• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live: 2cb tripreportje

MrN

Experimenterende gebruiker
Vandaag hebben we op school de periode afgerond met presentatie van het project en een evaluatie meeting. Beide gingen erg goed, en ook ben ik erg blij dat ik deze week - anders dan vele klasgenoten - geen enkele herkansing hoef te doen. Kortom, vandaag was de perfecte dag om weer eens heerlijk te gaan trippen. Rond een uur of 0:45 heb ik de eerste 2cb pil geslikt (klein, wit, met een hartje), met een tweede in de aanslag die rond 1:15 zal volgen. Verder heb ik nog LSD liggen wat er al zo lang ligt dat het hoog nodig eens genuttigd dient te worden, eventueel te consumeren tijdens de coming down van 2cb. Wat ik van plan ben is eerst even lekker in me kamer te trippen, om rond een uur of 5:00 zachtjes naar buiten te gaan en van de zonsopkomst te genieten. Of ik echt naar buiten zal gaan is nog even afwachten natuurlijk.

zommes

Badass junkie
Waar is de report?

Neem je vaker Acid tijdens de comedown van een chemisch tripmiddel als 2-cb?

MrN

Experimenterende gebruiker
sjah, mijn excuus... het liep allemaal net ff wat minder dan verwacht... voelde me vooral erg misselijk en lichamelijk ongemakkelijk en heb daardoor absoluut niet lekker kunnen trippen

jammer, want ik was in een top stemming.. maar die was al heel snel weg... ben dus ook niet meer naar buiten geweest en heb ook geen acid meer genomen; volgende keer ga ik gewoon lekker voor een LSD trip

Bovenaan