leren rollen

jordi

Newbie
ik wist niet echt waar ik hat moest plaatsen dus plaats ik het maar hier :)

ik zou dus willen leren rollen , als er iemand tips heeft , zijn ze welkom
ik heb het al een paar keer geprobeert maar ik krijg altijd een sigaret(want ik doe het voor te oefenen met gewone tabak van gebroken sigaretten)die zo slap is als een schotelvod :cry:

caatje

Badass junkie
jordi zei:
ik wist niet echt waar ik hat moest plaatsen dus plaats ik het maar hier :)

bij coffeeshop mss?

jordi zei:
ik zou dus willen leren rollen , als er iemand tips heeft , zijn ze welkom
ik heb het al een paar keer geprobeert maar ik krijg altijd een sigaret(want ik doe het voor te oefenen met gewone tabak van gebroken sigaretten)die zo slap is als een schotelvod :cry:

oefening baart kunst, je bent pas 14 dus ach je hebt nog wat jaartjes om te oefenen. Tot die tijd: voorgedraaide is mss de oplossing

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
2 dagen volop oefenen en dat lukt wel.

slap wilt zeggen ofwel te weinig vulling ofwel niet strak getrokken.

stappenplan voor joint:

*goede filter! scheef stuk karton maakt het al moeilijker
t*abak mooi verdelen en genoeg tegen de filter
*blaadje oppakken en met je duimen beetje up en donw rollen zodat de vorm er een beetje inkomt
*nu duimen tegen elkaar plaatsen bij de filter en al toedraaiend duim 1 helemaal tot andere uiteinde laten bewegen, terwijl goed strak trekken
*vasthouden aan de filter en klein beetje terug draaien, plakkant natmaken en terug toedraaien met die ene duim.

Maar leer ineens binnenstebuiten rollen, veel keuriger resultaat en even makkelijk

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Toen ik begon kocht ik een apparaatje, een futurola, das een ding waar je je tipje je shag en dan je vloeitje in doet en voila, je hebt een joint. Maar de mijne ging snel kapot en toen ben ik met de hand gaan draaien, ook veel handiger als je ergens bent waar je je futurola niet bij je hebt. Met de hand gewoon proberen, ben je te lui, koop zo'n voordraai apparaat: futurola, niet op aanraden :wink:

cunt

Wijs gebruiker
met shag kan je makkelijker draaien.. dus dat is in het begin wel zo makkelijk. en ik doe de tip er altijd pas in als ik de rest goed heb gedraaid, dan hoef je daar niet de hele tijd mee te kloten dat hij er niet uit valt zeg maar.

de eerste keer dat het mij gelukt is, zat ik rustig aan m'n bureau met een muziekje aan en deed ik het rustig aan, de helft viel er uit, maar dat gooide ik er gewoon bij toen ik hem dicht had, daarna ff aanstampen en hij is goed.

Dags

Bewuste gebruiker
je duimen nit naar boven maar naar binnen richten ,zo heb je meer oppervlak en is je shyte beter verdeeld

Ellesdee

Badass junkie
zelf blow ik niet, maar ik heb leren rollen van mn vriend...
zelf vind ik t prettig als t vloeitje niet al te breed is, en met shag draaien is een stuk makkelijker dan met sigaretjes...

matthijs

Badass junkie
Mac... zei:
Oefen met shag, is net iets makkelijker ben ik van mening..

Maar dan moet je er wel echt op letten dat je het goed verdeelt. Als je met peukjes draait rolt de tabak meestal wel een beetje in de goede richtingen.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
eerste tijd had ik ook veel moeite uiteindelijk lukt het iedereen,

voor oefenen neem ruime tijd denk niet dat het gelijk gedraaid moet zijn het kost enige tijd om handigheid te kriojgen maar met voldoende geduld lukt iedereen een rookbare jointje

Bovenaan