Lege Capsules

sjelepopi

Belezen gebruiker
Ik zit met het volgende. Ik wil capsules aanschaffen om hier mijn speed en mdma in te doen.

Ik vind allerlei schema's met wat voor soort capsules er zijn en hoeveel er in gaat. Het probleem echter is, ik snap de schema's niet. :tearsofjoy:

Ik wil ongeveer 100 tot 150 mg per capsule vullen. Welke maat moet ik dan bestellen?
En hoe voel ik de capsule? Giet ik de poeder erin en duw dan de andere helft er op of hoe moet ik dat zien?

Weet toevallig ook iemand hoelang het duurt voordat een capsule verteerd is?
Dus normaal slaat de mdma na ongeveer 20 minuten in, hoe lang dit duurt in een capsule.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Immo

Badass junkie
Ja heb mijn capsules bij de smartshop vandaan, hoeveel erin gaat weet ik niet. Zelf doseer ik op het oog. Als je nauwkeurig wilt doseren adviseer ik een weegschaal aan te schaffen. En schema's voor capsules heb ik nog nooit van gehoord.

pretender

Belezen gebruiker
oke afwegen naar behoefte en in de cap gooien...

hoe lang het duurt ligt er maar net aan....houdt rekening met ongeveer 45 min

Ciao

cropp

Badass junkie
ik heb een stuk of 30 lege liggen van wat dxm tripjes, als je wilt kun je ze komen halen :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zon capsule lost super snel op. Als ik het op mijn tong leg dan zit er binnen een halve minuut al een opening in, en dat met speeksel. Met maagzuur zal het nog wel sneller gaan :) .

cropp

Badass junkie
als ik het zo zie denk ik dat ik maat 2 thuis heb liggen, ik zal straks even kijken...

ik denk dat je voor mdma en speed het beste maat 3 of maat 4 kunt pakken

Bovenaan