• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[Live]Atlantistruffels

JanDeMan

Experimenterende gebruiker
Ik heb de hele nacht niet geslapen omdat ik ,moest studeren voor een examen, dus ik ben misschien een beetje moe(ondanks de gigantisch hoeveelheden caffeine).
Ik ben begonnen rond 10u30 met het eten, wat tv gekeken.. maar nog nix.. Ik dacht, ik eet de rest van de 10gr(had ongeveer de helft). Maar toen dacht ik dus dat ik nog maar gegeten had rond 7u30-40.. ook al was dit niet veel.

Dus toen ik bijna alles op at(nog wat grote kruimels ove, eet ik zo op :grin:) en ga ik op me bed liggen, beetje facebook. en opeens voel ik me alsof ik wiet heb gerookt, alleen niet zo dat lamme stoned gevoel. Eerder alsof ik in een rollercoaster wil. Ik voel me vrolijk en wil me uiten, maar ik weet/voel dat ik me niet zo kan uiten. Dus ik zit maar wat
Nu de muziek rustiger is voel ik me ook rustiger.. Maar ik voel Jimi's muziek.

JanDeMan

Ik kijk naar mezelf op de webcam hoe ik reageer met mijjn mond & lippen om de muziek. maar ik beweeg helemaal niet denk ik. en ik wil kijken, maar ik kan helemaal niet kijken naar me lippen :tongueout:

Ik voel me echt meeeeeeeeeeeeeeeega VROLIJK EN IEDEREEN MOET ZO VROLIJK ZIJN!
moest iedereen constant truffels eten zou nooit iemand nog gekust worden.. want die nasmaak is echt bleeeeeeeeerh.
maar echt serieus, moest iedereen zo vrolijk en zo energievol zijn als ik, jullie zouden echt HET leven leiden

Jimi, ik heb geprobeerd the sky the kissen, maar het raam zit er tussen ik heb net een geniaal idee, ik doe gewoon het raam open

ik kom net van het raam. ik had het opengedaan en ben gewoon op de vensterbank gaan staan! en toen zag ik zo wat meer ACHTERBUURT! maar niet alsof in slecht, maar zo de tuinen van mensen die geen tuinen hebben. En ik ZIE een boom, en ook zo een dak in stellingen, maar de stellingen geven zo mooi licht want ze zijn wit en de zon schijnt! en ik zie ook vogels, JA DE VOGELS! die gingen gewoon vliegen. Ik wou dat ik kon vliegen naar de pines, where the sun don't ever shines! in the PINES! the PINES! where the SUN don't ever SHINES! en ik zou net als het lied sterker worden en intenser! maar soms ook zacht als nu.. I'm going where the cold wind blows en soms ook explosief!, zoals hij MY GIRL schreeuwt zo voel ik me. maar dan zie ik mezelf op de webcam en ik zit met 2 pennen in mijn mond, en ik zie een peuter, en ik voel me een peuter, en kurt cobain! en ik heb ook visuals zoals jullie ze hier noemen. Maar vanaf ik er naar kijk. dus er echt op concentreer, dan is het niet meer. een beetje zoals die gezichtsbedrogdingen. Die zijn nooit wat je wilt wat het is.
Net dacht ik dat mijn rekenmachine en headset een hele grote mier was
en de schaduw laat mijn vingers dun en blauwig lijken(ik heb blauwe gordijnen) en ze lijken magisch

JanDeMan

en ik kijk naar alles in mijn kamer en het voelt alsof alles leeft. en ik ben er verliefd op, en da opeens ben ik de rand van een mok aan het likken om de restjes koffie en denk ik, ik zet gewoon toch nieuwe kofffieeeeeeeeeeeee!!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik heb een groooote pulp ficiton poster op de muur zoeen, kijk ik zoek hem even op voor jullie! want zo tof ben iik effe met de dinge zetten enzo

[img]http://vivienlos90s.com/wp-content/pulp_fiction2.jpg

En VOILA

En die gast, weetzenaamnimeervangreasedlightningikblijfmaartypenzonderspatieenikvindhetleukwantikgahetstrakszoraarvindenenmoeilijkomtelezenmaarhetzijngewoongedachtendieikheb
ROXANNE! YOU DON't have to put on the red light! those days are over!

