• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live XTC reportje!

KoxBox

Badass junkie
Is het halfje al ingeslaan?

Edit: hmm, raar normaal gezien zou je het toch nog moeten voelen hoor. Misschien komt het nog!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Ja zou kunnen dat hij nog komt inderdaad.
Maar ik voel al iets meer dan toenstraks, volgens mij komt hij heeeel geleidelijk op zodat ik het niet merk ofso :confused:

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
L: Ja zou kunnen dat hij nog komt inderdaad.
Maar ik voel al iets meer dan toenstraks, volgens mij komt hij heeeel geleidelijk op zodat ik het niet merk ofso :confused:

Misschien ja, het is natuurlijk ook wat minder dan dat je eerst gedropt hebt....

Harderstyles

Bewuste gebruiker
W: Yo, ik ben de nuchtere van het stel hier. vandaag dan toch. vraagt er een aan mij ofdat ik het gay vind worden af en toe: Nee, jullie hebben allebij je broek weer aan, valt mee. :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Ik ben lichtjes jaloers op jou :)

Als het maar bij lichtjes blijft valt het nog mee... Ik heb er echt belachelijk veel zin in gekregen door die 2!

Ik ga morgen iets veel leukers doen :P Daarom dat ik mij nu inhou, ik heb zelfs nog MDMA-kristallen hier :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Oh dat is leuk, ik neem je uitnodiging met plezier aan :)

En nee het is geen candyflip dat op de planning staat, het is ayahuasca.

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
L: Voelt nu alweer of het is uitgewerkt?? :confused:

Misschien heb je er een iets hogere tolerantie voor... Heb je dat ook bij andere drugs dat je er doorgaans minder (of minder lang) van voelt?

Mike

Bewuste gebruiker
Tja kan niet eeuwig duren he? Was het maar zo! :hearteyes:

Tip: Een jointje laat het gevoel nog wel eens lekker terugkomen.... :stoned:

Ben nog steeds jaloers!

Bovenaan