Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zazuu. zei:Als je het legaal wilt doen ben je flink bezig, aangezien je maar 3 (5) gram op zak mag hebben.
en er maar 500 gram in de shop mag liggen.
Kan natuurlijk niet.
Flameon zei:Ik vond het al vreemd ... hoe kan een shop nu legaal aan wiet komen.
Niet dat het me boeit, als de wiet goed is. Maar ik koop liever parcitulier, maar ook niet tevaak want dan ga ik teveel blowen![]()
![]()
![]()
De Sjeik zei:Voor de bevoorrading hebben ze ook een trucje, aangezien er maar 500 gr per keer aanwezig mag zijn in de shop. Wat de meeste coffeeshops doen is een pand huren/kopen, waar ze al hun voorraad stashen. Wanneer de wiet in de shop op begint te raken, hebben ze iemand klaarstaan die meestal met een scootertje heen en weer rijdt en zo weer ff een paar honderd gram komt brengen. Sommige grote shops hier in Amsterdam hebben meerdere van deze panden en bezorgers, die meerdere keren per dag heen en weer rijden.

soldiermoney zei:Interessant filmpje! Dit maakt het roken van mijn jointje voortaan nog leuker, want nu weet ik hoeveel moeite het kost om mij te laten roken :P