Frisko zei:allemaal te danken aan de ghb ja...
ma goed dat ge zo scheel ziet van de ghb dat u ware "schoonheid"' niet naar boven komt...
binnekort gaat ze lopen als ze smorgens langs u wakker word![]()

..vode zei:Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.
vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:Lvode zei:Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.

Frisko zei:vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L![]()
Ellesdee zei:</3 ? een gebroken hartje?
jcp zei:Ellesdee zei:</3 ? een gebroken hartje?
Hehe, volgens mij is het een smiley met tieten die een beetje scheef kijkt van de ghb met een puntmuts op![]()
Ellesdee zei:</3 ? een gebroken hartje?
vode zei:Frisko zei:vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L![]()
Tja, ik probeer je er alleen maar op te wijzen, aangezien je in andere topics zeurt over 'hoe het forum niet zo leuk was als vroeger', en dat je daar op deze manier zelf evengoed aan meewerkt.
...geraak toch niet door dat grote bord voor je neus.![]()

Eckster C zei:Ellesdee zei:</3 ? een gebroken hartje?
nee cupid shot me with an arrow (hartje dus met pijl erdoor)
BelgonX zei:Ghaha erg voor je. Heb zelf ook al zo'n lesjes moeten trekken: liefde gecrëeerd door drugs gaat meestal eve snel weg als het gevoel van de drugs zelf. Achja kop op man lopen nog genoeg chicka's rond
![]()
Frisko zei:dude stop met die zinloze topics man...
KLEIN KIND!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teebo zei:maar allez allez, ben ik nu de enige die eckster C schattig vind?
eh saivy echt ik wil me verontschuldigen voor je nutteloos te noemen ...Saivy zei:

POwered_By_Flugel zei:Ptnn Jong....
Gade Iedereen Wijsmaken Dak Medu Verkeerde Fwa ?
Goooooeeee Bezeg ! LOL

barry zei:POwered_By_Flugel zei:Ptnn Jong....
Gade Iedereen Wijsmaken Dak Medu Verkeerde Fwa ?
Goooooeeee Bezeg ! LOL
spreek dit onderling uit en ga ergens anders wene![]()

Nirvana_646 zei:Wow wat praat ze sexy!![]()
iddbarry zei:daag kom niet meer terug?![]()