maar ik zat bij DIE POSTER. dus ik keek en hij was zwart wit, en opeens kwam er zo'n blauwe gloed over, en dan gingen john travolta, zo heet hij!(dankzij het nummer stairway to heaven kan ik het me herinneren!). 'THIS IS A SOnG OF HOPE')maar john travolta dus, die zijn randen werden rood en geel en blauw, mmaar toen keek ik naar samuel, en die werd bruin als een neger(wat hij ook is) maar het is een zwart wit foto, dus dit kan niet. en nu lijkt het alsof hij in de echte wereld staat, maar hij er niet doorkan door die glazen muur. Dikke pEHCH ;d:d:d:d:d

“If there’s a bustle in your hedgerow, don’t be alarmed now
It’s just a Spring clean for the May Queen”

WAAAW
om wat ik net bedacht heb moet je echt zoooot zijn, dit klopt niet echt, maar ik had zo'n filmpje http://www.youtube.com/watch?v=cIxocS036rE
Dat was ik aan het kijken toen het nog geen echt effect had, en echt, de solo van jimmy page, die dinge ik ging naar een gevoel van hoogtepunt. en opeens blokkeert computer en gaaat prrrrrt en zwart scherm, en ik voel alsof ik klaarkom, maar toch helemaal niet. gewoon zo hoogtepunt. en dan merk ik dat gewoon fout was van computer :tongueout:

JanDeMan

ik was aan het nadenken over hoeveel honger ik wel heb! ik moet me echt haasten! maarr dan dacht ik wat ik wou eten, en ik dacht aan burgers en bicky rib, en bicky chees, en bicky vegi :kots:

haha, dus ik ga met cheese en gewoon. 2 want ik heb veel honger! ik hebt een volledig gesprek met dame van frietkot gehad in me hoofd; e I wonder if she wont think I'm acting so weird, weet je ik kon gewoon ni zegn in nederlands, ik kan gwn nix meer zegn! blfb^qsf^bfûfusdf lknfsdoîds voel ik in me hoofd

dus gewoon burgerssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

JanDeMan

ik ging naar buiten en ik verwachte echt van WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, maar.. gewoon zelfde als anders.. en toen opeens

*LIVE onderbreking, maar ik wou muziek aan zetten, en ging helemaaaaaaaal niet ik FN play op toetsenbord, luk ni luk ni luk ni en opeens denk ik.. IK DOE ITUNES OPEN EN DOE HET ZELF! ME OUWE ZEI ALTIJ? WA JE ZELf doe doe je BEST!

DUS ik zet muziek naan en opeens hoor ik "ALL ABOARD!", ik verschiet en wil vluchten, maar mijn hamburger is in het midden weggebeten, en lijkt op een vampier, maar dan hoor ik OZZY zingen en RANDY met zen fantastische gitaar, en begin te lachen en zeg hallo tegen hamburger. En de hamburger doet onverwacht iets! hij steekt een augurk in m'n mond. IK VOEL hoe warm het is
ik
zet het
raam
open

Iemand ooit gemerkt wat een open woord "open" is?de eerste o lijkt alsof van een buis, en dan die p ook, en de e lijkt op een oog maar JIMI & JOHN & JOHN & robert willen op een trip naar california

maar alles lijkt zo mooi. ik ga eindelijk zeggen wat ik al heel de tijd wil. je voelt niet, je voelt je luchtig, OH I've been dazed and confused mr ROBERT WIENS NAAM IK DAARNET VEGEtEN WAS? IK KON ENKEL DENKEN AAN ROGER DALTRY VAN THEWHO ARE YOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUU

OK, het is zeer moeillijk, maar ik zal alles wat serieus is schuin zetten, zal effe duren, maar dit moet er uit maar ik weet niet meer watt, beeen daaaaaaazeeeeeeeed and confuused for so long its not truuuuuuuuuuuu

ok, wat ik dus net op wou

WAUW ik realiseer me dat dit allemaal totaal geen zin heeft, maar echt zo van huhuh??23?2! ik moet denken aan een foto wacht ikzoekhemevenop

