Lorazepam verslaving

inner_search

Badass junkie
ah ik snap het, jij dropte 10
Yezz , ik bedoelde gewoon dag de withdrawl van 5 minder zou zijn dan 10 :blush:
Veel succes met je afbouw verder.
Moest je het moeilijk hebben of vragen hebben mag je altijd pb'en.

Gisteren was ik men dia vergeten in de kliniek toen ik een scan van men dijbeen moest laten nemen.
Paar weken terug zouden ze me in de kliniek dia moeten gegeven hebben of ik had een full blown paniek aanval , nu heb ik in de wachtzaal eben gemediteerd en daarna dacht ik bijna niet meer aan de diazepam , had wel enorme zweet aanvallen.
Eens thuis gekomen nog 2 uur gewacht om hem te nemen.

Donald41

Belezen gebruiker
Fitnesscentra vrijdag dicht hier, dat is wel een domper.... Krachttraining helpt enorm om in slaap te vallen bij mij. Van 's avonds joggen word ik eerder klaarwakker (adrenaline) :(

Donald41

Belezen gebruiker
4e nacht geslapen op 15mg! Nu nog 2 nachten 15mg en dan 10mg. Wel vervelend dat ik maandag moet werken.

Kan overigens ondanks de fitnesscentra lockdown toch weer mij terug uitputten met krachttraining wat belangrijk is als je slaapproblemen hebt... En daarna ook nog een uur gaan joggen.
1604102784644.png

Een bankje en haltersets gekocht :) :)
Nu nog een halterstang en wat extra gewicht en mss een loopband voor als het weer ijskoud wordt....

joetsie

Badass junkie
Gaat goed!Ik had twee weken geen lorazepam geslikt.Eerste week ging goed.De tweede week was een hel...Had ze ook niet meer maar wel flunitrazolam.Ik kan er niet tegen vind het rotspul.Gister mijn arts gebeld en heb mijn pammetje weer.En heerlijk geslapen

Mickey13

Experimenterende gebruiker
De verslavingszorg heeft ook hulpaanbod waarbij je niet intern in een kliniek moet afkicken, maar waarbij je gewoon thuis je eigen ding kan blijven doen, maar dat je de juiste medicatie verstrekt krijgt en dat je af en toe gesprekken hebt die je verder op weg helpen. Dus als jezelf laten opnemen geen optie is voor je, dan zijn er ook andere hulpmogelijkheden.
Het is zowizo fijn om in je huis af te kicken (als dit mogelijk is), zeker omdat je dan niet na een aantal weken terug komt in je huis, en dan echt moet gaan wennen... is dus fijner als je alvast thuis bent! Als dat kan!!👌🍀

Donald41

Belezen gebruiker
Ik doe al sinds maart uitsluitend thuiswerk wegens Covid-19. Dit vond ik de goede moment... Bij te weinig slaap kun je dan 's middags uurtje bijslapen en het valt 's morgens niet op als je weinig geslapen hebt op die manier :)

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Slik nu altijd voor ik ga slapen 10mg Lorazepam = 4 tabletten. Wil dit naar eentje brengen (mijn afbouwschema)

2 dagen 10mg Lorazepam (4 tabletten)
1 dag 8,75mg Lorazepam (3,5 tabletten)
3 dagen Diazepam 30mg (Heb dan pas Diazepam) (3 tabletten)
4 dagen Diazepam 25mg (2,5 tabletten)
5 dagen Diazepam 20mg (2 tabletten)
6 dagen Diazepam 15mg (1,5 tabletten)
7 dagen Diazepam 10mg (1 tablet)
En dan proberen tijd dat zo te houden en terug over te schakelen naar een kortwerkendere benzo. Bijvoorbeeld elke dag 2mg Lormetazepam.

Is dat volgens jullie beetje haalbaar? Zo'n afbouw van een een half jaar/jaar zoals de Ashton Manual zegt zie ik niet zitten.
Dit gaat niet goed, zeker niet met lorazepam. Check de Ashton methode of ga naar je huisarts.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Sorry mensen, ik heb zelf veeeel lorazepam geslikt. Als jouw dosis zo hoog is als 10 mg heb je 6 maanden tot een jaar nodig om af te bouwen met diazepam. Als je geen last wilt hebben van zware ontwenningsverschijnselen. Laat je helpen en ga naar je huisarts voor een verwijsbrief naar een kliniek bij jou in de buurt. Zo kun je erover praten en wordt je gemotiveerd. Je hoeft niet opgenomen te worden denk ik. Althans dat was bij mij het geval.

Succes, benzo's a bitch

Donald41

Belezen gebruiker
Sorry mensen, ik heb zelf veeeel lorazepam geslikt. Als jouw dosis zo hoog is als 10 mg heb je 6 maanden tot een jaar nodig om af te bouwen met diazepam. Als je geen last wilt hebben van zware ontwenningsverschijnselen. Laat je helpen en ga naar je huisarts voor een verwijsbrief naar een kliniek bij jou in de buurt. Zo kun je erover praten en wordt je gemotiveerd. Je hoeft niet opgenomen te worden denk ik. Althans dat was bij mij het geval.

Succes, benzo's a bitch

Thx, maar je mag nooit een ander spiegelen aan jezelf. Kan bij iemand anders helemaal anders lopen. Lees als je tijd hebt anders dit topic eens door.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Ondertussen eigenlijk al een paar weken blijven hangen op 15mg Diazepam... Voel me hier goed bij dag nadien en ik slaap redelijk goed... Dus voorlopig ga ik dit zo houden. Kwam van ongeveer 30-40mg. Dus toch meer dan gehalveerd.
Lekker op je eigen tempo, niet gaan haasten. Fijn als dat kan. Ik ben er prima vanafgekomen op die manier.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
K ben ook verslaafd geweest aan lorazepam door de arts ooknog . Egt troep man!. Maar net wat hij hiervoor zei langzaam afbouwen. Ik deed het te snel en weet niet of je t hebt gehad. Maar dan krijg je zo hartkloppingen als je te snel wilt en ik gebruikte nog ma 1mg laagste van t laagste. Egt krachtig hoor moest ervoor na n kliniek alles hoop dat t je lukt zonder complicaties 👍🏻

Bovenaan