En pammetjes werkenbij mij helaas niet zo goed. Althans,ik val er niet van in slaap helaas....

Lemmy

Badass junkie
Haat-liefde met de sosa: heel herkenbaar hoor. Als ik het heb liggen doe ik het helemaal op en dan inclusief met her en der kruimeltjes zoeken. Seksuele gedachten triggeren mij vaak om dit te gebruiken en vice versa.. The ultimate libido enhancer, je wordt er zo een pervert van he..

Beste remedie is even niets in huis te halen.

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Bovenaan