He? waar is de onderkant van me burger. DIE DAME heeft em er op gedaan!i DUS ZIJ was het niet http://www.icanhasforce.com/wp-content/ ... -sense.jpg

HET GEVOEL IS ZO VAn je denkt aan iets en dan denkt dat aan 2 dingen, en het is als een boom, en je wilt verder gaan in de tunnel, maar er zijn splitsingen, en je vliegt over de takken, maar je mist takken, en je hebt toch sommige. Dat is het gevoel. EN DIE TAKKEN zijn ook zo van je denkt aan iets en dat denkt aan iets ene;;;;;;;;;;;;;;;; ik heb dit net beschreven, en nu doe ik alsof ik de control + i belachelijk maak. want die was enkel voor serieuze dingen, maar ik denk te veel, zoals, wat gebeurt als je control I, nog eens control I doet, wordt het dan HHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOONNNNNNTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL? dusja, dit is hoe het voelt, en iedreen moet het wel is doen, maar ik ga nu stoppen met deze tak van de boom en verder met het mysterie van....."WIE HEEFT DE ONDERKANT VAN ME BROODJEe" terwijl ik weet dat ik ermee rondliep in de spiegel en deed alsof het me lip was, maar ik had mega veel gedachten en die wou ik allemaal opschrijven eh.

EN IK WEET dat het neit goed is(he ik sla dit snel op,s teraks is het weg ofzo!

JanDeMan

Lynn zegt:
yoo
Vik. zegt:
hawdieeeee
Lynn zegt:
oe ies da ng met aa?
Vik. zegt:
pfffffffff
examen economie
Lynn zegt:
daj ng moe maken?
Vik. zegt:
nee
vanmorgen
ma heel de nacht gelbokt
of toch poging tot
en toen kwam posstpaket van de paddos
en kon lik ni wachten
Lynn zegt:
hahahhhahahha
Vik. zegt:
dus kheb ze al opgegeten
Lynn zegt:
4mo joengen!!
Vik. zegt:
en tis echt WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUW
maar je moet ook ki doen
Lynn zegt:
mo eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhn
vikiz vint
Vik. zegt:
ma kga er nog kopen!
ma je moe me zien op webcam
ik kun echt nimi
en ben achter frieten gegaan
Lynn zegt:
ma kan je da krijgen tgn doinderdag?
Vik. zegt:
en durfde heel ni
nee, donderdag ga ni gaan
ma andere ki
ma echt
tis echt de maXCïujsijsdiusqdf^sqdcfîbqsdfîbuqsdf
en, opeens was de onderkant van me burger wegh!
Lynn zegt:
mor allééééééééééééééééééééééééééééééééé
wrm nie donderdag
Vik. zegt:
dus ik dacht wie eeft er emhttp://sherlockandwatson.com/Images/sherlock2.gif
ma opsturen met post, geld duurt 3-6 dagen
en dan nog verwerken
en nog ki zon lang tegen dat terugg is
ma, ik wou eigenlijk ma de helft eten, ma kvoelde nix na een uur
en toen ek de rest ook gegeten
en nu lijkt me vingers op een octopus alsk zo snel typ
en, je denkt zo veel dingen
ma de vingers kunnen nooit volgen!
ze kunnen nooooooit!t!t!t!t volgen

JanDeMan

maar Lynn zegt:
aaaaaaaaaaaaahn
Vik. zegt:
haha, net zelfde als liedje
Lynn zegt:
je moe keer herlezen wa je aal zegt
alst over is
Vik. zegt:
ma
klopt ni
want7
eftjes serieus alsk kan zijn
me gedachten razen echt voorbij
en ik probeer da allemaal uit te typen
ma da ga gwn ni
Lynn zegt:
rapper typen é
Vik. zegt:
ma ga msn aflsuiten
en nvaarwel zegn an laptop
want vingers worden moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ma echt
do do do doen
do
doen

Lynn wordt gebeld ...
Gesprek beëindigen (Alt+Q)

Je hebt het gesprek geannuleerd.

Een videogesprek starten met Lynn ...

Je hebt het videogesprek geannuleerd.

Een videogesprek starten met Lynn ...

