Leren onder speed?

Flasher

Experimenterende gebruiker
K'zit momenteel met examens en het wordt me echt te veel... heeft leren onder speed enige invloed hierop? Kwestie van allert te blijven en me goed te kunnen concentreren??

Bedankt, flasher

Lana

Wijs gebruiker
Ja helpt echt wel. Vind ik dan. Ik heb alles op de pep gehaald toen ik op school zat. Ik was er bijna nooit en ben tijdens schoolonderzoeken niet op komen dagen. En met het examen alles een beetje op de pep door gekeken. Examen ook op de pep gedaan en ben geslaagd. Zonder ook maar ooit wat te doen. Dus ja, het helpt.
Maar goed, als je het verder nooit doet, moet je er wel op rekenen dat je niet slaapt. Dus of je het lang volhoudt is een tweede.

missymoi

Newbie
Is da allemaal echt waar... Lere met speed en een goei resultaat hebben???
Daar verschiet ik van, speed tast u hersenen aan hé???
Stel je hebt pakt 500 p te lere elke dag en gebruikt speed, ga je dan nog een gewenst resultaat op school halen???
En wat als je sopeed in je koffie doet is dat geen betere oplossing???
Groetjes

JewCookie

Wijs gebruiker
je concentratie gaat stukken omhoog door een klein beejte speed. (door grote hoeveelheden ook, maar dan zijn er interesantere dingen om mee bezig te gaan, en komt er vaak niks meer van leren.. :P )

maar als ik jou was zou ik het niet te vaak doen, met je examens etc ok, maar niet elke dag.

missymoi

Newbie
Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff

Ik wil er echt wel door zijn...

Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????

Thanks om eerlijk te antwoorden hé...

Groetjes

A

Anonymous

Gast
:openmouth: Jullie hebben hem/haar overgehaald om speed te gebruiken. Wat een rotforum is dit!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
BobG zei:
:openmouth: Jullie hebben hem/haar overgehaald om speed te gebruiken. Wat een rotforum is dit!
hij zocht naar iets wij hebben hem een oplossing aangeboden die wij het beste vinden en hij heeft die aangenomen...

JewCookie

Wijs gebruiker
missymoi zei:
Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff

Ik wil er echt wel door zijn...

Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????

Thanks om eerlijk te antwoorden hé...

Groetjes

ja ik speed uit ervaring, maar mocht je onder speed willen leren, BEGIN ER NIET MEE in je examen periode zelf..

probeer het een tijdje voor de periode een keer of het bevalt, en vooral of je kunt slapen. niks is erger als je door de speed onbedoeld de nacht voor je examen overslaat en met je vermoeide kop je examen moet maken.

mocht je nog nooit eerder speed gebruikt hebben kan dit voorkomen en zou ik het dus toch afraden..

JewCookie

Wijs gebruiker
*niet universitair, maar je concentratie verhoogt, dus in dat geval is stof stof...

ik heb het over havo examens waar ik nu in zit.. :wink:

missymoi

Newbie
neenee,
gene paniek, gebruik het regelmatig om een weekend te kunnen uitgaan zonder slaap...

Niemand heeft mij aangezet...
Was het van plan, maar wou even weten of het geen ernstige gevolgen heeft...

Bedankt voor de tip...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
missymoi zei:
neenee,
gene paniek, gebruik het regelmatig om een weekend te kunnen uitgaan zonder slaap...

Niemand heeft mij aangezet...
Was het van plan, maar wou even weten of het geen ernstige gevolgen heeft...

Bedankt voor de tip...
je besluit staat vast, veel succes!

A

Anonymous

Gast
Phew, er is niets erger dan mensen aan de amfetamine helpen. Dan zie ik ze liever een lijn sosa nemen.

A

Anonymous

Gast
In dit geval heb ik het over het algemeen. Ik zou nuchter mijn examens doen.

A

Anonymous

Gast
Maar sowieso, drugs gebruiken om school/werk te redden. Dat is toch niet gezond?

J0rrit

Badass junkie
BobG zei:
Phew, er is niets erger dan mensen aan de amfetamine helpen. Dan zie ik ze liever een lijn sosa nemen.

kvind dat sos veel " schoner " aanvoelt dan speed. Net als dat paddos veel schoner aanvoelen dan xtc of speed. Bij speed voel je gwn de verneuking van je lichaam.

JewCookie

Wijs gebruiker
bob, als ze der examens door de pep haalt is zij en misschien ook jij wel een klein beetje dankbaar dat ze door ons de feiten weet, en daardoor een beetje pep gebruikt tijdens het leren..

missymoi

Newbie
Maar sowieso, drugs gebruiken om school/werk te redden. Dat is toch niet gezond?

-->heb je dan een betere oplossing om door 500p per dag te geraken??
ikke niet...

JewCookie

Wijs gebruiker
nope, en ik hou het ook echt strikt ALLEEN bij examens, dus niet bij tentamens of wat dan ook, en ook niet bij werk.. en verder met uitgaan.. :)

missymoi

Newbie
hehe...
ja, ik gebruik enkel speed om zo van die festivals niet onder te doen bij mijn vrienden... Ben snel moe snapte???

Dit gaat wel mijn eerste examens worden dak sped ga gebruike... tis dermee dak zo onzeker ben...

Merci voor de uitleg...

Khoop alleen dak het gaan aankunne en erdoor gaan zijn...

Greetings
:mrgreen: missy

JewCookie

Wijs gebruiker
succes met je examens, en probeer het een keer uit nog voor je examens zodat je niet voor verassingen komt te staan tijdens je examens..

missymoi

Newbie
hehe...

mijn examens beginne vandaag... vandaag om 16.00 mijn eerste...

Ik denk dak die speed in via de neusgaten ga binnen brenge maar in koffie ga draaien... Da's ietsiesietse gezonder....

Groetjes

wausie91

Bewuste gebruiker
BobG zei:
inderdaad dan gasat het op een gegeven moment ik wil me beter kunnen concentreren DUS neem ik wat speed beter leer je gewoon nuchter en zonder ritalin of speed das mischien kun je je dan eerst iets minder concentreren maar dan leer je nuchter en dat is veel beter voor je lichaam : :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
missymoi zei:
hehe...

mijn examens beginne vandaag... vandaag om 16.00 mijn eerste...

Ik denk dak die speed in via de neusgaten ga binnen brenge maar in koffie ga draaien... Da's ietsiesietse gezonder....

Groetjes

nee gezonder is het niet:wink:

alleen als je veel snuift is het beter omda je maagwand tegen meer stootjes kan:wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik ondervind geen een nadeel onder speed.
als ik speed neem dan gaat het leren gewoonweg perfect.
ik kan me perfect concentreren.
wat ik leer kan ik ook perfect onthouden.
MAAR ik heb dus ook wel adhd heb vroeger ook relatine moeten nemen toen ik klein was.
ge moet da zelf aanvoelen gewoon of het onder speed beter gaat of niet.
en neem gewoon zeker niet te veel.
en ook niet te laat nog da ge uw nachtrust nog hebt.
en bobg liever sos als speed ???????????
ge zijt nie goed normaal joh.
sos is de grootste mindfuckende rotzooi die er bestaat.
ge zegt een kutforum omdat wij die aan amfetamines helpen.
maar ondertussen zit gij wel ff sos op te hemelen.

Bovenaan