• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report xtc!

dj87

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Vanavond live report over xtc (Thuis) gebruik en we hebben nog een lading slagroompatronen in de aanslag!

Wij zijn D en E. D is een beginnende gebruiker, E heeft wat meer ervaring. Vanavond word de primeur voor D om in combinatie met x ook lachgas te doen!
Met zijn tweetjes net (21.50 uur) een halfje gedropt. Het zijn roze ronde pillen, met een vlindertje erop, aan de andere kant staat een R. Op pillreport staat dat ze 89 mg mdma bevatten. Deze pillen hebben we nog niet eerder gehad dus we zijn benieuwd en houden jullie op de hoogte!

Greetzzzz D en E

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben benieuwd.

Over welk pilreport heb je het ? Die van internet of die van het testcentrum ?

dj87

wij ook :), gaat om internet report, zal de link posten bij deze:

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=18275

we zijn beiden van mening dat ie nu begint op te komen. E. denkt dat de muziek zachter klinkt, krijgt het warm, tintelingen in armen, ik vind de kleuren van Armins show mooier worden, en we missen een vriend waar we een vorige xtc ervaring helemaal gek van waren. :rock:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Een testuitslag, van het testcentrum, was betrouwbaar geweest. Zo een report niet echt.

Veel plezier !

dj87

Haaaaaaaaaaaaai!

E hier!

Ik heb net de 2e ballon op! :hearteyes:
Heb D ook aan de ballon gezet, hij heeft net zijn eerste op! Zat een beetje te spacen hier naast me op de bank en zei: Waaauw das vet! :tearsofjoy:
E heeft trouwens net 2e halfje gedropt. D wacht er nog ff mee

dj87

D zegt "met de ballon erbij de geluiden vervormde en eigenlijk dom voor je uitstaren want het is ontzettend vet, je zit compleet in een andere planeet" en de pil komt nu ook beter door bij hem.

trouwens D is een Dude, E is een Dudin :wave:

dj87

een vriendenkoppel :grin:

neee grapjeuhhhh gewoon vrienden, nahja eigenlijk collega's.... Ik E, breng hem gewoon op t verkeerde pad... sssssssssssssssstttt :tearsofjoy:

dj87

E heeft eens even goed opgelet wat ze voelde toen ze de ballon nam

het lijkt of je in de muziek zit en dan de muziek door je hele lijf voelt tintelen.... make that any sence? :confused:

dj87

D is nu even J bellen, J is een supertoffechille gast en we missen hem :confused: J is zelf chill om nuchter erbij te hebben want J gebruikt niks alleen sigaretten en bier :grin:
Maar zelfs dan snap J ons nog cool he! :rock:

dj87

pb gelezen is wel pb van D maar we hebben geen geheimen voor elkaar! :grin:

wij zitten in arnhem city off all places

dj87

owja en waar is niet langs de deur?

ow en D vind de ballonnen icm met X een geniaal plan :sunglasses: weer een medevolger erbij :tearsofjoy:

dj87

venlo is hier uurtje vandaan, maastricht ook zoiets, ach over 2 uurtjes hebben we nog steeds feest hoor... ow fuck die 2e halve begint nu in te slaan :openmouth:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
dj87 zei:
venlo is hier uurtje vandaan, maastricht ook zoiets, ach over 2 uurtjes hebben we nog steeds feest hoor... ow fuck die 2e halve begint nu in te slaan :openmouth:

Het is inderdaad wat dichterbij dan gedacht. :grin:

Nu zal toch niet gaan, ben niet eens thuis. :P

Wat doen jullie buiten op DF zitten ? Gewoon muziek luisteren ?

dj87

euhm alles word nu wel wat moeilijker hiero.... we kijken naar Armin das mijn personal held man :grin:

net weer ballon gehad... oooh das echt zoo gaaf!! voor mensen die t nog nooit gedaan hebben echt een keer proberen das zoooo cooll :rock:

dj87

en nu zijn ze nu weg of nouja niet meer hoerboven bedoelde op andere pagine als dat voor julie ook de ander pagina is voor hier wel

dj87

tering we gaan een partij goed hier nu het duurde even maar we zijn er

weeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

dj87

Nu een uitgebreider report van wat er zich allemaal afspeelde vanavond nu twee van ons (een derde is gearriveerd)

Even gespaced, E heeft derde halfje gedropt en hebben O geprobeerd te overtuigen langs te komen. Dat heeft ie gedaan. Wij helemaal blij dat hij langs komt, beiden met een warm en fijn gevoel.

Hahaha E en D down to earth, maar vriend die langs gekomen is heeft net voor de eerste keer een halfje xtc gedropt. en dat is echt geniaal! E en D zitten op het mellow/chill level, O begon met eerst 1 te zijn met de bank, die hij heel relaxt vindt. (Op het het moment zegt hij: best wel een relaxt woord, Hallo). Daarnaast aan de ballonnen lachgas, en totaal gebiologeerd door mijn telefoon. We hadden het alarm gezet, om niet te vergeten een vriendin te bellen, en telkens als het alarm gaat, pakt hij de telefoon en probeert hem op te nemen. Het melodietje was afgespeeld wordt vindt hij zooo mooi, en wil het telkens opnieuw horen. Hij lijkt er weinig van te begrijpen.
Maar gaat goed, zeker voor een pil waarvan E. en D. vinden dat ie harder had kunnen gaan.
O heeft net een tijd lang met kattenspeetjes gespeelt, hij vond ze allemaal even mooi en lief en alles voelt voor hem relaxt. we hebben hem nu op ondekkingsreis gestuurd naar de vriezer om een ijsje voor zichzelf te halen! we zijn benieuwe hoelang die wegb lijft

Lachgas + Xtc was voor mij: geluidsvervormingen, heeel intens de muziek beleven, en tintelingen over het hele lichaam, erg fijn.

dj87

Goedemorgen,

Uiteindelijke consumptie gisteravond:

E. 2 en een half snoepje
D. 2 snoepjes
O. 1 snoepje

Aan het begin van de avond paar biertjes, over de avond 14 lachgaspatronen (wat veel te weinig was, is zeker chill om de hele avond te kunnen doen)

Alle momenten dat we hard gingen duurden helaas maar kort, pil kwam op, ging hard, maar zette niet door. Gewoon een aantal momenten dat je je bijna nuchter voelde. D aan het eind van de avond (+- 03.30uur) kotsen, ook al voelde ik me prima. Misselijkheid was er in één keer.

Conclusie: redelijke pillen, komen mild op. E en D vonden deze niet zo'n succes, voor O was het zijn eerste keer en hij heeft een onvergetelijk ervaring gehad. :grin:

E@A

Newbie
Goedemiddag!! E hier :wink:

Dipje viel wel mee, lagen rond 6 uur in bed, 12 uur er weer uit. Ik ben lekker de hele dag vrij, D heeft nog motorrijles nu ongeveer en O is nu gewoon aan het werk :tearsofjoy:

:grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
E@A zei:
Goedemiddag!! E hier :wink:

Dipje viel wel mee, lagen rond 6 uur in bed, 12 uur er weer uit. Ik ben lekker de hele dag vrij, D heeft nog motorrijles nu ongeveer en O is nu gewoon aan het werk :tearsofjoy:

:grin:

Jij hebt dan geluk, de rest al wat minder. :P

Bovenaan