Lynn heeft je videogesprek geaccepteerd.
Gesprek beëindigen (Alt+Q).

Lynn zegt:
shiiit
sta keer recht
nie duidelijk

moeillijk om je situati uit te leggen, maar toch wil je wnt het is zo magisch :grin:

maar zekr praten met haaar, was zo'nn gevecht omdatje da wilt uit leggen. Ik ga stoppen met praten nu

JanDeMan

ik ga op me bed liggen, met wat muziek, lijkt me best :tongueout:

heb het gevoel dak rrichting bad trip ga, maar ik ben zo blij. Ik ben zelfs lbij dat ik een bad trip heb :grin:

dus bed + ituns. TOP

JanDeMan

Vigilante zei:
Kijk dat is de goeie shit :wink: :rock:
MEGA :grin:

IS zo'n beetje gevecht geworden :tongueout:

Maar, nu begin ik te denken over hoe mensen wel niet denkenn over mij nuu ik zo doe.
De enige manier voor me om me uit te drukken is echt gestoord doen

maaar dan lijk ik idioioooooooooooooooooooooooooooooootonf^ns
sdmsfosf

oooeef
liedje is gedaan, even rust ik ga terug naar bed

JanDeMan

ik herrinner me plots wat ik wil. ik wil al de hele middag een sigaret!

OEF? ZWARE TRIPmomentje

Ik realiseer me net iets. De muziek leidt je niet! het is de trip. En tussen de momenten van space gevoel, realiseer ik me zinnige dingen.maar die echt betekenen, maar je kant het niet bereiken

oh ja, die sigaret was denk ik, zoiets als van als ik een alledaags iets doe word ik ff uit de trip gesleurd, maar de deur ging open(niet echt, in mijn gedachten, want alles raast nu niet meer, nu is het eerder dat ik alles in echt leven omzet in men gedachten.

KIJK nu kom ik op die deur, maar da was ni echt. ik sotp weer me typen.. sigaret

Bedankt voor de rustigere saxofoonmomenten in Money van Pink Floyd. PINK! jij bent de beste

JanDeMan

haaaayy der!

MAAN nu begint het te minderen, maar volgende keer moet er echrt iemand mee doenioze

ik ga wat op laat ùaar

Ikk mis menselijk coontact nu, want ik hoor liedje Wish you were here van Pink Floyd

Ik heb film download ge van the wall

van we don't need no education,

maar edu fucking cation is belangrijk, en ik besef nu dat ik helemaal geen ingenieur wil worden.

IK WORDt LEERKRACT!!!!! we don't need no education, we don't need no toughht control

all in alll your just another brick in the all!

BUT, you do need guidance!

JanDeMan

ik ga nog wat in de spiegel kijke!! maar ook nog dit

ik vroeg me dus af hoe dit zal voelen als ik teruug normaal ben.

want nu kan ik niets anders herinnerenrrn (of hoe je ook schrijft :grin::grin::grin:) dan oieoe^ze^nzf^éç"jafop^¨ZA5
4D
£$psdjsuiuudcfjffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffjm$>>>>>>6qµqsdµdvµà(à((((((((((((((((((((((((ç'"ççççççççççççççç''''''''')éééé)4X
£JDK£MNCÖDDRUR

zO DAT is dus een stukje van PINK floyd's beste, SHINe On you crazy dia

mond
is geschreven voor die ene gast van hen, maar die had teveel truffels, en drinke gedaan waardoerr die heel leip werd, en dan hebbe ze hem maar dit album geschreven

How I wish you were here!!

Man ik voel me goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeeod. en ik wil het delen, maar ik begrijp best dat je het niet kunt delen tenzij zij het al gehad he benzp en dan nog, van thuis begrijp je misschien neits van dit. maar dit is echt leipezeeiieie hazle shit :tongueout:

en dan nog!

ik heb filmpjejejejeje gemaakt. van zo trippen, gfaje wss denken kerel is mega raar, en als ik praat is daat tegen mezelf of jouw weetk niet h elemaal, maar dit lied i me aan het vertederen

aan 6 minuten van shine on you crazy diamond eerste deel. ik denk dat dat part I - IV is of V of IV

HEBIIK nooit geeweden waarmomomo diee da dus dinaar deolifant gelopen want de beer had een erecttie van de minoteur die ook wel JOUW moeder is

7. 40 van lied nu. man die hoge noten raken me echt niet normaalalala

Ik wil m'n vriend bij me die zo mooi gitaar kan spelen

net als jimi kan die dat, ùmaar hij leefg!

hij noemt florian, heeft zelfs een C D zoek maar op facebookeldoedeldoekdoekdoekdoekdeokeodkekoek? moederkoek? wist je dat ze make up maken van moederkoek?

