Langweiligkeit, Den Haag

Beanhead

Badass junkie
Can't wait :grin:

http://www.langweiligkeitfestival.com/

tickets voorverkoop altijd voordeliger!!
http://www.langweiligkeitfestival.com/ticket

dubstep / electro / breakcore / dnb / tekno / techno / pop / drone rock/ happy hardcore / early rave/ space / vaag / leip / underground!!

Dit jaar zal langweiligkeit zich afspelen in de RAC Hallen.. vanuit historisch perspectief al een underground locatie! We zetten daar voor een heel zacht prijsje 2 dagen lang massa's artiesten neer in het brede spectrum van de underground. Vele acts zullen reactie opwekken als: verbazing, shocking, heftig, vet, vol, lijp, space, ingewikkeld en simpel.. Van heel melodisch tot botte knal. Kijk op de site voor de lineup. We zijn er nog steeds aan het sleutelen. Binnenkort komt ook het blokkenschema en het zal weer ouderwets genieten worden!!

Voorlopige line-up:

Enduser
Bar9
Milanese
Eleven Tigers
Chasing shadows
Ceephax
Hyetal
Geiom
FFF
Hellfurycockpenis
King Pin
Phonetics
Vexer vs Explicit
Datassette
AXiS & Trank
Monster X
S2N2O CUP
THAT 1 GUY
Sick things
Moore
Brown peterson
Bombay showpig
Orange Sunshine
Rene Sg
Santa Cruz
Compression
Mat weasel Buster
chasing shadows
P45
Rudi zygadlo
keewix
Dj schmerzlabor
lynx lynx
reboot
So What
Martha
Ramon
Zombina And The Skeletons
Martin Bisi
X&trick
hellfurycockpenis
kev
oozi
violentus
numtek
Lenklume
thadee
Pionierkommando 36
Irie Monkey
Lawaaiige buur
Catacumba

Beanhead

Badass junkie
Chill dan zie ik je toch wel een keertje, leuk zo :)

en line up is echt om van te smullen, dat word weer dansen tot de laatste minuut :rock:

W.F.L.

Badass junkie
DJ Schmerzlabor :sunglasses:

Maar ik twijfel nog. Ik ga nooit meer naar feesten eigenlijk. Zowiezo feest ik niet zonder drugs op :grin: En ik ga andere mensen niet lastigvallen met mijn cokehoofd.

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
Misschien ga ik hier bij zijn. Maar voor het zelfde geld ook niet. Ik hoop van wel, though. :grin:

Same, maar ja ik vertrouw mezelf niet meer op dit vlak :grin: Ik zeg één ding en doe het ander, haha..

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ziet er leuk uit en lekker goedkoop, maar ik zie niet staan vanaf hoe laat het is en tot hoe laat (gaan de deuren dicht of blijft het de hele nacht open aangezien het twee dagen is) ?_? :)

pascal828

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Ziet er leuk uit en lekker goedkoop, maar ik zie niet staan vanaf hoe laat het is en tot hoe laat (gaan de deuren dicht of blijft het de hele nacht open aangezien het twee dagen is) ?_? :)
Om 5u gaan de deuren dicht. Of mensen dan gaan slapen is een tweede. :rolleyes:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Uiteraard! Maar ik kan alleen vrijdag en ik wil niet in de kou staan voor de eerste trein terug naar huis gaat. 5u komt wel goed denk ik zo :]

W.F.L.

Badass junkie
Maar om hoe laat gaan de deuren open? :grin:

Kan me moeilijk voorstellen dat het niet op de site staat ofzo, maar ik ben te lui om te kijken. :P

Edit: Niet gevonden :P

Ik zie Martha Spark en Collision ook bij de line-up staan op de site, is ook wel nice :grin:

azgaza

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Uiteraard! Maar ik kan alleen vrijdag en ik wil niet in de kou staan voor de eerste trein terug naar huis gaat. 5u komt wel goed denk ik zo :]

Weet niet waar je heen terug moet maar er zijn nacht-trein verbindingen vanaf het station dat het dichtst in de buurt zit en vanaf 5 am duurt wachten nooit vreselijk lang :)

Dreuge zei:
Volgens mij begint het al om 8 of 9 uur, maar weet het niet zeker.

Op de website en het blokken-schema staat 8 uur, dus dat zal het wel zijn. Ik heb d'r wel zin in :)

Manonnie

Wijs gebruiker
Dreuge zei:
Manonnie zei:
Ik zorg dat ik die data de stad 100% zeker uit ben.

:confused:
Weet nu eigenlijk ook niet waarom ik dit zei...
Ik ben er alleen niet.. dat is wel jammer, maar misschien haal ik nog wel mensen over om gezellig met me mee te gaan, als ik kom probeer ik het hier nog wel te plaatsen, afterparty bij mij :P

pascal828

Badass junkie
Ik ook niet, ga morgen al wat anders doen, dus wil ook niet te brak zijn. :wink:

Veel plezier voor de mensen die gaan!!

azgaza

Badass junkie
Dreuge zei:
wie waren er???

:rock:

Ik was er zaterdag de hele nacht; het was echt geweldig, vooral 'that 1 guy'; een gast met een zelfgemaakt instrument die wellicht de indrukwekkendste muzikant is die ik ooit heb gezien. Verder was de TBS kliniek natuurlijk uitgesproken vermakelijk, hele nacht goede tekno :) Locatie ook cool, gezellige sfeer; ja was vet, volgende keer Langweiligkeit ben ik d'r absoluut weer bij :grin:

That 1 guy:
http://www.youtube.com/watch?v=3wGMsOhaPJs

jimi

Belezen gebruiker
ik vroeg me al af hoe die gast heette, klein stukje van gezien maar uiteindelijk naar de tbs kliniek gerend, maar is echt gaaf wat hij doet ja!

postte t net al in t tekno topic: i enjooooyed :hearteyes: de sfeer was zo ontzettend relaxt, vooral op vrijdag!
zelfs nog een gratis lwk shirt buitgemaakt voor de herinnering

haha, en op 't laatst zat ik op de wc en toen ging ineens t brandalarm af en werd er omgeroepen dat iedereen zo snel mogelijk geevacueerd moest worden. niks aan de hand natuurlijk, maar ik schrok me de pleuris, rende de wc uit de zaal binnen om daar te bemerken dat je het niet eens kon horen.

Inhale

Bewuste gebruiker
Ik vond de tekno maar een beetje kut trouwens, maar daar was ik ook niet echt voor in de stemming. De dubstep maakte dat dan weer goed. (vrijdag)

Bovenaan