Lage dosis

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Hey, ik vroeg me af, heeft iemand hier wel ns getript op een lage dosis? zegmaar ~50ug? hoe was dat? waren dr visuals etc?

thanks!

KoxBox

Badass junkie
Jep, ik vond het een zeer leuke trip. Je hebt echt alles nog onder controle, ik had behoorlijk wat visuals en lachkicks.

Heel euforisch, energiek, kortom alleen maar positieve dingen. In je hoofd ben je vooral heel gefocust en vrij helder moet ik zeggen. :hearteyes:

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Oh ok vet, ik had namelijk nog 1 zegel van zo'n ~120ug over en een vriend was ook wel geïnteresseerd, dus ga ik dat dit weekend doen denk ik. :)

Bedankt koxbox! ;D

KoxBox

Badass junkie
Sadpanda zei:
Oh ok vet, ik had namelijk nog 1 zegel van zo'n ~120ug over en een vriend was ook wel geïnteresseerd, dus ga ik dat dit weekend doen denk ik. :)

Bedankt koxbox! ;D
Noow probleemoow.

Je zal er zeker geen spijt van krijgen, het is lekker genieten zonder duistere kantjes ofzo.

berten

Belezen gebruiker
zalig trippen op 50ug hoor! enorme lachkicks, euforie, energie, geen bodyload en lichte golvingen (zoals koxbox dus zei)

was van zo'n dansend beertje, echt zalige zegels :d

5HTa

Experimenterende gebruiker
Een lage dosering vind ik echt perfect voor op een feestje, een goeie mood booster, alles lijkt nieuw en interessant en ik voel me heel helder, dan heb ik over zo'n 70ug.

KoxBox

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Heel veel energie, superhelder, praterig, euforisch... Beetje speed met lichte visuals idee. Ja, zo beleefde ik het echt.
Ja zo kan je het inderdaad beschrijven. :grin:

Bovenaan