Lorazepam als drugs

Dag mensen,
Wegens intresse vanuit mijn werk en omdat het mij wel chill lijkt wil ik dit pammetje eens proberen. Maar omdat ik vanuit het werk hier veel te maken heb is de drempel toch wel hoog voor mij. Ik had daarom een paar vraagjes;

- Wat is een goede hoeveelheid om mee te beginnen? Ik heb tabletten van 1 en 2,5 mg.
- Hoe kan ik mijn avond goed invullen? Bankhangen? Bad nemen?
- Hoelang blijf ik er 'last' van hebben.. (hoelang is het onverstandig om b.v. auto te rijden)
- En eigenlijk de belangrijkste vraag: Heeft het uberhaubt een toegevoegde waarde of is het het proberen niet eens waard.
- wat kan ik verwachten?
:stoned:

Lorazepam heeft een vrij lange half waarde tijd. Namelijk 12–16 uur en zal ik dus niet gauw gebruiken voor een avondje aangezien je de volgende ochtend nog steeds meer dan de helft van het werkende middel in je donder hebt.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ben ik niet mee eens :)

Je moet niet naar de halfwaarde kijken maar naar de plasma piek die je bereikt na ongeveer een halfuurtje. Maar als je nooit een benzo hebt gebruikt kan het idd wel hard aankomen en dus ook de volgende dag nog wat doorwerken. Maar bij regelmatig gebruik is het echt wel de plasma piek die telt.
Ik zou zeker niet die van 2mg nemen om te beginnen. Maar het hangt natuurlijk ook af van je gewicht enzo. De ene is al wat gevoeliger dan de andere.
Probeer het anders eens als je de dag erna de deur niet meer uit hoeft, en vooral niet te vaak gebruiken het is echt enorm verslavend fysiek en mentaal, want er is niks zo relaxed als een benzootje :)

icedhead

Experimenterende gebruiker
persoonlijk uit eigen ervaring is lorazepamm'n lievelingsbenzo ( na lormetazepam ). 4 mg maakt me wel lekkr relaxt :). Ik heb echter al wel een tolerantie van benzo's dus 2 - 2,5 mg lijkt me al voldoende

grtz d.

Flameon

Badass junkie
Ik zou beginnen met 2 mg. Je zal je dan waarschijnlijk lekker relax voelen.
Zou die avond ook niet te veel gaan doen, gewoon lekker bankhangen / bad nemen / stukje wandelen. Om te slapen is 1 mg al goed btw.
Ik ben zelf ook wel een lorazepam liefhebber

Bovenaan