• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report: Codeine, First try : 100MG

Stylus

Belezen gebruiker
Na me ingelezen te hebben en het huis doorzocht te hebben vond ik 13 tabletten 10 MG codeine fosfaat, en 8 tabletten 20MG codeinefosfaat + 500 Paracetamol. na te hebben gelezen dat 30 tot 60 mg een mooie start dosis is heb 2 Paracetamolletjes naar binnen gewerkt, maar merkte hier niks van. In verband met Paracetamol dat niet goed is voor de lever heb ik nu besloten om voor een 100 MG dosis te gaan, bestaand uit 2 Paracetamolletjes en 6 Codeine 10mg's.

Ik verwacht minstens een lichte buzz en wat slaperingheid.

Maaginhoud: half pizabroodje +/- een uur geleden.
Drug: Codeine, 100 MG Paracetamol 1000MG
Mindset: beetje vermoeid van tentames, zin ontspanning.

Stylus

Belezen gebruiker
Heb even gedacht dat het niet zou werken omdat ik te kort gelden nog wat gegeten had, maar ik voel em' nu opkomen. Een lekker warm fuzzy en happy gevoel, maar het is erg subtiel, ik hoop dat eht nog wat harder zal gaan.

hellaas heb ik gelezen dat 200MG al erg veel is, dus misschien wordt de volgende en laatste poging 150MG.

Hopelijk wordt het nog wat intenser, ga nu maar even southpark kijken.

Stylus

Belezen gebruiker
ik lees allemaal dingen op erowid over mensen die bang zijn voor een overdosis die 90-110 mg hebben genomen, ik begrijp niet waar ze het vandaan halen. hun beschrijving van een 100mg dosis komt niet echt overeen met die van mij, ik voel me heel ligt high een een beetje warm van binnen, maar zij beschrijven sterke euforie en en een heerlijk warme bodyload. ik begin te twijfelen of 150 m een goed idee is, maar wil eigenlijk wel bij kijn laatste poging de effecten ten vollen ervaren..

Tostini

Belezen gebruiker
naja, er zijn al ruim 2 uren voorbij gegaan, zou je dan niet soort van op de piek zitten (correct me if I'm wrong)
maar als je dan nog niet hetzelfde voelt.. ik zou miss nog een uurtje wachten en als je dan niks beters voelt wat meer droppen.

Stylus

Belezen gebruiker
Ik heb volgens mij gelezen dat boosten van de dosis niet werkt, en nu 150MG drbij lijkt me ook niet verstandig :P ik ga maar eens even zoeken naar boosten van de dosis en de gevaren er van.

Stylus

Belezen gebruiker
Dosage
The average recreational dose for non-tolerant adult users starts at about 200mg. Although effects start from 30mg to 60mg, some people may experience euphoria only in higher doses, usually greater than 150mg.

ik ga denk ik 50 MG erbijnemen, maar deze informatie is tegenstrijdig : <

meh, ik heb er scheit aan. heb er 70 MG bijgepakt. aangezien een gedeelte vast al ge metaboliseert is, hoop ik dat de totale dosis nu zoon 130 mg is, miss heb ik hier wat meer plezier van.

Bovenaan