hij zocht naar iets wij hebben hem een oplossing aangeboden die wij het beste vinden en hij heeft die aangenomen...BobG zei:Jullie hebben hem/haar overgehaald om speed te gebruiken. Wat een rotforum is dit!
missymoi zei:Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff
Ik wil er echt wel door zijn...
Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????
Thanks om eerlijk te antwoorden hé...
Groetjes
je besluit staat vast, veel succes!missymoi zei:neenee,
gene paniek, gebruik het regelmatig om een weekend te kunnen uitgaan zonder slaap...
Niemand heeft mij aangezet...
Was het van plan, maar wou even weten of het geen ernstige gevolgen heeft...
Bedankt voor de tip...
denk dat het beter is om te studeren op speed dan op sosBobG zei:Dan zie ik ze liever een lijn sosa nemen.
dat is natuurlijk wel het gezondsteBobG zei:Ik zou nuchter mijn examens doen.
BobG zei:Phew, er is niets erger dan mensen aan de amfetamine helpen. Dan zie ik ze liever een lijn sosa nemen.
bestaan er niet al sos vs speed topics?BobG zei:Ja snap je nu waarom ik sos beter vind dan speed?
missyinderdaad dan gasat het op een gegeven moment ik wil me beter kunnen concentreren DUS neem ik wat speed beter leer je gewoon nuchter en zonder ritalin of speed das mischien kun je je dan eerst iets minder concentreren maar dan leer je nuchter en dat is veel beter voor je lichaam :BobG zei:Maar sowieso, drugs gebruiken om school/werk te redden. Dat is toch niet gezond?
missymoi zei:hehe...
mijn examens beginne vandaag... vandaag om 16.00 mijn eerste...
Ik denk dak die speed in via de neusgaten ga binnen brenge maar in koffie ga draaien... Da's ietsiesietse gezonder....
Groetjes