• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live XTC reportje!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Een goedemiddag! Wij (L en ik) hebben zojuist allebei driekwart gedropt, en we hebben allebei nog een halfje over voor vanavond. We zijn van plan om vanavond een live reportje te schrijven. We hebben 'm gedropt om 17.35, dus het is nog effe afwachten! :rockband:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NKYzLMquLN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NKYzLMquLN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Jongens, hij is lekker bezig nu. Ik voel me echt top top top! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik ga echt goed hier! Ik heb 2 keer eerder xtc gehad, maar dat was opzich niet goed.
Ik ga nu echt zo heerlijk hier! Niet normaal, ik kan wel blijven typen hoe goed dit is enzo!

Ik ga weer verder! Tot zo!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik: Hallooooooo mensjes! Ik ga inmiddels ook lekker, hij begint nu lekker aan te komen super klamme handjes en mijn ogen staan wel wat verder open dan normaal hehe :hearteyes: Tintelingen allesss man man man wat hou ik hiervan, mijn kaak begint zo langzamerhand ook al wat krampjes te vertonen! I'll keep you posted! :wave: :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik: Haha lekker snoeihard de muziek aan, aan twee kanten geen buren en er is niemand thuis dus we staan lekker te raggen hier!!!! :rockband:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L hier: Ik heb ondertussen mijn trui uitgetrokken, dikke zweetvlekken :smilingimp: Nu hier zonder shirt, lekker blote bast. Ik ga heerlijk! TOP TOP :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Wat ik altijd zo heerlijk vind op de MD is om alles vast te nemen, alles voelt dan zo lekker aan! :mrgreen: Waar ik mezelf ook altijd op betrap is dat ik altijd hevig in mijn handen zit te wrijven om die extra energie weg te krijgen.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L hier!: Pupillen zo groot als voetballen!
T heeft ondertussen ook zijn shirt uit en we gaan samen superhard!
Echt niet normaal dit!
Wij lopen hier rond met een grijns van hier tot azie :hearteyes:

L: mijn kaken beginnen zich op elkaar te zetten, ik ga hard! Ik hou hiervaan, waarom i9s het niet altijd zo!? :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Wat ik altijd zo heerlijk vind op de MD is om alles vast te nemen, alles voelt dan zo lekker aan! :mrgreen: Waar ik mezelf ook altijd op betrap is dat ik altijd hevig in mijn handen zit te wrijven om die extra energie weg te krijgen.

Inderdaad, handen wrijven! Wij staan hier met zijn tweeën ook flink te stampen op T's kamert, bass vol open echt dit is hemeeeeeeeeelsssssss!! :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Wij staan hier alle 2 zonder shirt keihard te stampen op bovenstaand nummer!\
Dit is mijn beste avond ooit, nu al!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Jesus ik ga lekker man!

T hier: We gaan samen hemels hier, we houden van elkaar, we knuffelen elkaar en we stampen met zijn tweeën de vloer onder onze v oeten vandaan! Man man wat had ik jullie hier graag bijgehad!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Samen even op bo0venstaand nummer op de grond gelegen!! HEERLIJJ!!!!! :hearteyes: :hearteyes:

Elke keer als ik bezig ben dan is dan is mijn kaak normaal, en als ik hier ga typen klapt mijn kaak dicht, keihard mijn tanden op elkaar :angry:

Ik ga echt heerlijk!
20× bovenstaand nummer al gehoord, hij staat nu weer op!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

T: Man man wat gaan wij heerlijk, mijn kaak spacet de pan uit op het moment en datvoelt zo godverdommes heerlijk! Iedereen die dit leest, en xtc/MDMA wil proberen: DOE HET, DOE HET, DOE HET!!! :hearteyes: :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Mijn ogen beginnen inmiddels ook flinke trekken te vertonen:

Mijn ogen op dit moment:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9VG9jafnUnA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9VG9jafnUnA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

KoxBox

Badass junkie
Haha, dat is echt een heerlijk gevoel alsof je je eigen ogen uit je hoofd kan wegkijken (ik weet anders niet hoe ik het moet verwoorden...)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Jesus ik ga hard!
Ik wil de heletijd iets zeggen hier, en dan zit ik achter het toetsenbord en dan ben ik het alweer vergeten.
T staat hier heerlijk rondjes te draaien en met zijn handen te wapperen!

L: Mijn kaak zit weer opslot, nergens last van totdat ik achter de PC kruip, dan klapt mijn kaak opslot.
Liggen op de grond is ook ubergoed!!!!!
En lekker door je haar vegen en dan over je vangen enzo, echt goed!!!!
Ik kan ook geen moment tegen stilte, gewoon snoeiharde muziek altijd goed! :hearteyes: :hearteyes:
Ik merk ook dat ik niet kan stoppen met typen en typen gaat ook fakking snel, ik laat T even!!!

