• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report blauwe mitsubishis

CCNB

Newbie
Zo, ik zou niet weten hoe ik moet beginnen. Dit wordt ons eerste report, en we zullen "live" verslag geven. We is ik + ongeveer 10 vrienden. We hebben 40 blauwe mitsubishis. Het zijn ronden en ze zijn niet echt blauw, eerder cyaan kleurig. We hebben een aantal die er 5 hebben, iemand 4, en we hebben 2 "newbies" die er 2 hebben voor vanavond.

Wie: ~10 man
Wat: 40 blauwe mitsubishis
Waar: Bij een van de vrienden thuis.
Supplies: Heel veel kauwgom, een computer in de woonkamer met ontzettend veel muziek.

We gaan flink aan de minimal, techno, psytrance, drumnbass, wellicht een beetje hardstyle/hardcore.

Hier zullen we jullie dus op de hoogte houden van onze mooie belevingen.
We gaan nu onze eersten nemen.

CCNB

Newbie
Paikea zei:
jezus wat veel mensen ook. En is die kauwgom nou wel zo verstandig?

Ach, het zijn allemaal hele goede vrienden dus best prima. Ja, en kauwgom voor de kaakjes is chill imo. Waarom zou het niet verstandig zijn eigenlijk? Heeft voor mij alleen maar pré's:P

Ik begin nu alles al beetje in een rood/oranje/rose gloed te zien, dus lets go!

Paikea

Belezen gebruiker
Nou vet... veel plezier! Ben ook wel een beetje jaloers :hearteyes:

Ik heb juist altijd met die kauwgom dat ik het echt stuk ga kauwen. Beter houd je er gewoon rekening mee dat je niet moet kauwen.

CCNB

Newbie
Paikea zei:
Nou vet... veel plezier! Ben ook wel een beetje jaloers :hearteyes:

Ik heb juist altijd met die kauwgom dat ik het echt stuk ga kauwen. Beter houd je er gewoon rekening mee dat je niet moet kauwen.

Haha, kauwen is chill:grin:
Net allemaal ons 2e helftje genomen, eerste kwam/komt nu pas heel langzaam op. Net 2e helftje in glas water zodat alles al mooi is opgelost.

CCNB

Newbie
We gaan allemaal best zacht eigenlijk, af en toe lijkt het dat ie opkomt, en dan na en paar minuten is het weer weg. De askop van me peuk zag er al wel vager uit. En hangende oogjes zijn chill....maar voor de rest...Denk dat er gewoon heel weinig mdma in zit. Zo maar ff een hele knallen denk ik.

Paikea

Belezen gebruiker
Ik dacht net hetzelfde, drop dan gewoon een hele. Had ik sowieso al gedaan. Je hebt ook zo veel op voorraad dus waarom niet. :stoned:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Kauwgom doe ik zelf nooit met pillen, heb dr eens me tong en wangen mee kapot lope kauwen. Zo waus dus dat je niet meer voelt wat de kauwgom is en wat van jou. Is geen pretje de dagen daarna. :P

KoxBox

Badass junkie
DrippTone zei:
Kauwgom doe ik zelf nooit met pillen, heb dr eens me tong en wangen mee kapot lope kauwen. Zo waus dus dat je niet meer voelt wat de kauwgom is en wat van jou. Is geen pretje de dagen daarna. :P

Inderdaad maar op MD kristallen is het het ergst bij mij, 1 keer heb ik 4 pakjes kauwgom gekauwd en heb 2maand niet deftig meer kunnen eten door pijnlijke kaken... :( :grin:

0penmindeD

Belezen gebruiker
Ahahahaha leuk is dat, al die knakkers die denken dat je kauwgom moet kauwen als je pillen hebt genomen. En zich de dag erna afvragen waarom ze zo'n pijn in hun bakkes hebben :wave:

Memmûm

Belezen gebruiker
Ik kreeg in een vlaag een idee van mcpp :grin: Wel laten testen? Ook niks meer gehoord. Hoop toch niet dat jullie allemaal huilend van de koppijn op bed liggen :grin:

Bovenaan