• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE: Lichtroze hartjes

Jippie01

Experimenterende gebruiker
Jezus wat is het lekker als je strak staat....net met haar even gespeeld :P :wink:

Was even vergeten hoe het voelt als je er helemaal op zit....niet slecht in ieder geval....volgens mij gaat dit een hele lange nacht worden.

Ben blij dat ik vankantie heb

Intoxicated

Wijs gebruiker
ook de werkzame stof van xtc pillen, maar dan de 'pure' kristalvariant, meestal MDMA genoemd. is uiteraard niet helemaal puur, maar ach de prijs-/kwaliteitsverhouding is beter dan van pillen vind ik.

Hij is er net echt ontiegelijk ingeslagen...
Ik moest echt naar buiten en mijn shirt uitdoen.
Voel me zalig :hearteyes:

Jippie01

Heerlijk......

Volgens mij voel je je net zo ver weg als wij hier..we zijn echt helemaal van de kaart...dit ypren gaat ontzettend mowilijk..

We gaan dadelijk denk ik het bos in :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik denk verder weg :hearteyes:
dit spul is echt zo goed :wave:

Vergeet niet om genoeg drinken mee te nemen als je naar het bos gaat.
Ik ga nog maar eens een lekker jointje roken. :smoke:

Jippie01

We hebben geen zin om ons aan te kleden...het is gewoon zo chille hier in mijn bedje van de muziek genieten en van elkaar :hearteyes: :wave:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Nou veel plezier nog dan in elk geval. Ik ga maar eens een rondje op mn nieuwe snorfiets rijden :grin: . Als je ijsblokjes hebt... dat is te lekker nu op je blote huid... :wave:

Jippie01

Het is nu ongeveer 3 uur geleden geloof ik dat ik de laatste genomen heb....het laatste uurtje is echt chillen geweest.

Maar net een aantal seconden kreeg ik me toch weer een zwieper. Het gaat nou opeens weer heel hard....Ik MOET BEWEGEN!! IK WIL BEWEGEN JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:grin:

Jippie01

:( nou begint het allemaal wel minder te worden. Energie is er nog genoeg.......

Maar het trippende/zwevende gevoel wordt nu toch minder. Bijpakken doe ik niet meer want dat zit ik morgen de hele dag nog strak te kijken. En ondanks vakantie kan ik dat niet gebruiken...je weet nooit wie er langskomt.... :mrgreen:

Jippie01

Veel plezier dan zou ik zeggen. Ik lees het morgen wel weer...ik denk dat ik nog even lekker naast haar ga liggen en dan slapen. Zij heeft er geen bijgepakt en zit nu iets verder er doorheen als ik....

Het was in ieder geval een heftig en lekker avondje.

Wat mij betregf siuper goede snoepjes....daar zal ik zeker nog veel plezier aan gaan beleven op partys

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik had precies hetzelfde gedaan als ik jou was :wink:

Intoxicated fluistert: "als ze er doorheen zit, geef haar een lekkere rugmassage, het voelt heerlijk op xtc :hearteyes: "

jij hebt waarschijnlijk toch nog wel even energie :)

just like me. weer aan de wandel dan maar.

Jippie01

Jezus het is bij ons allebie weer teruggekomen....gaat nog steeds hard en ik heb ook weer dat lekkere gevoel terug gekregen.

Ik heb net zelf een massage gekregen :hearteyes: :wink:
Wilde even snel checken ga haar nu eentje teruggeven :P

Heb jij telepatschie gaven? :mrgreen:

Jippie01

Hahahaa :mrgreen:

Heb ik nou nooooooit last van :P

Ik heb het ook gehad maar het houd nog niet op :hearteyes: :hearteyes:

(waar is verdorie nu weer de fles massageolie gebleven :mrgreen: )

Jippie01

Vervelen wat is dat?? :mrgreen:

Hier is volop spanning en sensatie...en nog steeds goede muziek....maar nu moet ik echt gaan...heb nog een massage weg te geven :hearteyes:

Jippie01

Een goeiemorgen allemaal :mrgreen:

Nou ik zal hier mijn eindconclusie nog even neerplanten.

