• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report LSD

spacelord

Wijs gebruiker
Wie: ik
Wat: LSD,wiet,lachgas en ketamine
waar: mijn studentenkamer
setting: chill, nog wat impressed over een niet-voorziene DMT-trip gister.

Greeting nobele lezers!

Na een zegeltje (50-70 mics) te hebben weggekauwd zit ik (voorlopig) achter de pc, om mijn ervaring met geïnteresseerden te delen. Dit is de eerste keer dat ik op LSD alleen trip, daarom ook geen hoge dosis. Met de andere stuff hier kan ik het niveau wel opdrijven :wink:
Ik ben al een tijdlang benieuwd of het anders is alleen te trippen op LSD.
Verder heb ik een zekere angst om de doorbraak van DMT te ervaren, iets wat ik opzij wil zetten door mezelf te confronteren met mijn angst tijdens een lsd trip.

Voorlopig nog nauwelijks effecten van de LSD (duurt bij mij doorgaan anderhalf uur voordat ik trip) en ben 40 minuten na inname.

luchtigtoetje

Badass junkie
heeey dit vind ik een goed idee man. live reports zijn het best omdat je het later zelf ook terug kan lezen. ik heb me kapot gelachen. ik volg je! :hearteyes:

succes and have a good trip :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Vind het wel enorm spannend, heb geen houvast aan een tripmate deze keer. Buiten 2 keer in mijn eentje een lage dosis DMT aangedurft te hebben, heb ik hier geen ervaring mee.

But I am ready :hearteyes:

Effecten beginnen zich te tonen, voel me helemaal geprikkeld overal in mijn lichaam. Alsof je na een koude avond in je warme bedje kan kruipen :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
weereens heb ik de indruk dat lsd slijmen losmaakt. Mijn hoest is altijd zwaarder en slijmeriger tijdens lsd. Very strange, alsof mijn lichaam wil zeggen 'stop met roken, jij ongelukkige!'

spacelord

Wijs gebruiker
Hmm zonder lachgas nog niet veel visuals. Het fysieke aspect is wel degenlijk aanwezig, overal voel ik spieren op en ontspannen in elk lichaamsdeel. Binne een half uur maat wat keta erbij

spacelord

Wijs gebruiker
Visueel zijn 70 mics niet echt de moeite, lichamelijk wel enorm :hearteyes: CEV zijn er enkel met lachgas en heel heftige Open Eye zoals gewoonlijk na een capsule :P Heb net er een lijn keta tegenaan gegooid en zie het scherm nu al compleeeeet twisten. Typen gaat nog behoorlijk vlot :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Nu begrijp ik pas waarom je echt in jezelf kan kruipen als je alleen tript. Echt..waaw :hearteyes: alleen die slijmerige hoest irriteert me enorm, why o why you let me cough o dear lucy!

spacelord

Wijs gebruiker
Haha je mag nog altijd komen als je wilt :grin: Voorlopig gaat het beter dan ik had durven hopen, was er wat schuw van maar het is :hearteyes: Toch is een mede-tripper om tegen aan te lullen daar waar het nodig is, best wel aangenaam :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Haha je mag nog altijd komen als je wilt :grin: Voorlopig gaat het beter dan ik had durven hopen, was er wat schuw van maar het is :hearteyes: Toch is een mede-tripper om tegen aan te lullen daar waar het nodig is, best wel aangenaam :grin:

Ik geraak niet meer tot daar. :) En moet nog veel te veel doen voor school, maar je kunt op drie manieren met me praten dus ik hoor het wel. :grin:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ja, das waar. Elke trip ( behalve de eerste) heb ik een deel alleen uitgezeten en ik moet zeggen dat de gedachtenkronkels zo heerlijk zijn. Je kunt doen wat je wilt, denken wat je wilt. Je bent absoluut VRIJ :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
NorthernLightBE zei:
Ja, das waar. Elke trip ( behalve de eerste) heb ik een deel alleen uitgezeten en ik moet zeggen dat de gedachtenkronkels zo heerlijk zijn. Je kunt doen wat je wilt, denken wat je wilt. Je bent absoluut VRIJ :hearteyes:

Ja, dat kan inderdaad heerlijk zijn. Maar ik heb ook genoeg trips meegemaakt waarbij ik maar al te blij was dat Scopolamine er was ! :hearteyes:

spacelord

Wijs gebruiker
NorthernLightBE zei:

De eerste 2 keer dat ik tripte op lsd was ik ook de enige tripper, maar dat waren misschien 50 mics en ik had nog de houvast van mijn vriendin. Nadat ik bij haar 2 bad trips heb gehad (schuldcomplex tov haar ivm drugs voornamelijk), heb ik haar ook liever niet in mijn bijzijn als ik trip :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
@Sublimo: nee het is krankzinnig nu ik er wat verder over nadenk, zo ver wil ik niet gaan vandaag :grin:

