Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Nou ja, wie weet dwaal ik ook ergens af in de diepte haha. We zien wel waar we uitkomen!Veel plezier! Ik zou het echt niet kunnen om een report bij te houden haha..
Dat klinkt zalig man! Gaat een mooie trip wordenAlsof er iemand aan het einde van een trap bij een open deur staat en me glimlachend met wijde armen verwelkomt. Dit warme gebaar is aanstekelijk en ik voel mijn lichaam warmer worden
Geen optie, ik ben dan veel te bang dat iemand aan me ziet dat ik aan het trippen ben hahaha.Veel plezier @Nasch geniet lekker van je tripje. Ben benieuwd naar je ervaringen maar voel je niet verplicht om hier op het forum rond te hangen. Het is buiten ook heerlijk nu!
Gewoon lekker genieten van de ervaring. Wij luisteren later wel naar wat je allemaal hebt meegemaakt. Klinkt in ieder geval als een mooi begin van je trip. Enjoy!Mijn handen beginnen te trillen. Typen wordt lastiger
Gewoon lekker genieten van de ervaring. Wij luisteren later wel naar wat je allemaal hebt meegemaakt. Klinkt in ieder geval als een mooi begin van je trip. Enjoy!
Ik snap nu ook weer waarom ik ook alweer zo graag samen met anderen wil trippen, maar dat die behoefte weer vervaagt wanneer ik weer nuchter ben. Met het afsluiten van de trip gaat de zware deur weer op slot en lijken de opgedane herinneringen weer zo ver weg
Wat mis je precies? En als je hongerig bent moet je eten... als je behoefte hebt aan contact en liefde... zoek dan contact en liefde 😉Ergens voel ik ook een sterk gemis. Ik word er letterlijk hongerig van
Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅Jonge, wat een kort stukje tekst in vergelijking met wat er allemaal gebeurt in de rijke belevingswereld vanbinnen 😅
Tot nu toe kan ik je redelijk volgen. En maak je vooral niet te druk. Je hoeft je sowieso niet te schamen hier. Onze leden zijn volgens mij redelijk wat gewend en niet heel snel geshockeerd... 😋weet ook niet of ik mijn ervaring goed overbreng. Houd ik mezelf en anderen niet gewoon voor de gek en schaam ik me straksjes voor wat ik hier allemaal geplaatst heb?
Het voelt fijn om ook negatieve gevoelens binnen te kunnen laten en misschien wel mee te laten genieten van de fijne vibe die volop aanwezig is
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅
No worries... ik probeer je tripje niet te stelen hoor... probeer alleen wat positieve vibes jouw kant op te slingeren 😅Ze is van mij hoor
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!
Speels, maar ik voel ook een warme welkomheid. Dit gevoel is immers holistisch en alles mag toegelaten worden. Daar horen anderen toch ook zeker te weten bij!