lekker nummer

jason-

Experimenterende gebruiker
Wat vinden jullie het lekkerste nummer al ben je stoned.

Bob marley buffalo soldier
vind ik het beste nummer.

jason-

lekker nummertje ik ben nu aan het luisteren ben lekker stoned van bubel gum nu :stoned: :stoned:

cropp

Badass junkie
er is niet 1 nummer het vetst, 1 nummer verveelt heel snel, die hoef ik geen 10 keer te horen...

Cooper

Bewuste gebruiker
cropp zei:
er is niet 1 nummer het vetst, 1 nummer verveelt heel snel, die hoef ik geen 10 keer te horen...
dat is zoo verschrikkelijk jammer...een nieuw mooi nummer heeft een magie, die er na een paar keer luisteren niet meer is. Net zoals met mdma, eigenlijk! :P :grin:

cropp

Badass junkie
Cooper zei:
cropp zei:
dat is zoo verschrikkelijk jammer...een nieuw mooi nummer heeft een magie, die er na een paar keer luisteren niet meer is. Net zoals met mdma, eigenlijk! :P :grin:

ik vind niet te snelle tekno, dub, reggae, hardcore, classic rock, stoner rock, rave, enz, enz, enz relaxt

spacebilly

Belezen gebruiker
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aWNiFw_W3mA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aWNiFw_W3mA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube] voor de echte muziek fans. Bela Fleck and The Flecktones! Ik speel zelf banjo, daarom is dit mijn inspiratie bron. Zet een paar van de meest getalenteerde muzikanten op deze wereld bij elkaar en je krijgt dit.
nuchter is het een genot, maar knetterstoned is het hemels!

gr!

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Voor mij maakt het weinig uit. Bij rustige muziek ga ik meestal helemaal in de muziek op, gewoon lekker dromerig meezweven. Snelle muziek heeft minder invloed op mij, tenzij er echt trippy geluiden tussen zitten.

(ik vind dit niet het mooiste nummer ofzo)

iSmokex

Bewuste gebruiker
Zoveel liedjes eigenlijk, kan niet kiezen. Maargoed zet wel alleen echt stonemuziek erbij (ja vind DnB, hardstyle, breakcore etc ook leuk als ik stoned ben)

Bob Marley - Dreadlock holiday (i don't like reggae, i love it)
Bob Marley - I shot the sherrif
Afroman - Crazy rap
Queens of the stone age - Tangled up in plaid
'' - little sister
'' 3's & 7's
'' if only
'' lost art of keeping a secret
'' no one knows

mercury.31

iSmokex zei:
Zoveel liedjes eigenlijk, kan niet kiezen. Maargoed zet wel alleen echt stonemuziek erbij (ja vind DnB, hardstyle, breakcore etc ook leuk als ik stoned ben)

Afroman - Crazy rap
Queens of the stone age - Tangled up in plaid
'' - little sister
'' 3's & 7's
'' if only
'' lost art of keeping a secret
'' no one knows

dreadlock holiday is niet van Bob Marley, maar van 10CC, een Britse groep

helaas zie ik te vaak onterecht Bob Marley bij een reggae nummer staan...

OT: Alborosie, Damian Marely, 10 FT. Ganja Plant, The Wailing Souls, Steel Pulse, Midnite, Groundation en natuurlijk The Gladiators.

Das pas goeie reggae

cropp

Badass junkie
iSmokex zei:
Afroman - Crazy rap
Queens of the stone age - no one knows
dreadlock holiday is niet van bob marley....

voor de rest is het een toplijstje :hearteyes:

Bovenaan