• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lekkere wiet trip!!

azgaza

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Daarnaast ook; welk een aanval van zogenaamde 'wiettrips' opeens.

Viel me ook al op, en dan vooral: sinds wanneer is wiet iets waar je van tript in normale omstandigheden? :confused:

Delirium

Badass junkie
MetaalKonijn zei:

Het is een complot! Een ondergrondse verzetsbeweging heeft onze Nederwiet ingespoten met LSD, waardoor heel blowend Nederland verward trippend door de straten waggelt. :openmouth:

azgaza

Badass junkie
Delirium zei:
MetaalKonijn zei:

Het is een complot! Een ondergrondse verzetsbeweging heeft onze Nederwiet ingespoten met LSD, waardoor heel blowend Nederland verward trippend door de straten waggelt. :openmouth:

Zo verwarrend vind ik de meeste van die wiet trip reports niet. Het is zo van 'ik rook een joint en ik ben stoned'.

MetaalKonijn

Badass junkie
azgaza zei:
Delirium zei:
MetaalKonijn zei:

Zo verwarrend vind ik de meeste van die wiet trip reports niet. Het is zo van 'ik rook een joint en ik ben stoned'.

'en ga zitten op de bank en kijk tv'.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Of zit loze antwoorden op een forum te plaatsen :stoned: ! Nee leuk dat je visuals had van weed, ik heb t ook nog wel eens met hashmelk of spacecake mar nooit van het roken, daar word ik gewoon stoned van...

azgaza

Badass junkie
Ik heb eerlijk gezegd wel eens heel subtiel visueel ffect van wiet, vooral met geruite patronen die dan een beetje 'instabiel bewegen' of dingen die heel traag een beetje lijken te verschuiven, maar nooit zo intens, en altijd na de 10e joint van de avond. Is trouwens wel leuk, dat geeft wiet zo'n klein randje van 'toch een beetje trippend maar net niet'.

Grande

Experimenterende gebruiker
als de omstandigheden ernaar zijn en je genoeg smoked kun je best wazige patroontjes zien in dingen, of dat vanalles llichtjes lijkt te draaien, maar echt hallucineren zou ik het niet noemen... wat wel leuk is is als je ECHT veel smoked, dat alles een beetje lijkt alsof het een droom is. maar erg veel meer is er niet bij. tenminste niet in mijn beleving.

Bovenaan