Lekker Shoppen

Lil Junk

Newbie
Hallo mede-forum bezoekers,

Ik ben opzoek naar wat heerlijke RC benzo's alleen weet ik niet zeker welke ik wil kopen. Vandaar dat ik jullie wil vragen naar welke het beste passen bij mijn eisen. Ik zoek een benzo die op xanax of etizolam lijkt, eentje die ik bij kan pakken als ik stimulanten doe maar mijn high niet helemaal verpest (i.v.m hoge hartslag) en een benzo die mij meteen in bed krijgt na een potje snuiven.

Daarnaast ben ik op zoek naar een milde stimulant die ik eventueel kan roken op folie of methpijpje. Ik heb veel buropropion (het is een cathinone; amfetabutamone) gerookt op folie en het beviel me erg lekker. Ik dacht 3fpm of zo iets. En daar naast zoek ik een stimulant dat sterker ook om eventueel te roken (het liefste geen pyro). Bonus punten als het ook plaatselijk verdovend werkt bij het snuiven.

Als jullie ook andere aanbevelers hebben die niet in deze categorieen vallen typ ze gerust want ik ben zelf benieuwd naar interessante middelen.

(ik heb ervaring met: wiet/hash, coke, speed, xanax, diazepam, cinalozepam, clonazolam, pyrazolam, etizolam, zolpidem, zolpiclone, 3-mmc, 3-cec, 4-cec, buropropion en een keertje gebased) :sunglasses:

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Bromazolam lijkt op xanax volgens een hoop mensen, zelf nooit xanax gedaan maar wel bromazolam en het is één van m'n favoriete benzos. Ik krijg Valium voorgeschreven en ben daar ook echt fan van. Verder elke RC benzo (ook voor de ban) geprobeerd maar helaas is eti en flualp gebanned. Clona was af en toe chill maar stiekem blij dat ie gebanned is, dat was echt een killer benzo. Ben verder ook erg fan van flunitrazolam, kortwerkend, goede inslaper maar wel potent. De fluetizolam heb ik net besteld en blijkt een iets sterkere eti te zijn en vrij chill om te slapen. Heb nooit een andere drug dan wiet/hasj gerookt maar vind 3fa, 3fpm en 3fea wel relaxed, ook 2/3/4 fma vind ik prima stims. En als cathinone die nu legaal zijn heb ik 2mmc, 3cmc, 4mec en nep gedaan, vond raar genoeg 3mmc nooit zo chill als anderen tho. Vind NEP daarvan wel de beste persoonlijk en kan soms van 2mmc of 3cmc genieten maar is erg verschillend. Wel is 3cmc erg neurotoxic blijkbaar. En 6apb maar dat is een benzofury, wel erg chill, net als 5mapb. Volgens mij is apihp ofzo wel goed om te roken, van wat ik heb gehoord en gelezen dan.

Lil Junk

Newbie
Bromazolam lijkt op xanax volgens een hoop mensen, zelf nooit xanax gedaan maar wel bromazolam en het is één van m'n favoriete benzos. Ik krijg Valium voorgeschreven en ben daar ook echt fan van. Verder elke RC benzo (ook voor de ban) geprobeerd maar helaas is eti en flualp gebanned. Clona was af en toe chill maar stiekem blij dat ie gebanned is, dat was echt een killer benzo. Ben verder ook erg fan van flunitrazolam, kortwerkend, goede inslaper maar wel potent. De fluetizolam heb ik net besteld en blijkt een iets sterkere eti te zijn en vrij chill om te slapen. Heb nooit een andere drug dan wiet/hasj gerookt maar vind 3fa, 3fpm en 3fea wel relaxed, ook 2/3/4 fma vind ik prima stims. En als cathinone die nu legaal zijn heb ik 2mmc, 3cmc, 4mec en nep gedaan, vond raar genoeg 3mmc nooit zo chill als anderen tho. Vind NEP daarvan wel de beste persoonlijk en kan soms van 2mmc of 3cmc genieten maar is erg verschillend. Wel is 3cmc erg neurotoxic blijkbaar. En 6apb maar dat is een benzofury, wel erg chill, net als 5mapb. Volgens mij is apihp ofzo wel goed om te roken, van wat ik heb gehoord en gelezen dan.
Dan moet ik eens bromazolam en fluetizolam eens proberen omdat ik ook etizolam lekker chill vond. kan je me meer vertellen flunitrazolam en 2mmc en NEP?

Dilla

Newbie
Dan moet ik eens bromazolam en fluetizolam eens proberen omdat ik ook etizolam lekker chill vond. kan je me meer vertellen flunitrazolam en 2mmc en NEP?
Bromazolam is by far mijn favoriete benzo, ik gebruikte vroeger vaak xanax, tot een vriend van mij me hierop aanwees. Gelijk een aantal pellets besteld en voor mijn gevoel vrijwel identiek en eigenlijk zelfs beter als xanax. Ik gebruik benzo’s eigenlijk nooit recreatief, vind het leuker om op een festivalletje 3mmc, klein beetje mdma en wat keta te combineren (keta om de scherpe randjes er wat vanaf te halen, plus het helpt mij om iets rustiger lekker in een flow te komen) en dan bij thuiskomst doe ik vaak hooguit 1,5mg bromazolam, wil er niet teveel van gebruiken omdat tolerantie vrij snel optreed had ik gelezen. Na 30/40 minuutjes ben ik compleet ontspannen en slaap ik binnen een minuut als een blok. Xanax vond ik vaak te heftig, omdat ik daar snel gedesoriënteerd van werd. Met broma geen last van en wordt altijd vrij fris ook weer wakker.

ohja en wat 2mmc betreft, ik vond het eigenlijk een mislukte versie van 3mmc. Mist voor mij een groot deel euforie wat ik wel krijg van 3mmc. Ik zou persoonlijk dan 4fma aanraden als je op zoek bent naar een goeie stim designer drug. Ik noem het altijd 3mmc deluxe, omdat het voor mijn gevoel net ff wat sterker/beter werkt. Snuiven van 4fma is wel echt een hel, dus bommetjes daarvan zijn wel aan te raken als je je neus niet wilt verkloten.

Bovenaan