Jesus wat een feestje vannacht. Ik heb nu een paar uurtjes geslapen en voel dat ik brak ben, slaaptekort. Voor de rest voel ik me goed. Een beetje pijn aan mijn kaken maar dat is dan ook alles. Het gevoel dat ik een geweldige nacht heb gehad overheerst duidelijk. Ook verder geen slap gevoel. Geen echte kater dus....

Ik herinner me de avond die begon met ...effe testen. En het eindigde met een geweldig 2-mansfeestje. We hebben genoten van de hartjes en van elkaar :P En het is dan ook zeker voor herhaling vatbaar.

Eindbeoordeling lichtroze hartjes:

Het is topspul. Zijn geld is het zeker waard. En het zijn een van de beste die ik de laatste jaren heb gehad.
Dus nu met nog genoeg voorraad op naar Decibel waar we zeker 2 keer zo intens zullen genieten.

Als ik zo alles teruglees was ik behoorlijk in de wolken. Ze hebben hun werk dus goed gedaan :mrgreen: Bedankt aan alle mensen die pm's hebben gestuurd het was gezellig :wink:

Jippie01

Hehe waren inderdaad toppie....

Ik kan zo de 2de lading gaan halen. Even een voorraad aanleggen omdat deze waarschijnlijk snel op zullen zijn...

Dags

Bewuste gebruiker
lol, zo vet report! Een van de weinige goed gelukte live-reports!
Heb gelijk zelf besteld en gevraagd of diegene aan hartjes kon komen :flushed:

Jippie01

Ben vanavond de 2de lading gaan halen...om wat op voorraad te hebben gezien de geweldige avond van gisteren.

Heb er nu dus 196 in huis. Daar kom ik wel een tijdje meer vooruit.

Die lichtroze hartjes gaan wel hard. Van de 1ste druk om het zomaar te noemen had hij er nog 2500 over...er schijnt dus nogal wat vraag voor te zijn...

Sottile

Newbie
Jippie01 zei:
Ben vanavond de 2de lading gaan halen...om wat op voorraad te hebben gezien de geweldige avond van gisteren.

Heb er nu dus 196 in huis. Daar kom ik wel een tijdje meer vooruit.

Die lichtroze hartjes gaan wel hard. Van de 1ste druk om het zomaar te noemen had hij er nog 2500 over...er schijnt dus nogal wat vraag voor te zijn...

Als ze er ongeveer uitzien als deze;

dan zijn het inderdaad hele lekkere :mrgreen:

Jippie01

Nee ze zien er iets anders uit....of het komt omdat de foto een beetje licht is. In ieder geval zijn het hele nieuwe. Dit was de eerste druk om het zomaar te zeggen....en dat heb ik geweten.

Een klein nadeel (maar eigenlijk ook normaa) ik heb gisteren de hele dag pijn aan mijn kaken gehad. Had moeite met eten... :mrgreen:
En dat ik dat zo erg had was ook best lang geleden. Maar goed...heb erg genoten en kan niet wachten tot ik weer een keer kan gaan genieten..

Jippie01

Jezus christus....het is weer raak...vanavond en underground hardcoreparty gehad...helas maar tot 03.00...heb er om 24.00 1 genomen.....en gaan met die banaan...

Nu nog steeds...zit even lekker thuis te chillen...mijn kaken hebben hun eigen leven gevonden...
De muziiek heb ik maar aangezet...wat een heerlijk gevoel. Die dingen zijn hemels... :hearteyes: :wink: :wink: :wink: :hearteyes: :hearteyes:

Jippie01

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en nog steeds :grin:

Die dingen blijven gaan...ongeloofelijk! Feestje was trouwens vet! Illigaal...maar helemaal top. Lekkere harde muziek...stamPen!

Jippie01

Boh ik ben net wakker...een paar uurtjes geslapen. Ik moet even mijn uitspraak die ik hierboven heb gemaakt herroepen. Ik heb wel weer pillen gevonden waar je dus in de goeide omstandigheden de hele nacht door kunt gaan.....sterker nog ik voel hem nog steeds.....wat een helemaal geweldig gevoel.

Zit nou nog lekker wat te chillen...jammie jammie....wanneer kan ik weer?

Bovenaan