En sommigen mgraven een put in de grond
en dan steken duie daar dus die verzameling van bloed vaten in, en daar planten ze eenz boom op?

maar ik ga nog wa trippen op de sax, die komt er zo aan, zit nu aann 10min

you cried for the moon!
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine on yooooouuuuu craaaaaaaaaaaaaaaazy diiiiiiiamoooond!

threatend by shadows at night, nd exposed in the light

ik stop en ga trippen, want ik weet dat de sax nog wel komt en ik kijk naar lied van, niet lied bedoel ik, strange filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=cIxocS036rE

oe, de sax is weg.. jammer, maar het moest er ooit van komen.

ik stop weer met schrijven

en onthoud kindertjes, TIME YOU ENJOYED WASTING IS NOT WASTED!!!

dat somt zowat mijn hele leven op dat ik niets heb gedaan, maar das ni erg, want ik von het tof.

ik moet nu echt afscheid nemen, maar is moeillijke
ciaicoicoacincidcciovdlsopkkkkkkkkkkkkkkkkks:mslmsmsmllllllllllllllmldlddddddddddddlscosdidsos
d-doiûisdidcccccccccccccccccccccikdueueueueueucyucojc^ncpiddccpdcdchscchdchdchdchdchdhdchch

ik ga nu wat rukken, oki?

JanDeMan

ok, ik ging niet rukke. had nog geen zin.

Ik kom er nu echt van af. als ik zie wat ik getypt heb maaaan! :tongueout: Maar, de cd is nu byna af en mijn trip gaat rustig uit. Hier en daar nog wat spastische bewegingen als ik probeer muziek uit te beelden met mijn lichaam

maar dat was echt faaaaakkkkiiiiinnnggg intens. EN diep, ik herinner me alles maar toch niets

EN bovenal! jullie zijn bedankt. want ondaks dat er nog maar 2 lmensen gereageerd hebben was het typen van dit alles toch een manier van die energie die ik had door te geven.

OJA, nog iets. Ik hoop dat niemand die me kent dit te weten komt want dan lijk ik zo'n durgskind

en ik ben dat wel, mar wil zo niet lijken!

nog wat muziek luistere eenzooo!

OK, ben er nu helemaal uit :grin:

Die video ga ik bewaren, maar ga ik bij nader inzien toch aan niemand tonen :tongueout:
nog niet allesinds.. Ik schaam me een beetje over wat ik daar allemaal doe :grin:
+ ik heb enkel tshirt en boxershort aan

Dit was een GEWELDIGE trip, allen bedankt.
danku azarius :wink:

gangsterg

Newbie
Ik vond het erg vermakelijk om te lezen! Heb je toevallig nog mijn YouTube linkje geluisterd in je trip? (Jefferson Airplane - White Rabbit)

And you've just had some kind of mushroom
And your mind is moving slow
Go ask Alice
I think she'll know :smoke:

JanDeMan

gangsterg zei:
Ik vond het erg vermakelijk om te lezen! Heb je toevallig nog mijn YouTube linkje geluisterd in je trip? (Jefferson Airplane - White Rabbit)
dankje :)
Heb het pas achterna gehoord toen ik al wat +- er uit was, maar die bas in het begin wou me terug in de trip slepen :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
gangsterg zei:

And you've just had some kind of mushroom
And your mind is moving slow
Go ask Alice
I think she'll know :smoke:

Liedje is inderdaad trippy ! :hearteyes:

OT: Ik heb het niet helemaal gelezen, achteraf is de fun eraf. Maar volgens mij heb jij het uitstekend naar je zin gehad ! :wink:

Bovenaan