KoxBox wat een modderfokking hemels nummer, ik sta hier hele tijd rondjes te draaien en dan zo met mijn handjes te wapperen, datv oelt zo godverdommes goeed! Bedankt voor die uber track kerel, ik hou van je! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
KoxBox wat een modderfokking hemels nummer, ik sta hier hele tijd rondjes te draaien en dan zo met mijn handjes te wapperen, datv oelt zo godverdommes goeed! Bedankt voor die uber track kerel, ik hou van je! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Now now, we don't wanna get too excited! :tearsofjoy: Maar ik ben blij jullie een dienst te kunnen bewijzen!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L is niet weg te slaan van het modderfokking toetsenbord, en ik begin nu te snappen waarom want typen voelt zo tering lekker en ik kan blijven gaan!! :hearteyes:

Hier istie weer, jullie maat L:

IK GA HAAAAARD!!!
Ik heb al mijn gel uit mijn haren lopen vegen, en dan langs je oren naar de jan met je handen :hearteyes: :hearteyes: Dat voelt zo fakking goed!!!!!! ik kan er niet mee stoppn! Rondjes daaien is ook fakking goed!!! ik kan echt neit stoppen met typen.! Goed hard gaan hiero.
Ik vergeet echt elke keer wat ik hier wil zeggen!!!
T heeft echt een masterlijke muziekkeus, hij zet hier echt snoeiharde goeje shit op! :hearteyes: :hearteyes:
Ik ga hard!

DIT NUMMER IS ECHT ZO TERING LEKKER NU!![youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rcuRepBl8YI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rcuRepBl8YI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Huh waar is mijn verhaal heen?
Zal T al wel gepost hebben, ik was nog lang nie klaar en nu ben ik weer alles vergeten natuurlijk.
Typen gaat echt fokking snel, alleen merk ik dat ik veel typfouten maak.

Ik veeg echt constat zo in mijn haar langs mijn oren en dan naar mijn wangen over mijn stoppelbaardje, dit is zo goed!!! echt elke keer als ik mijn handen van het toetsenbord af haal doe ik dit!!!

Mijn ogen flippen hem, gaan alle kanten op, ik ga ff rondjes lopen door de kamer en in mijn haar vrijven, tot zo!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
T: Ik loop net effe de trap op en af, ik voel me echt zo'n tevreden ouwe baas van 75 als ik dat doe met een koffertje in de hand en een hoedje op met een veer erin! Wellicht hebben jullie geen idee wat ik bedoel maar zo voel ik me als ik trap loop momenteel :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L hier! ik lul aan 1 stuk door maat T luistert gewoon niet he! :grin:
Nog steeds allebei zonder shirt, rondjes lopen is voor mij echt toP! Typen is kut, ene fout na de ander :( Als ik 2 sec mijn handen vrij heb ga ik er meteen mee door mijn haren vegen en dan zo over mijn wang, mijn stoppelbaardje voelt ook heerlijk. Ik kan echt uren blijven typen, maar zo snel kunnen jullie niet eens lezen volgens mij :hearteyes: :hearteyes:

Ik had best veel gel is toen ik aankwam, op de zijkant zit nu al niks meer, echt heerlijk zo door je haren vegen en mijn wang :hearteyes:
Echt nummers al 100 keer gehoord maar blijft echt goed!
T komt weer!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Hier is T weer! Ik voel me echt geweldig, peuk in me bakkes, ogen schieten alle kanten op net als me kaak, L staat hier weer volle bak over zijn haar en zijn gezicht te vegen en ik moet zeggen dat dat ook gewoon erg lekker voelt! Love you all peepz! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L: Knuffelen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Gewoon lekker stampen is ook zo goed jonge!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dit"!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik wou weer iets zeggen maar zodra ik hier op die stoel ga zitten ben ik alles kwijt! :wave:
Ik veeg echt elke seconde over mijn wang!<
Wij gaan heerlijk! :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L± Ik heb ondertussen T´s helm opgedaan :confused: :hearteyes:
Alleen nou kan ik niet meer over mijn haar en wangen wrijven en dus veeg ik de heletijd over die helm! :hearteyes: Mijn kaak zit hier te malen, niet normaal!
Ik merk ook dat mijn ogen alle kanten op gaan.

Dit is hét gevoel, ik ga zo lekker! Zo moet het altijd zijn! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Harderstyles

Bewuste gebruiker
T: Heeft iemand zin om op msn te praten? Stuur me maar effe een pm'tje met je email en ik voeg je meteen toe! Heb zo'n dikke lulkick nu!

Harderstyles

Bewuste gebruiker
L hier: T Zat te typen ondertussen zat ik achter hem te huppele, te springen, rondjes te draaien en te stampen :hearteyes:

Elke seconde dat mijn handen 'los' zijn zitten ze in mijn haar en over mijn wangen :hearteyes: :hearteyes:
Ik zet ook de heletijd gewoon 1 hand op mijn hoofd :tearsofjoy:
T ligt hier achte5r mij gestrekt op de grond, ik ga er even langs liggen!!! :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan