• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[live] report eerste keer Methoxetamine

naturelover

Experimenterende gebruiker
Goedenavond!

Vandaag is mijn gram Methoxetamine binnengekomen :). Aangezien ik morgen vrij ben, ga ik een testje met dit stofje doen. De net tot me genomen hoeveelheid is +-23 mg, nasaal.

T: +0.00
Om 23.10 snuif ik mijn twee kleine lijntjes (eerste keer nasale inname). Ik voelde er niks van, geen branderig gevoel of iets anders onaangenaams.

T: +0.10
Tien minuten later, liggend op mijn bed, proef ik wel de chemische smaak van het stofje in mijn mond. Niet prettig maar ook niet erg smerig.

T: +0.20
Dissociatief gevoel begint vorm te geven. Effect lijkt enigszins op n2o. Concentreren wordt iets moeilijker.

naturelover

T: +0.30
Tintelingen in voeten, fijn gevoel. Moeilijk de juiste woorden te vinden om te typen.

Wanneer ik snel een andere richting opkijk, voelt dit vreemd. Er lijkt ‘lag’ te zijn tussen de perceptie van zicht en interpretatie van het beeld in de hersenen.

Dissociatieve gevoelens lijken langzaam te versterken.

Ook voel ik me knus :)

naturelover

T: +0.30
Tintelingen in voeten, fijn gevoel. Moeilijk de juiste woorden te vinden om te typen.

Wanneer ik snel een andere richting opkijk, voelt dit vreemd. Er lijkt ‘lag’ te zijn tussen de perceptie van zicht en interpretatie van het beeld in de hersenen.

Dissociatieve gevoelens lijken langzaam te versterken.

Ook voel ik me knus :)

naturelover

T: +0.45
Ik merk tussen nummers door dat mijn oren erg suizen. Als ik het nummer pauzeer, hoor ik een piep in mijn oren (vergelijkbaar met xtc en 2c-b  lekker chemisch :tongueout: ). Euforische gevoelens bij vlagen. Steeds moeilijker om te concentreren.

naturelover

T: +1.00
Tintelingen over hele lijf. Ik voel mijn voeten niet meer wanneer ik lig – ze zouden er net zo goed niet kunnen zijn. Kan ze natuurlijk wel bewegen wanneer ik wil.

Lopen voelt vreemd, alsof ik het lichaam echt ‘bestuur’.

Alles voelt dromerig aan.

(Het voelt erg vergelijkbaar als het uitspacen van wiet+n2o, alsof je half in een droom zit)

naturelover

T: +2.00
Het voelt een beetje als stoned zijn. Chemisch stoned zijn.

Ik probeer MXE nog steeds te plaatsen. Het heeft aspecten van verschillende drugs, het chemische gevoel en smaak van 2c-b en afterspace van xtc. Maar toch ook gevoelens van cannnabis. Het meest lijkt het voor mij op n2o (en dan niet de piek maar net daarna).

naturelover

T: +3.30
Gevoel is behoorlijk afgezwakt. Zeker nog niet op baseline maar veel neutraler.

Kater/na-effecten: na 4,5 uur nog niet nuchter. Hoe slapen en de eventuele kater verlopen zal ik morgen mededelen :wave:

Overall: fijne dissociatief: rustig, vaag, gezichtsveld amper verstoord, niet te diep. Muziek is mooier en dieper, chillen is fijn en lopen is grappig.

_shikantaza

Badass junkie
Leuk report. Jammer dat het relatief kort is maar ik vind het erg knap van je dat je er de hele trip aan hebt gedacht hem te documenteren (jammer van de spammers, grr).

naturelover

dupont zei:
Leuk report. Jammer dat het relatief kort is maar ik vind het erg knap van je dat je er de hele trip aan hebt gedacht hem te documenteren (jammer van de spammers, grr).

Haha die spam berichten maakten mij gister avond heel even paranoïde :tearsofjoy: ("wie is dat?" "heb ik dat zelf geschreven?" "die berichten bestaan niet echt, dat verzin je je")

ik was wel benieuwd hoe het bijhouden van een trip zou werken tijdens je trip. Ik moet zeggen, het is wat meer chronologisch en preciezer dan wanneer je een paar dagen later terug denkt en moet schrijven uit je geheugen.
De hoeveelheid die ik tot me genomen had was te laag om het trippen te noemen (was ook intentie). Vandaar ook niet heel uitgebreid report. weet niet of ik nog elk half uur zin heb/in staat ben om te typen op een hogere dosis.