Dan moet je het niet doen. :) Laat het me volgende keer van tevoren weten, dan kom ik wel sitter spelen. :wink:

Ik moet trouwens wel zeggen dat je er een leuk live-tripreport van aan het maken bent. :)

spacelord

Wijs gebruiker
Time flies by, heb er echt geen grip meer op :grin: en die klote hoest ergert me echt kapot, die longen moeten nog wel een paar decennia mee! Ben al een uur tegen mezelf aan het zeggen 'het volgende dat ik ga doen is een joint rollen' maar het komt er niet van

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Time flies by, heb er echt geen grip meer op :grin: en die klote hoest ergert me echt kapot, die longen moeten nog wel een paar decennia mee! Ben al een uur tegen mezelf aan het zeggen 'het volgende dat ik ga doen is een joint rollen' maar het komt er niet van

Oh, maar dat herken ik... Ik heb samen met Scopolamine al eens drie uur gedaan over twee koppen paddestoelenthee. We hadden toen al LSD gedaan. :sunglasses:

spacelord

Wijs gebruiker
Weer die giga mindfuck die ik gister ook met dmt had door lachgas. Is weer voorbij maar zwaar fucked up. Even leken al mijn zintuigen mij te willen omleggen, ik kon dingen door mij heen voelen steken alsof er ergens een struggle is. Kan hem niet direct vinden

spacelord

Wijs gebruiker
Geen idee wat het was, dat lachgas is maar een korte fractie doorheen je hele tripfase. Het snijdt een stuk uit de tijd en werpt je er middenin. Denk dat ik even de LSD-badtrip-feeling meemaakte. Hmm voorlopig maar even wachten met de volgende patroon :grin: eerst die rotjoint eens rollen, voor ik het weer vergeet!

spacelord

Wijs gebruiker
Ik wil zoveel zeggen maar krijg het allemaal toch niet verwoord:tongueout: nu snap ik waarom trip reports als er 4 uur verstreken zijn vaak in het niets eindigen. En damn spiegels zijn fucked up, zag mezelf ouder worden, verrimpelen, sterven, terug de metalhead worden die ik 2 jaar geleden nog was, en weer mijzelf worden

spacelord

Wijs gebruiker
Toch maar voor mezelf even noteren

Ik maak me druk om mijn studies. Dit jaar moet ik echt slagen en mijn omgeving iets bewijzen op dat vlak. Ik ga mijn houding vanaf morgen moeten veranderen en mijn vrije dag ook echt gebruiken om te leren ipv een joint te roken en op café te hangen of een film te kijken.
Get a life, or you''ll regret it! Damn waar is mijn zelfdiscipline. Hier zit al een tijd mee maar ik schoof het altijd opzij door een joint op te steken. Fuck dat maar ik blijf uitstellen zodat er uiteindelijk niets gebeurt. Now is the time, and the last fckin' chance! It's all up to me

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben benieuwd hoe je daar morgenvroeg over denkt. :)

Zit je nu eigenlijk de hele tijd achter je computer ?

spacelord

Wijs gebruiker
Ben op men didgeridoo aan het spelen, waaw das is echt massiv :hearteyes: supervet om te doen als je tript.

En de laptop ernaast, fles fruitsap en achtergrondmuziek :wink: de playstation zegt me niet bepaald veel, wilde uit deze trip ook iets halen over mijzelf en dat wat eruit moest gesleurd worden, is gezegd en begrepen. Hoop dat ik morgen niet terug naar mijn luie-ik verval

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Ben op men didgeridoo aan het spelen, waaw das is echt massiv :hearteyes: supervet om te doen als je tript.

En de laptop ernaast, fles fruitsap en achtergrondmuziek :wink: de playstation zegt me niet bepaald veel, wilde uit deze trip ook iets halen over mijzelf en dat wat eruit moest gesleurd worden, is gezegd en begrepen. Hoop dat ik morgen niet terug naar mijn luie-ik verval

Ah, je zit boven ? :) Want dat is echt wel een chill, triphoekje. :sunglasses:

spacelord

Wijs gebruiker
vreemd,, een ballon lachgas in 4 keer :hearteyes: is duizend keer prettiger dan in 1 keer met die giga mindfuck waar mijn visuals mij klein te lijken willen krijgen

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
vreemd,, een ballon lachgas in 4 keer :hearteyes: is duizend keer prettiger dan in 1 keer met die giga mindfuck waar mijn visuals mij klein te lijken willen krijgen

Nu krijg ik er ook weer zin in lachgas... :(

spacelord

Wijs gebruiker
Nee, ik wil voor ik nog eens echt door wil trippen, mijzelf confortabel voelen op het vlak van mijn studies. Deze trip heeft me aardig wat doen inzien.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Blijven jouw studies dan altijd op de achtergrond aanwezig ? Ik denk daar niet aan op zo een moment.

Bovenaan