• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[LIVE] cocaïne + bier

space scientist

Wijs gebruiker
Yo wiet busje + ik + meneer X uit het tripreport van wiet busje zijn hier en we zitten aan de sos + bier.

We voelen ons lekker chill nu, paar biertjes genomen en 2 lijntjes :)

kheb 1/3 op van mn pony-pack, voel me wel vaag. Maar we hebben ieder nog 2 pony-packs.

hoe "live" dit report word weten we niet, want het is altijd weer een verrassing wat de avond brengt :grin:

space scientist

Wijs gebruiker
ff een kleine update

het typen gaat wat moeilijker en heb bier steeds sneller :beer:

de eerste pack van mij is bijna op en mijn hele lichaam gaat snel, geweldig :hearteyes:
die vrienden van mij snuiven beneden nog door dus ik ga weer ff terug :wave:

space scientist

Wijs gebruiker
wiet busje is gewoon aan eht spacen nu, maar dat mag ook wel na zo veel bier en coke :openmouth:

ik snuif nog ff rustig door en het gevoel word steeds heftiger na ieder biertje er bij, heerlijk :grin:

vriend X die vind het alleen maar enorm chill en wil zijn werk verlaten om langer te blijfen,geweldig, miss dalijk nog wel een update :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ik zit nu ook op 1,5 gram sos,4 halve liters heineke en nu lambrusco van me vriendin omdat me bier op is,maar is eigenlijk toch niet trippen jongens?

Het is nuchter,zuipen,sos,weer meer zuipen,nog eens sos,weer zuipen,etc etc,etc..

Maarja uiteindelijk word je wel loco dat wel... :wave:

Zal wel aan mij liggen,vroeger was het nog speciaal als je het deed.
:mrgreen:

Jammer dat onze df vriend Schranzie Italie niet heeft gehaald,Ik had vroeger toen ik 17 was 10 gr sossa mee naar Italie,en een wereld tijd gehad daar...alles is dan zo relaxed,met uitgaan,daar uitdelen aan de vito's die zich er normaal scheel aan betalen,en overdag lekker op het water met de boot en sos en whisky cola en een stereoblaster....mmmhh

space scientist

Wijs gebruiker
ja ach, het ligt aan het tempo en de dikte van de lijnen of je waus kan worden, en de hoeveelheid bier denk ik :beer: :mrgreen:

is idd wel jammer dan Schranzie is gepakt, maar hij komt binnenkort weer terug, zullen we wel verheldering krijgen.

maar ik ga weer verder snuiven en zuipen, het typen duurt zo lang :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
space scientist zei:
ja ach, het ligt aan het tempo en de dikte van de lijnen of je waus kan worden, en de hoeveelheid bier denk ik :beer: :mrgreen:

is idd wel jammer dan Schranzie is gepakt, maar hij komt binnenkort weer terug, zullen we wel verheldering krijgen.

Neem er ook direct 1...santee hop door de neus holladiejee :wave:

P.s heb je nu niet met je kameraden allerlei gesprekken en daaruit afspraken die je maakt met elkaar,waarvan je eigenlijk weet dat er niks van komt...de zogenaamde coke praat?

space scientist

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
space scientist zei:

P.s heb je nu niet met je kameraden allerlei gesprekken en daaruit afspraken die je maakt met elkaar,waarvan je eigenlijk weet dat er niks van komt...de zogenaamde coke praat?

oh ja dat heb ik zeker :mrgreen: heb net een pony pach op met veel bier maar merk dat ern een beetje mdma of zo in zit (is dit mogelijk?)

wiet busje

Belezen gebruiker
en toen was het verhaalthe uit, ze zijn loesoe :wink:

ik zit m nog lekkert door te gaan maarja zomenteen weer werken

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
space scientist zei:
Psychonaut1976 zei:
space scientist zei:

oh ja dat heb ik zeker :mrgreen: heb net een pony pach op met veel bier maar merk dat ern een beetje mdma of zo in zit (is dit mogelijk?)

Alles is mogelijk,maar niet de bedoeling natuurlijk.

pasquali

Bewuste gebruiker
van cocaine krijg je vaal grootheidswaanziin vind ik...niet echt trippen alleen maar slap ouwehoeren over zogenaamde diepe dingen... vind er nix aan ,

Bovenaan