Kon makkelijk in slaap komen en ben heel helder wakker geworden, geen kater of na effecten. :sunglasses:

Al met al vind ik het een geslaagde eerste test en een overwegend prettig middel. Benieuwd hoe het is in een hogere dosis en in een andere setting (buiten, uitgaan, met meerdere mensen)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuke reis gehad zo te lezen! Dat overweldigende kan ik me goed voorstellen je kende de stof nog niet. Maar klinkt als een fijne kennismaking, ben zelf niet zo op die stimulerende middelen maar nu word ik toch (weer) nieuwsgierig.

Dat was een spambot die ertussendoor was geglipt helaas (was een oud account), dit zal alleen minder worden.

Hoop meer te lezen :)

naturelover

25tolife zei:
Leuke reis gehad zo te lezen! Dat overweldigende kan ik me goed voorstellen je kende de stof nog niet. Maar klinkt als een fijne kennismaking, ben zelf niet zo op die stimulerende middelen maar nu word ik toch (weer) nieuwsgierig.

Dat was een spambot die ertussendoor was geglipt helaas (was een oud account), dit zal alleen minder worden.

Hoop meer te lezen :)

Ik had niet verwacht dat zo'n kleine hoeveelheid zo veel impact zou hebben. Wel een fijne kennismaking!

Haha leuk dat je nieuwsgierigheid wordt geprikkeld :wink: Vind je MXE onder de stimulerende middelen vallen?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ik kan Mexxy niet echt onder stimulerend scharen. De eerste en enige keer dat ik het zelf gebruikt heb was ik echt wel aardig van het padje. (60 mg gesnatst) Naar buiten gaan en door de stad lopen was ook een slecht plan. Had heel erg het gevoel alsof ik klem zat in die verwarrende wereld van een n2o ballonnetje. (zoals je zelf ook al had gemerkt) Kreeg geen positief gevoel en was zelfs beetje blij dat het over was aan het einde van de nacht. Geestelijk aardig uitgeput. Liggen en je ogen dicht doen was wel even heel erg fijn met goede muziek als enige prikkel. Ook de afterspace was wel grappig als langzaam het gevoel in je gezicht terug komt.

naturelover

d1g1tal1s zei:
Ik kan Mexxy niet echt onder stimulerend scharen. De eerste en enige keer dat ik het zelf gebruikt heb was ik echt wel aardig van het padje. (60 mg gesnatst) Naar buiten gaan en door de stad lopen was ook een slecht plan. Had heel erg het gevoel alsof ik klem zat in die verwarrende wereld van een n2o ballonnetje. (zoals je zelf ook al had gemerkt) Kreeg geen positief gevoel en was zelfs beetje blij dat het over was aan het einde van de nacht. Geestelijk aardig uitgeput. Liggen en je ogen dicht doen was wel even heel erg fijn met goede muziek als enige prikkel. Ook de afterspace was wel grappig als langzaam het gevoel in je gezicht terug komt.

Ik heb sindsdien nog eenmaal MXE gedaan, dat was 40 mg, nasaal. Het was binnen een week na mijn eerste keer en ik denk dat er tolerantie heeft opgetreden - ik voelde niet een significant sterker effect dan de eerste keer. Ben ook gewoon binnen gebleven en naar buiten gaan lijkt me ook geen chill plan op MXE :mrgreen:
In een n2o trip zitten is inderdaad de beste omschrijving voor mijn ervaring met dit spul. Wel interessant, maar super vaag. En jammer dat er geen euforische gevoelens bij komen kijken. Wel merkte ik dat ik erg open kon chatten met een vriend en ook behoorlijk helder in mijn hoofd bleef wanneer ik dit deed. Het besturen van mijn lichaam was alleen op automatische piloot en erg vreemd om mee te maken.

Over een tijdje misschien eens een dosis van 50/60 mg tot me nemen, maar ik heb nog geen idee in wat voor setting hmm...

Bovenaan